Theme Park till Ios

Robot
Theme Park till Ios

Helt omgjord version av 1994 års klassiker, nu med 3D-motor.

#electronic-arts, #theme-park, #mass-effect, #dead-space


Medlem
Theme Park till Ios

Det borde släppas en betalversion för oss som vill slippa alla dessa jävla mikrotransaktioner.

Medlem

Nice även om jag föredrog Theme Hospital. Det var riktigt kul men svårt i slutändan.

Medlem

Haha, det här köpte jag en gång i tiden... Är glad att man växte upp med dom här spelen så att man kan uppskatta dom på ett helt annat sätt!

Medlem

Spyende ungar och sjukligt med flott och salt på maten och nästan bara is när du köper läsk. Theme park är ju nästan som verkligheten.
Finns det någon icke omgjord version? Skulle bli glad då. Bra spel från en bra era.

Medlem

Jag köpte det till mitt ny införskaffade Sega Saturn igår


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag köpte det till mitt ny införskaffade Sega Saturn igår

Kudos till dig!

Medlem

ÅÅÅÅÅH
älskar detta spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Android. Hoppas hoppas

Medlem

Jag hoppas att dom inte ändrat så man tjänar mindre pengar i spelet till iOS än klassikern.. Om det är så, så är ännu ett bra spel förstört av microtransaktioner.

Medlem

Satan vad kul det här var när det kom. Tror nog att det kan vara det första spelet jag fick till PC. Men jag skulle nog föredra en remake på Rollercoaster Tycoon mer.

Medlem

Ohh Theme Park. Det var så jävla bra en gång i tiden Nostalgitripp

Medlem

Hade det inte varit free2play hade jag varit intresserad... Nu blir det väl bara nåt Farmville liknande skräp av det hela.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Nice även om jag föredrog Theme Hospital. Det var riktigt kul men svårt i slutändan.

Samma här. Theme Hospital är kul än idag.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ge mig ett nytt Roller coaster tycoon istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar