Space Marine-demo ute nu

Robot
Space Marine-demo ute nu

Åtminstone till Steam och XBLA. PS3-spelarna ska få sin beskärda del under dagen.

#warhammer-40000-space-marine


Medlem
Space Marine-demo ute nu

Hämtade hem det på STEAM häromdagen (om man var reggad på deras forum så fick man early access).

Det var ett jäkla röjj och kontrollerna var bra för en konsolport, tyvärr lider det lite av konsolitis då det gäller grafiken, ganska lågupplösta texturer och modeller, annars var det maffigt som tusan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

måste säga jag blev förvånad över detta spel, som zymac sa ett jävla röj blev det, å massa blod och övervåld sitter ju aldrig fel, blir nog första spelet jag köper till konsol sen rdr


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag rådiggade demon, sjukt fräckt lir. Ser fram emot release

Medlem

demot till pc var fucking awesome

snygg grafik för att inte kräva så mycket dator med tanke på allt som händer på skärmen

urläckra avrättningar

och riktigt bra kontroll och för en gångs skull massa inställningar till dem

PURGE THE UNCLEAN


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Demot var riktigt grymt, köpte spelet efter jag kört igenom det

Medlem

Bokat Collector's Edition! Man får med en CD med musiken som Sonic Mayhem har gjort, Awesome!

Medlem

hade bokat xbox-versionen på gamestop. Men sen provade jag pc-demot och såg Totalbicuits video och gick genast och avbokade det från gamestop. Jag gick över gatan och bokade pc-versionen på Game istället

Medlem

Måste hålla med Zymac att PC versionen lider av konsolitis(haha bästa jag hört ) men det var grymt kul!
dem fick verkligen med känslan av att kötta sönder på fältet som space marine, kan till och med bli ett köp


signatur

Suup homie

Medlem

Köttigt minst sagt, detta ska spelas när fullversionen kommer ut i affären!

Medlem

Bokade det för länge sen men man är alltid orolig innan man fått testa det om det verkligen är värt ett köp. Efter att ha testa demo så är jag övertygad om att min förbokning var rätt, helt klart värt ett köp!

Medlem

Otroligt besviken, är tydligt att det är en konsolport till PC med tanke på de uråldriga kontrollerna och grafikinställningarna, vad som utmärkes dock är att spelsystemet känns "låst" där antal klick bestämmer vad som händer och kreativt är det då inte... suck =/

Inaktiv

PC-demot var helt fantastiskt. Längtar som fan efter detta och att få lira det online mot andra.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Jag är 40k-fan så var redan ganska såld på detta. Men något de verkligen lyckats med är känslan av att vara ett genmodifierat monster i power armour. Trodde känslan skulle bli lite mer "meh" som flesta shooters. men det visade sig vara helt fel och den är istället riktigt riktigt bra.

Inte hunnit testa det på PC än men på Xbox är det bara godis.

Medlem

Jag var aningen skeptisk till det här, men efter att ha testat demot så fick jag den där varma känslan i kroppen ni vet. Har spelat igenom demo versionen en massa ggr men nu sista gången jag körde lyckades jag på tag i någon sorts power axe eller nått liknande, någon annan som fått tag i en, och i så fall vad var det jag gjorde för att få tag på den??? Yxan kom med all säkerhet från en av de stora orkerna, måste ha avv
äpnat den på nått vis!

Medlem

... Spelade jag verkligen samma spel som alla de andra? O_o

Medlem
Skrivet av jimpalus:

Jag var aningen skeptisk till det här, men efter att ha testat demot så fick jag den där varma känslan i kroppen ni vet. Har spelat igenom demo versionen en massa ggr men nu sista gången jag körde lyckades jag på tag i någon sorts power axe eller nått liknande, någon annan som fått tag i en, och i så fall vad var det jag gjorde för att få tag på den??? Yxan kom med all säkerhet från en av de stora orkerna, måste ha avv
äpnat den på nått vis!

Du hittade den i slutet av första demobanan i en drop pod-aktig grej. Nära hissen.

Medlem

Får ta och testa efter gymmet.

Medlem

Jag drog hem demot inatt och spelade lite, måste säga att jag inte varit jätteintressad av spelet förut men efter att ha spelat det så säger jag bara WOW!

Det måste nog vara det röjigaste spelet jag spelat, kommer nog definitivt att skaffa det evenutellt eller kanske önska mig det i julklapp.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Beställde direkt efter jag testade demot. Blev positivt överraskad!


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Medlem

Testade på 360 i natt. Var hyffsat imponerad men vill testa PC-versionen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Testade på PC igår och kan ju hålla med om att det var ett satans ös! Ska testa PS3-versionen innan det blir beställning!

Medlem

då blev det beställning på spelet pc var grym


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Kunde inte få högre än 1600 upplösning av någon anledning


signatur

Meep!

Inaktiv

Helt förvånad! Det var ju riktigt bra.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

haha vilket röj det var, kan nog bli ett köp efter deus ex

Medlem

Har ju så klart inte Live så får väl vänta ett par dagar med att testa på xboxet men testade på pc och måste ha de! Sen får vi se vilken kontroll jag vill ja, är ju så grymt dålig på att sikta på xboxet :S


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Kunde inte få högre än 1600 upplösning av någon anledning

du hade nog fel ratio inställd. jag var tvungen att ändra den iaf för att hitta rätt upplösningar


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

12
Skriv svar