[Let`s play video med commentary från: From Dust ligger uppe! Pt 1-7. Enjoy

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:
Skrivet av Tybalt:

*letar och finner ej* *muttrar någonting otåligt*

55 min kvar av rendering (är 30-35min min video ) Gick upp i "rang" nyss på youtube : )
Sen ska ja ladda upp den också så det kommer nog ta ett tag så kan skriva när den är klar. men förvända dig inget förens kl 3 i natt ialf : ).

Ja vi får se. Skall upp tidigt imorgon, men, tja, vi får se.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Pt6 uppe ! 35 minuters video.
http://www.youtube.com/watch?v=ABZqF-r27pc

pt 6 kommer i morgon då det tar 1h + att rendera : )


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Bara 480-kvalisort denna gång?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Bara 480-kvalisort denna gång?

Nej den är så stor så det tar ett tag för den att bli 720 p

står: Videoklippet bearbetas fortfarande. Kvaliteten förbättras eventuellt när bearbetningen är färdig.
för mig just nu :).

Kan du btw säga vad det står? Står det Pt5 walkthrough [commentary] m.m eller står det walkthrough w commantery


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:
Skrivet av Tybalt:

Bara 480-kvalisort denna gång?

Nej den är så stor så det tar ett tag för den att bli 720 p

står: Videoklippet bearbetas fortfarande. Kvaliteten förbättras eventuellt när bearbetningen är färdig.
för mig just nu :).

Kan du btw säga vad det står? Står det Pt5 walkthrough [commentary] m.m eller står det walkthrough w commantery

Det står:
From Dust - Video Walkthrue Pt5: 720p [PC with commentary]

Jag skulle dock välja att stava det så här:"Walkthrough"

Aha! Nu går det att se den i 720-upplösning. Trevligt.

Jo, man tycker alltid att man själv låter mysko när man hör sin egen röst. Hehe. Att kommentera och prata samtidigt som ett spel blir lite stressigt är besvärligt kan jag tänka mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förresten, det blir annorlunda när det inte är första försöket på en bana för dig. Mer informativt, mindre underhållande.

Så det är bara att välja om man vill göra en informativ video, då är det säkert bra om man spelat några gånger och kan peka på alla möjliga strategier (som du nu gjorde). Eller som de första filmerna som jag hade god underhållning av, men inte lika informativa.

Haha! "And a gate will open... ... to... ... Narnia." lol

Puh! Den där banan med tidvågorna var svettig. Nära ögat några gånger.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

ok : ) , well dom 2 banorna jag gjorde i pt 6 va så långt jag kommit , det som kommer visas i pt 7 nu är där jag är.
Ska göra en commentary igen , men nu lär det ju bli lite svårare.

Låter det bra annars när jag pratar btw? Förstår man vad man säger? Lyssna på engelska av en person med svensk dialekt är alltid lika kul x).

Ska börja filma pt 7 nu så den är uppe i kväll om allt går som det är tänkt.
/r3d


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

ok : ) , well dom 2 banorna jag gjorde i pt 6 va så långt jag kommit , det som kommer visas i pt 7 nu är där jag är.
Ska göra en commentary igen , men nu lär det ju bli lite svårare.

Låter det bra annars när jag pratar btw? Förstår man vad man säger? Lyssna på engelska av en person med svensk dialekt är alltid lika kul x).

Ska börja filma pt 7 nu så den är uppe i kväll om allt går som det är tänkt.
/r3d

Var inte orolig. Man hör vad du säger och det är bara du själv som tycker det låter konstigt. Jag lovar!

Ser fram emot de nya inspelningarna. Jag menar, det var ju redan rätt klurigt och "nära ögat".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Red_Gr3mlin:

ok : ) , well dom 2 banorna jag gjorde i pt 6 va så långt jag kommit , det som kommer visas i pt 7 nu är där jag är.
Ska göra en commentary igen , men nu lär det ju bli lite svårare.

Låter det bra annars när jag pratar btw? Förstår man vad man säger? Lyssna på engelska av en person med svensk dialekt är alltid lika kul x).

Ska börja filma pt 7 nu så den är uppe i kväll om allt går som det är tänkt.
/r3d

Var inte orolig. Man hör vad du säger och det är bara du själv som tycker det låter konstigt. Jag lovar!

Ser fram emot de nya inspelningarna. Jag menar, det var ju redan rätt klurigt och "nära ögat".

Pt 6 uppe: http://www.youtube.com/watch?v=H0b0aeJvusc
Enjoy


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Red_Gr3mlin:

ok : ) , well dom 2 banorna jag gjorde i pt 6 va så långt jag kommit , det som kommer visas i pt 7 nu är där jag är.
Ska göra en commentary igen , men nu lär det ju bli lite svårare.

Låter det bra annars när jag pratar btw? Förstår man vad man säger? Lyssna på engelska av en person med svensk dialekt är alltid lika kul x).

Ska börja filma pt 7 nu så den är uppe i kväll om allt går som det är tänkt.
/r3d

Var inte orolig. Man hör vad du säger och det är bara du själv som tycker det låter konstigt. Jag lovar!

Ser fram emot de nya inspelningarna. Jag menar, det var ju redan rätt klurigt och "nära ögat".

Pt7
http://www.youtube.com/watch?v=u9ww2SzSIB4


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Bästa banan hittills. Du fick jobba lite för att få fason på det hela. Några BBQ-gubbar senare så var allt klart.
Videon blinkar svart några gånger även här. 9, 18 ... 22-23 minuter in i sista tror jag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Bästa banan hittills. Du fick jobba lite för att få fason på det hela. Några BBQ-gubbar senare så var allt klart.
Videon blinkar svart några gånger även här. 9, 18 ... 22-23 minuter in i sista tror jag.

men va faaaaaaaaan.. blir tokig.. tror det är spelet som förstör, har letat hela dagen efter vad det kan vara för problem men inte hittat någon, gick också igenom videon i sony V bit för bit och va inget svart där :S.

Så det va 22-23 sekunder svart? :S , det är EJ tillåtet . måste kollas upp asap.
Håller på att göra ett nytt intro till mina filmer också, kommer ta ett bra tag men det är det värt :).
Här är en länk hur det kommer se ut när det är färdigt.

http://www.youtube.com/watch?v=arjzJ5Da0OU&feature=relmfu


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Bästa banan hittills. Du fick jobba lite för att få fason på det hela. Några BBQ-gubbar senare så var allt klart.
Videon blinkar svart några gånger även här. 9, 18 ... 22-23 minuter in i sista tror jag.

Oj gav dig fel länk: så kommer den se ut
http://www.youtube.com/watch?v=YaQsJtsfpRk&feature=relmfu


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Nej det jag angav var ungefärliga tider in i klippet (i minuter) där det var kortare perioder av svart.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Attsingen! Jag skulle vilja ha detta som ett relax-spel, helt utan tiidsbegränsning. Ja, alternativet att kunna köra i ett sådant läge alltså.

Angående att misslyckas, när jag tittade på dina filmer satt jag och tänkte.. men gräv inte där! Bygg där istället! Vad gör han? Alltid enklare när man tittar på när någon annan spelar.

På sista banan får du leka hur mycket du vill, och du kan skapa hur mycket sand/vatten/lava/vulkaner/tsunamis du känner för...

Medlem
Skrivet av lave:
Skrivet av Tybalt:

Attsingen! Jag skulle vilja ha detta som ett relax-spel, helt utan tiidsbegränsning. Ja, alternativet att kunna köra i ett sådant läge alltså.

Angående att misslyckas, när jag tittade på dina filmer satt jag och tänkte.. men gräv inte där! Bygg där istället! Vad gör han? Alltid enklare när man tittar på när någon annan spelar.

På sista banan får du leka hur mycket du vill, och du kan skapa hur mycket sand/vatten/lava/vulkaner/tsunamis du känner för...

Låter bra. Blir nog att plocka upp spelet så småningom.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag kommer inte förbi movement :((
Jag blir gaaalen!!
Finns det någon chans att du kan slänga upp din save fil?


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem

Vad betyder det att man går upp i rang?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Vad betyder det att man går upp i rang?

Kan det vara något achievementsystem på youtube?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av son of RAMBO:

Vad betyder det att man går upp i rang?

Kan det vara något achievementsystem på youtube?

Ballt "Get 100 views on a video[50P]"

12
Skriv svar