Vinn Deus Ex: Human Revolution

Robot
Vinn Deus Ex: Human Revolution

Glöm inte FZ:s tävling, du har en halv dag på dig att delta.

#deus-ex, #deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Vinn Deus Ex: Human Revolution

PC Plattform då?

Otroligt dåligt ifall inte det finns.

Medlem

Ingen PC? Fail-tävling.

Redaktör

Vi sa att vi gärna kör tävlingar för alla tre plattformarna, men Square hade bara tre ex av spelet kvar i lager för såna här event, och inget av dessa var till pc. Tyvärr.


signatur
Medlem
Medlem

Tagga!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Kuci:

PC Plattform då?

Otroligt dåligt ifall inte det finns.

Ja, usch vad dåligt av FZ.se att få gratis exemplar till fel plattform... snälla någon.
När folk gnäller på saker som är gratis vet jag inte vad som har gått fel i barndomen.

Medlem

vart sjutton finns fz:s genomgång av det första spelet för att kunna svara på andra frågan?, jag har sökt på fz, sökt på google, kollat inne på deus ex länken här i posten men ingenstans finns det nån recension som man kan svara på frågan?

Medlem

humm sälj spelet köp på pc? svårt?

Medlem

håller med gagoff, och utöver det...ON FIIIRE!!!!! LETS GET IT ON...lycka till alla.

Medlem

Tre exemplar och inget av dem till PC? Det betyder två chanser att vinna istället för en om man väljer rätt av box och ps då?
Hoppas jag valde den med störst chans.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi sa att vi gärna kör tävlingar för alla tre plattformarna, men Square hade bara tre ex av spelet kvar i lager för såna här event, och inget av dessa var till pc. Tyvärr.

Meh, såna smällar man får ta för att vara en PC-spelare.

Iaf har jag min mus och tangentbord <3

Medlem
Skrivet av pippen1001:

humm sälj spelet köp på pc? svårt?

Bara för att nånting är gratis så betyder det inte att man inte kan klaga/ändra på produkten.

Free butt6 ifrån mig om du vill, men du måste ha munkavel på dig isf

Medlem
Skrivet av pippen1001:

humm sälj spelet köp på pc? svårt?

Bara för att nånting är gratis så betyder det inte att man inte kan klaga/ändra på produkten.

Free butt6 ifrån mig om du vill, men du måste ha munkavel på dig isf

Medlem

Min 360 dog för inte så länge sedan och jag har redan beställt PC-versionen, men tack i alla fall.

Medlem

Hoppas att jag vinner detta nu, skulle bli perfa present till farsans 40års dag

Önskar dock även alla andra ett lycka till (Så länge ni inte redan har spelet och bara vill ha det för att sälja det.. Då säger jag "Skäms på er!!")

Medlem
Skrivet av pippen1001:

humm sälj spelet köp på pc? svårt?

+1


signatur

Webbutvecklare, Egmont Tidskrifter AB

Medlem
Skrivet av pippen1001:

vart sjutton finns fz:s genomgång av det första spelet för att kunna svara på andra frågan?, jag har sökt på fz, sökt på google, kollat inne på deus ex länken här i posten men ingenstans finns det nån recension som man kan svara på frågan?

Samma här, den finns inte...

Medlem

Den finns, men är lite klurig att hitta.

Medlem

Meh, sämst.... ingen pcversion av vinstspelet


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av pippen1001:

vart sjutton finns fz:s genomgång av det första spelet för att kunna svara på andra frågan?, jag har sökt på fz, sökt på google, kollat inne på deus ex länken här i posten men ingenstans finns det nån recension som man kan svara på frågan?

Samma här, den finns inte...

Tips: Ändra till PC istället för playstation när ni är på spelets sida

Medlem

yaay alla rätt, snälla låt mig nu bara vinna vill så gärna ha deus ex.


signatur

God is dead

Medlem

Haha, svara fel på allt, gz vinnarn

1
Skriv svar