Patch kortar laddningstiderna i Deus Ex 3

Robot
Patch kortar laddningstiderna i Deus Ex 3

Premiärpatch kan minska väntan med upp till 50 procent.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos, #ati


Medlem
Patch kortar laddningstiderna i Deus Ex 3

Trevligt att sånt inte låter vänta på sig!
Vet inte om jag ska vänta eller köpa direkt. Har lite annat på g just nu..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Trevligt, kommer köpa när jag har råd.

Medlem

Alltid bra att de plåstrar om spelen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Så dom gör spelet med lång laddningstid. Och fixar det efter release, och antagligen med lite fler kurvbollar för dom som gör crack till alla piratkopior.

Medlem

Synd att jag var vid slutet och hade en sparning där man

gör de olika valen av vad som kommer hända med världen och hade tänkt vänta tills man var hemma från skolan idag och sitta lugnt o stilla med att kolla igenom slut videos ^^

(Spelade igenom spelet med en proxy så var klar med spelet innan det släpptes i Europa).

Inaktiv

Underbart och musen funkar utmärkt nu


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Mindre laddningstider?....upp till 50%!!! JA TACK!
Kommer skaffa när ekonomin ser bättre ut, sen blir det nog att skaffa orginalet efter man spelat igenom Human Revolution


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bara jag som tycker att det är slarvigt att ett spel behöver patchas överhuvudtaget? Det enda jag läser är "Deus Ex: halvfärdigt vid release"

Medlem
Skrivet av Kingrags:

Bara jag som tycker att det är slarvigt att ett spel behöver patchas överhuvudtaget? Det enda jag läser är "Deus Ex: halvfärdigt vid release"

Nej, du är inte ensam om att tänka i dom banorna.

Medlem
Skrivet av Kingrags:

Bara jag som tycker att det är slarvigt att ett spel behöver patchas överhuvudtaget? Det enda jag läser är "Deus Ex: halvfärdigt vid release"

De skulle kunna fördröja spelets release med ett par månader, men ändå inte kunna tracka ner varje liten bug. Tar de för länge på sig innebär det också att de går miste om en del stålar, det kostar att hålla det i utveckling hela tiden.

Det är inget fel med att patcha, bara man inte tar sig evigheter för att fixa det. Dessa har tagit vadå, en dag eller två? Så gott som alla har en stabil internetuppkoppling idag. DLC där emot är något som förväxlats med Patchar. Där bör man tänka om.

Medlem

Laddning går på några sekunder, men det är ju alltid bra när spelen optimeras, oavsett avseende.

Medlem

Känns ju lovande att man kom på samma dag som release att man kunde göra spelet 50% snabbare...bör ju vara super-optimerat eller hur..

Medlem

Bra med en patchning.

Nu fungerar musprecisionen bättre.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar