Se alla ansikten i Skyrim

Robot
Se alla ansikten i Skyrim

Lata behöver röra en fena i det femte Elder Scrolls-spelet, det skeppas med 200 förinställda ansikten. Hitta din favorit redan idag!

#nyhetstips, #the-elder-scrolls-v-skyrim


OML
Medlem
Se alla ansikten i Skyrim

Det är inte okej! Jag brukar alltid modifera min karatärs utseende (snyft)

Medlem

Frågan är om standard är ett val man kan göra, men fortfarande ändra på utseendet som man vill?
Eller har jag förstått det här helt fel?

Medlem

Står väl inget om att man inte kan modifiera dem ? : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av crumm:

Frågan är om standard är ett val man kan göra, men fortfarande ändra på utseendet som man vill?
Eller har jag förstått det här helt fel?

Man kan modifiera som man vill, och som det ser ut så kan man skapa en karaktär som inte liknar någon annan. I Oblivion såg ju alla människoraser+skogsalver typ likadana ut.

Medlem

Coolt! Jag kom med..

Medlem

Varför är kvinnliga Argonians och Kajiit så jävla taniga... I Daggerfall var female Argonians starkare än manliga etc. Så tröttsamt att kvinnliga karaktärer ska vara så smala så möjligt trots att de inte är människor.

Men ser ju iaf otroligt mycket bättre ut än Oblivions grötiga ansikten.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

GIEF ..... AAARGH GIEF!!!!

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Varför är kvinnliga Argonians och Kajiit så jävla taniga... I Daggerfall var female Argonians starkare än manliga etc. Så tröttsamt att kvinnliga karaktärer ska vara så smala så möjligt trots att de inte är människor.

Men ser ju iaf otroligt mycket bättre ut än Oblivions grötiga ansikten.

Hmm gillar starkt dem nya Argonians, blir definitivt en gubbe som den rasen, dock håller jag helt med om att dem ser för smala ut (kvinnorna)
Ps. Menar självklart inte att jag tycker dem ska vara feta men dem kan ju ha lite mer muskler.
Om dem nu ex ska vara Warriors o va jätte spinkiga, känns fel.


signatur

Rwa?

Medlem

Erhm.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Manley:

Coolt! Jag kom med..

Hahaha!


signatur
Medlem

AHHH!, älskar hur dom har fixat nords!!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

200 + oändligt med egna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Boomer:

Erhm.

Du kan ju inte få alla Skyrim-tipstack Boomis :>

Skrivet av Jimpa_31:

Står väl inget om att man inte kan modifiera dem ? : )

Exakt, annars hade logiken bakom standarduppsättningarnas snarlikhet rivit ett växande hål i universum

Är i andra avseenden fullständigt meningslöst att spela hjälte av klassiska mått utan ett adekvat hakparti ^^

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Jimpa_31:

Står väl inget om att man inte kan modifiera dem ? : )

Exakt, annars hade logiken bakom standarduppsättningarnas snarlikhet rivit ett växande hål i universum

Är i andra avseenden fullständigt meningslöst att spela hjälte av klassiska mått utan ett adekvat hakparti ^^
http://img191.imageshack.us/img191/5855/inchinwetrust.jpg

HAHAHAHAHHAH WTF OMFGZOR AF DOOM, vilken haka ser ut som en klo:D:D:D:D min dag som redan gjorts bra blev just bättre.


signatur

Rwa?

Medlem

Ser inget som säger att det inte finns kraftiga kvinnor i spelet, kan konstatera att hals och huvudtjocklek går att justera i alla fall och vi har ingen aning om kropparna kan anpassas på något sätt.
Sen får man nog vara realistisk och inse att intresset nog är ganska svalt för storvuxna kvinnor när man lanserar ett nytt fantasy-spel.

Tack gode gud för att dom gjort bra Dunmer igen. Nu ser dom ut som de ska.
Oblivion spottade ju alla mer raser rakt i ansiktet, men det här ser fint ut.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Ser inget som säger att det inte finns kraftiga kvinnor i spelet, kan konstatera att hals och huvudtjocklek går att justera i alla fall och vi har ingen aning om kropparna kan anpassas på något sätt.
Sen får man nog vara realistisk och inse att intresset nog är ganska svalt för storvuxna kvinnor när man lanserar ett nytt fantasy-spel.

Då jag endast pratar om raserna som är så långt ifrån människa man kan komma så har inte direkt intresset för taniga kvinnor så mycket att göra med saken. Speciell inte när Argonians har en historia i Elder Scrolls där kvinnorna är starkare och männen är smidigare. Samt varför designa cookiecutter fantasy när man har 2 ganska unika raser? Jo brist på fantasi, lär ju knappast vara folk som sitter o runkar till Agonians snygga tuttar ändå...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Att skapa sin egen personliga karaktär är ju halva nöjet med ett spel. (där det finns möjlighet att göra detta)

Medlem

Vet inte hur det är för andra men själv brukar jag sitta o pilla med utseendet ett bra tag innan jag börjar spela på riktigt i spel som tillåter det. Lite off topic så hoppas jag att man kan kontrollera utseendet lika bra som man kan numera i Eve. Blev riktigt imponerad av det.

Medlem

Lite väl kantiga kvinnoansikten får man väl säga.


signatur

Metal is best served heavy.

Tänk om man vill spela en transa i Skyrim, funkar det


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir dunmer utan tvekan, dem ser riktigt grymma ut eller så blir det att göra en Gandalf..

Medlem

Inte nån större förbättring sen FO3, kvinnorna är för det mesta oerhört fula och ser ganska orealistiska ut. Läppar och ögon har 3D artisten fortfarande lite problem med, huvudena är också opropertioneligt stora ofta. Finns några modeller man sett som blev riktigt bra dock (vilket ju måste vara första gången i deras spel).


signatur
Ish
Medlem

Ohh Argonian & Khajit <3


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av MKultra:

Inte nån större förbättring sen FO3

Är du en kines?

Medlem
Skrivet av Ish:

Ohh Argonian & Khajit <3

Jag håller med dig...

Jag har fort svårt att välja, en Bosmer med båge eller en smygande kahjit.

Bosmer såg ut som en blandning av Japaner och myror...

Medlem

Modifierar alltid mina karaktärer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av MKultra:

Inte nån större förbättring sen FO3

Är du en kines?

Nej? förstår inte vad kineser har att göra med Bethesdas inkompetens riktigt


signatur
12
Skriv svar