Premiärtrailer för Counter-Strike: Global Offensive

Robot
Premiärtrailer för Counter-Strike: Global Offensive

Se de första filmade sekvenserna från den nya tappningen av det älskade (och hatade) actionspelet.

#nyhetstips, #counter-strike, #valve, #counter-strike-global-offensive


Medlem
Premiärtrailer för Counter-Strike: Global Offensive

Lirade CS när det kom (när det inte fanns något bättre) - men det känns som om de måste göra om spelidén lite om det ska sälja år 2012. Samt även grafikmotorn, såg ju skit ut.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roten:

Lirade CS när det kom (när det inte fanns något bättre) - men det känns som om de måste göra om spelidén lite om det ska sälja år 2012. Samt även grafikmotorn, såg ju skit ut.

Lär, eftersom det ska krängas på Live Arcade och PSN, inte bli något fullprisspel. Kanske en bundle med Episode Three?


signatur
Medlem

Meh. Ingen speciell uppgradering från CS:Source, förstår inte riktigt meningen.

Medlem

Hahaha vilket skämt. Fyfan va dåligt det ser ut. Vad fick dem idén att skapa lite nya och dåliga animationer, skins, ljud och textures för att sedan göra det till ett "nytt" CS? Jag hoppas verkligen att förklaringen till att Valve inte gjort något vettigt sedan 2004(förutom Portal) att dem jobbar röven av sig på Half Life 3, annars vet jag inte vad man ska tro om Vavle längre.

Medlem

Ser nice ut!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Detta kan bli gymt, ser ju nice ut.. även om det är likt de andra spelen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

är det samma ljud?

Medlem

CS med cross-platform? Är det ett skämt? Konsolspelarna kommer ju för fan att bli mosade av PC spelarna, gamepad+CS mot mus+CS = ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Medlem
Skrivet av Cirdane:

CS med cross-platform? Är det ett skämt? Konsolspelarna kommer ju för fan att bli mosade av PC spelarna, gamepad+CS mot mus+CS = ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Men det kommer bli kul att spöa alla konsolspelare som tror de är guds gåva till FPS

Medlem

Håller med föregående. Jag minns hur jag spelade CS 1997 när man gick på högstadiet på 133mhz-datorer. Det var tider det, men herregud låt spelet vila i frid, i stort sett alla idag förstapersonspangare har ju dragit inspiration från CS, och flera stycken gör det bättre.

Medlem

Sorry.. men.. Nej, Source ser mycket bättre ut XD.. haha.. och hur gammalt är deT?, det där såg inte ens skönt ut att spela.. .för.. äckligt.. finns inga ord som kan beskriva det...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

dzl
Medlem

PS3:an kommer dock stödja mus och tangentbord.

Medlem

Första reaktionen var Nää och den bestod efter alla 3 klippen.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag kommer att fortsätta med 1.6.

Jag trodde att det skulle bli ett CS 2, men då hade jag visst fattat fel.

Medlem
Skrivet av dzl:

PS3:an kommer dock stödja mus och tangentbord.

Med input-lag och massa sånt mysigt!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av dzl:

PS3:an kommer dock stödja mus och tangentbord.

Med input-lag och massa sånt mysigt!

Indeed!, Sånt gillar vi! <3... eller? XD


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av dzl:

PS3:an kommer dock stödja mus och tangentbord.

Med input-lag och massa sånt mysigt!

Dock antagligen kompenserat med betvingad autoaim, då det är konsoll. :x

Medlem

Oj, det såg ut som source. En grej med Counter-strike är Valves första Half-life motor. Modellerna i första motorn gav inte skridskoliknande animationer och känsla som source och detta spelet verkar göra. Det var mer en fast känsla som gjorde att spelet blev väldigt stabilt att spela.

Medlem

Det både såg ut som skit och lät som skit. Det minsta man kan begära är väl iaf lite nya ljud om dom nu inte kan göra nåt annat.
Minns när man var yngre och CS var the shit. Men nu känns hela spelstilen så jäkla föråldrad. Tacka vet jag Battlefield-spelen.

Medlem

Knappast någon uppföljare till cs, sjukt mycket olikt och knappt någon rekyl vad det ser ut som och vad har de gjort med köpmenyn? Nah det krävs nog en hel del justeringar om det skall slå igenom något.

Medlem
Skrivet av S.S. Viator:

Jag minns hur jag spelade CS 1997 när man gick på högstadiet på 133mhz-datorer.

Och CS fanns inte år 1997. Första betan kom 1999. Half-Life släpptes 1998. Vad du spelade 1997 har jag ingen aning om men inte fan var det Counter-Strike iaf.

Medlem

Det som jag älskar med TF2 är alla ständiga uppdateringar med nya vapen och föremål (hattar som lite extra godis). I Counter-Strike Source fick man bara två nya vapen, FAMAS och Galil.

Om dom behandlar detta precis som TF2 så kan det bli intressant.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det finns visst en nisch för sådant här gameplay fortfarande även om mainstream-massan har flyttat till andra spelserier.

Jag älskar att titta på e-sport så jag hoppas att något nytt spel slår igenom där, ungefär som sc2 lyckades göra.

Det är verkligen underhållande att titta på 1.6-turneringar, men det skulle vara trevligt med uppdaterad grafik.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Moderator | Testpilot

Jag gillare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hmm detta eller att springa runt på 64 spelare banor på bf3 tough choice indeed xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hmm, jag vet inte. Vill nog se lite mer riktigt gameplay innan jag tar åsikt.

Inaktiv

Ser inte alls ut som Counter-Strike, en blandning av left 4 dead och något som jag inte skulle spela. Är sjukt besviken på att detta. Tror att känslan inte kommer bibehållas alls heller. Counter-Strike kommer nog gå i graven för mig efter 1.6an dör ut.

Medlem
Medlem

Fast med detta spel så kanske jag får någon användning för gammaldatorn som står i källaren xD


signatur

always use the nubs for cover

123
Skriv svar