Första trailern från Aliens: Colonial Marines

Robot
Första trailern från Aliens: Colonial Marines

I rymden kan alla höra dig skrika. Ja, åtminstone alla aliens. Den efterlängtade trailern från Gearbox actiontitel är äntligen här.

#aliens-colonial-marines


Medlem
Första trailern från Aliens: Colonial Marines

Ser inte dumt ut!

Medlem
Inaktiv

Givet köp på releasedagen


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Fukeh yeah! Att det skulle krävas Gearbox att få ordning på det här är överraskande, ser härligt skrämmande ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

nice.


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

woaah fy fan vad jag hoppas på detta.. verkar bli typ sjukaste coop spelet någonsin!


signatur

Suup homie

Medlem

Detta är precis vad vi behöver efter fiaskot med alien vs predator (2010)

Game over man game over !

Skägg.
10 Chambers

Det är en longshot, men skulle vilja att det var precis så panikartat hela tiden, kaos och skrik och xenomorphs i oövervinnerliga tal. Bara fly, fly och fly!


signatur
Medlem

fyfan så jag har väntat !! Kommer bli så kul med vännerna!! _D _D _D

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är en longshot, men skulle vilja att det var precis så panikartat hela tiden, kaos och skrik och xenomorphs i oövervinnerliga tal. Bara fly, fly och fly!

I second that! Lite som i början på Dead Space, fast hela tiden.

Medlem

Ser klart coolt ur men samtidigt så ser det ut som något som kunde ha kommit för 3-4 år sen. Lågupplösta texturer och kantiga modeller (för att inte tala om miljöerna). Hoppas att det ska bli ett riktigt kul spel ändå men det har varit under utveckling lite väl länge.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Fukeh yeah! Att det skulle krävas Gearbox att få ordning på det här är överraskande, ser härligt skrämmande ut.

De har väl jobbat med det här hela tiden? Eller missförstod jag dig?

Inaktiv

Ser ruttet ut. Känslan från filmerna lyser med sin frånvaro. F ö en riktig piss-trailer. Det här spelet kommer bli sämst.

Medlem

blir nog ett köp, kan bli trevligt att stå emot vågor av xenomorphs tillsammans med polare.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Ser ruttet ut. Känslan från filmerna lyser med sin frånvaro. F ö en riktig piss-trailer. Det här spelet kommer bli sämst.

Det där lät lite väl negativt
Det blir kanske inte så likt filmerna, men det kan ju bli ett bra spel i alla fall.
Får se om de lyckas bättre än vad Rebellion gjorde med AvP3.

Medlem

Jag hoppas bara spelet inte är fast paced, jag är så trött på såna här spel där man kan springa 100km i timmen, gubbarna ska vara sega och man ska täcka varandra under flykt och enligt trailern verkar det nästan vara så

Det ska vara realistiskt(till en grad) men också kaotiskt som faen, det ska kännas närvpirrande som första gångerna man körde expert på L4D då man verkligen fick hålla varann om ryggen för man inte kunde springa solo eftersom man dör på ett slag, om dem lyckas med att få detta som ett coop lir där man inte bara slaktar mobs som man vore rambo och tar sig till slutpunkt på en bana, utan att man verkligen verkligen får använda taktik så kommer jag fan gråta som en liten flicka av glädje


signatur

Suup homie

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Mjauv:

Ser ruttet ut. Känslan från filmerna lyser med sin frånvaro. F ö en riktig piss-trailer. Det här spelet kommer bli sämst.

Det där lät lite väl negativt
Det blir kanske inte så likt filmerna, men det kan ju bli ett bra spel i alla fall.
Får se om de lyckas bättre än vad Rebellion gjorde med AvP3.

Jag älskade de två första AVP-spelen och Gearbox har gjort många bra spel men det här ser faktiskt ut som skit. Jag blir dock gärna överbevisad när det släpps.

Medlem

Göttans! Längtar tills detta kommer, allt med Aliens i är bra (nästan)


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

comon dont mess this one up!

Medlem
Medlem

Blir nog bra det här. Givet köp!

Medlem
Medlem

skulle bli så coolt ifall gearbox gjorde det svårare att bara köra rambo stil, utan man måste retiriera ifall det är över 20 aliens annars riskerar man att bli översvärmad! är så tråkigt med skräck spel när man får ett vapen och är därefter odödlig

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:

Ser ruttet ut. Känslan från filmerna lyser med sin frånvaro. F ö en riktig piss-trailer. Det här spelet kommer bli sämst.

Haha vilken jävla neggo-post
Du, prova spelet först innan du uttrycker dig. Brukar vara bäst så.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Woohoo!

Jag var tydligen en av dom få som gillade Aliens versus Predator spelet (2010), men detta ser ännu bättre ut.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är en longshot, men skulle vilja att det var precis så panikartat hela tiden, kaos och skrik och xenomorphs i oövervinnerliga tal. Bara fly, fly och fly!

med några avbrott för bly, bly, bly...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

12
Skriv svar