Starcraft 2-eliten på FZ i helgen

Robot
Starcraft 2-eliten på FZ i helgen

Nästa turnering i Major League Gaming drar igång imorgon, självklart med svenskar på plats. Vi streamar matcherna live och du har chans att vinna presentkort till HD-sändningarna.

#starcraft-ii


Medlem
Starcraft 2-eliten på FZ i helgen

Grrr! Vem fan är vaken dessa ogudliga timmar? Att jänkarna inte kan tänka oss gamla europeer som inte orkar vara vaken längre än till 22:00.

Medlem

Idra vinner tror jag


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Bomber tror jag vinner


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Idra vinner! Hoppas hoppas

Inaktiv

Tackar Calle för alla dessa MLG nyheter! Själv ska man försöka hålla sig uppe får några matcher.. Och jag tror Idra tar första matchen.

Medlem

Bomber kommer att vinna.

Medlem

Jag tror Idra vinner första, jag hejjar på honom och det ska bli kul att följa honom i turneringen!

Medlem

Bomber vinner lätt!

Medlem

Bomber, DRG eller Rain tippar jag på. Bland utlänningarna är det antingen Huk eller NaNi som jag tror kan ha möjligheten och träningen att slå koreanerna, framförallt Nani då Huk har haft ett minst sagt ganska tungt schema senaste månaden. Idra känns inte som han har kunnat träna på tillräckligt hög nivå i EG's teamhouse även om han mycket väl skulle kunna ha en chans.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Känns som att det är något Bomber borde vinna.

Medlem

Tror bomber vinner ;D

Medlem

Härligt!

Bomber vinner.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ouch, mitt i natten. Ser fram emot det hur som helst, oavsett hur mycket jag orkar se.

Medlem

Gillar att ni promotar SC2-turneringar, mer e-sport till folket!

Bomber vinner.


signatur

Nothing is true, everything is permitted.

Medlem

Gissar på vinst för Idra


signatur

Rock n Roll

Medlem

Bomber 2-0, Idra är för lätt att läsa.

Medlem

bomber vinner helt klart.

Medlem

Bomber vinner, men jag behöver ingen voucher eftersom jag nog inte kommer kunna se dem live med tanke på tiden. VODs hade varit nice.

Medlem

ST_Bomber - tror jag Kommer sitta klistrad och titta!!

Frågan är då om man skall se den matchen i SD och hoppas man vinner en voucher? Eller köpa in sig på HD streamen iaf och om man mot all förmodan vinner så får man slänga den vidare till någon av alla goa gubbar här? hmm

Medlem

Bomber vinner, tyvärr..

Medlem

Hoppas verkligen (och tror) att EG.Idra tar det

Medlem

Koreanska terrans är starka nu! Bomber vinner!


signatur

The truth is out there

Medlem

Bomber tar det lätt!

Medlem

Detta ska ses. Bomber tar detta btw.

Medlem

Bara jag som minns dåligt eller var det inte bättre sändningstider på de stora matcherna i de två förra MLG?

ndr
Medlem
Medlem

Tror Bomber vinner.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kovski:

Bara jag som minns dåligt eller var det inte bättre sändningstider på de stora matcherna i de två förra MLG?

Enda skillnaden vad jag minns var att svenskmatcherna kom lite tidigare i schemat, annars har det dragit igång samma tider.


signatur
Medlem

Idra tar det!
ser fram emot matcherna!!!!

Skriv svar