Fritt fram för homosexualitet i Skyrim

Robot
Fritt fram för homosexualitet i Skyrim

"Du kan gifta vem du vill, så länge det är en han eller hon", säger Bethesda. Inklusive drakar?

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Medlem
Fritt fram för homosexualitet i Skyrim

Jag har inget emot det, bara inte fler spel börjar med det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Nooo jag vill gifta mig med en drake, så jag kan skilja mig o få hälften av dess skatt. Dammit!

Inaktiv

Jag tycker de borde införa möjligheten att spela som Nekrofil så att man kan gifta sig med de NPCs som man dödar.

Medlem

Jag har inget emot det, och det gör inget om fler spel börjar med det heller.

Medlem

Så jävla gay^^

Moderator | Testpilot
Skrivet av mosoloa1:

Jag har inget emot det, bara inte fler spel börjar med det.

Då du tycker det är dåligt att man kan gifta sig med vem man vill?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av Turtle_droid:

Nooo jag vill gifta mig med en drake, så jag kan skilja mig o få hälften av dess skatt. Dammit!

Klockrent!

Medlem
Medlem

Det är bra så blir alla nöjda. Fast jag hade inte haft något emot att gifta mig med en sten. Då slipper man allt gnäll och all svartsjuka. Kanske, kanske blir det lugnt.

Medlem

fuck yeah, man loving mellan en orc och en kajiit here i come

Medlem

Fan va gött, tycker man bara ska kunna ha homosexuella förhållanden ! (hade vart riktigt kul att läsa alla klagomål på forumen iaf)

Medlem

Har ingetting emot det, men det brukar sluta med att alla karaktärer i spelvärlden är bisexuella istället för hetero eller homo. De får gärna ha en gay-bar nånstans i världen och kanske nån dum präst som säger att de alla är syndare. Det hade känts mer verkligt.

Gonna bag me a Bosmer

Det här är något som jag önskat sen Morrowind, Det är ett utmärkt knep från utvecklarna till att få spelaren att knyta an till spelet på även djupare nivåer. Har själv saknat detta i både Oblivion och Fallout 3/NV.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

girl on girl tack lol.

Medlem

Så kan jag gifta mig med ett rådjur som är en bock (alltså en man)?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Härligt!!!! Precis som det är i riktiga världen.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

>_<, tja i fallout NV kan man i alla fall ha sex med kvinna som kvinna och med man som man (även om jag tror det finns 2 att ha som kvinna och endast 1 som man?). Fable 2 låter en gifta sig med vilken som helst. Hmmm försöker komma på något mer.... Orkar inte, Brain hurts.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Drakar lär ju funka eftersom man lirar som dragonborn..

Medlem

Nyheten är väl att man kan gifta sig i spelet. Varför lyfta fram homosexualitet i rubriken?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Det är bra så blir alla nöjda. Fast jag hade inte haft något emot att gifta mig med en sten. Då slipper man allt gnäll och all svartsjuka. Kanske, kanske blir det lugnt.

men blir det inte hårt då du blir lite kelsugen då???

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

>_<, tja i fallout NV kan man i alla fall ha sex med kvinna som kvinna och med man som man (även om jag tror det finns 2 att ha som kvinna och endast 1 som man?). Fable 2 låter en gifta sig med vilken som helst. Hmmm försöker komma på något mer.... Orkar inte, Brain hurts.

Alla är inte homosexuella i Fable.

Tycker det är bra att dom ger möjligheten men känns nästan som det är att ta ett steg bakåt o göra ALLA bisexuella. Vad är det för fel med lite blandning?

Medlem
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av mosoloa1:

Jag har inget emot det, bara inte fler spel börjar med det.

Då du tycker det är dåligt att man kan gifta sig med vem man vill?

Lite så ja, eftersom man vänder upp och ned på dagens samhälle mer och mer. Snart blir det kaos på gatorna och folk gör vad dom vill.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

menars detta att jag skulle kunna gifta mig med en main story karaktär?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av mosoloa1:

Jag har inget emot det, bara inte fler spel börjar med det.

Då du tycker det är dåligt att man kan gifta sig med vem man vill?

Lite så ja, eftersom man vänder upp och ned på dagens samhälle mer och mer. Snart blir det kaos på gatorna och folk gör vad dom vill.

Låt folk bli lite gay, det behövs en nedskärning av oss människor ändå..

Medlem

Mass Effect är den enda titeln jag kan komma på där man kan idka homosex. Inte bögsex vad jag kan minnas, men flata var inga konstigheter som kvinnlig Sherpard.

Medlem

Jag har ingen problem med homosexuella så det här är väl bra gjort utav dom


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Voorhees:

Det är bra så blir alla nöjda. Fast jag hade inte haft något emot att gifta mig med en sten. Då slipper man allt gnäll och all svartsjuka. Kanske, kanske blir det lugnt.

men blir det inte hårt då du blir lite kelsugen då???

Det blir stenhårt... haha.

Medlem

Giftemål? Neat!


signatur

Game long and prosper

Skriv svar