"Star Wars-lanseringen en av de största någonsin"

Robot
"Star Wars-lanseringen en av de största någonsin"

Bioware hoppas fortfarande på ett julsläpp för Star Wars: The Old Republic, men vägrar skeppa online-titeln förrän de känner sig helt redo.

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
"Star Wars-lanseringen en av de största någonsin"

Spelet i sig verkar otroligt tråkigt, väldigt dåliga animeringar och allmänt fult. Lever på sitt namn.

Medlem

Håller med överstående!

Medlem

Inte så taggad. Men det är ju pampigt att dom på allvar försöker utmana WoW rent ambitionsmässigt. Kommer det sälja bra? Ja. Kommer det på allvar utmana WoW? Icke.

KOM IHÅG VART DU HÖRDE DET FÖRST!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Får gärna komma ut senare.. Typ efter alla animationer har fixats osv.
Sen vill man ju ha tid att tröttna på alla andra spel som kommer ut nu härnäst.
Deus Ex, Dead Island, BF3, Skyrim, Rage, MW3 (måste iaf testa det), Space-Marine, Batman AC, Red Orchestra 2, Saints Row 3 m.fl.

Medlem

Tvekar inte en sekund på att detta kan bli en av de största lanseringarna genom tiderna. MMO-marknaden är större än någonsin och Star Wars är ett lika stort varumärke idag som det alltid varit. Frågan är om de lyckas fixa alla problem som kommer uppstå vid lanseringen så pass snabbt att spelarna stannar kvar.

Medlem

Det är den största utmaningen att vid launch day vara så nära perfekt det kan vara, men imo så räknar jag med att kunna lira ok först efter v2-3 så har jag inte lagt förväntningarna för högt.

Finns iaf inget annat mmo som lockar så varför inte köra lite star wars


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Preed:

Inte så taggad. Men det är ju pampigt att dom på allvar försöker utmana WoW rent ambitionsmässigt. Kommer det sälja bra? Ja. Kommer det på allvar utmana WoW? Icke.

KOM IHÅG VART DU HÖRDE DET FÖRST!

OKEJ!

Medlem
Skrivet av Preed:

Inte så taggad. Men det är ju pampigt att dom på allvar försöker utmana WoW rent ambitionsmässigt. Kommer det sälja bra? Ja. Kommer det på allvar utmana WoW? Icke.

KOM IHÅG VART DU HÖRDE DET FÖRST!

Ja, du är ju definitivt först med det påståendet. Grattis.

Medlem

Fan vad otaggad man är.

Runescape är mer lockande.

Medlem

Skönt att man slipper alla "Nej-sägare" i detta spel

Medlem

The Old Republic CE och den kompletta Blu-ray boxen är förbokade sen ett bra tag tillbaks. Så jag har minst hela halvåret fullt med Star Wars.

Bioware svek en del folk med Dragon Age 2, men eftersom jag inte lirar drak-serier så har inte jag blivit sviken än av Bioware. Tror inte de kan misslyckas när de satsar på rymden. Både vi och dom själva älskade Kotor, de kunde inte hålla sig så de gjorde även Mass Effect. Förtrollade bra det med. Och TOR har de nu fått suttit med väldigt länge. Jag tror jag kommer bli helnöjd. Spelet kanske inte är perfekt för varje kritiker, men i överlag är det hyllningar jag hör.

Medlem

Undrar varför, spelet ser ju så lamt ut att om det inte vart för all hype och marknadsföring som pumpas ut genom spel-media hade ingen brytt sig över huvud taget.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Undrar varför, spelet ser ju så lamt ut att om det inte vart för all hype och marknadsföring som pumpas ut genom spel-media hade ingen brytt sig över huvud taget.

Har säkert sett 10+ timmar av ingame-material. Påminner om, eller ser bättre ut än liknande spel. De satsar inte på en väldigt begränsad marknad, de vill åt den största mainstream typerna. Då kan inte spelet ha toppengrafik. Sen med maxade inställningar så har jag då sett att spelet bjuder på många maffiga vyer mm.

Medlem

Ser fram emot spelet något otroligt, dock inte så fanatiskt så att man beställer CE .. på tok för studentsnål för sådant =]

Medlem

Men har de så stor betydelse hur animationerna är? Det är väl känslan som räknas?
Hur många hoppar av Wow för att köpa SWOR? Hur många hoppar av wow för att köpa och spela D3..Vilken av dessa kommer sno åt sig mest folk..jag tror att de som släpper sitt spel först kommer att sno åt sig många kunder?

Medlem

Detta kommer spöa alla andra MMO's så hårt, kan inte vänta!!


signatur

Meep!

Medlem

Immersion...... och ingen immersion utan bra grafik, bra story, bra ljud och bra animationer.

Vad som sen är "Bra" är väldigt subjektivt, men alla håller nog med om att "Bra" hela tiden kräver Bättre... om något blir sämre än det som var senast, eller vad som folk helt enkelt blivit vana vid, så faller allt ihop.

Animationerna i SWTOR är under all kritik. Fixar BioWare inte det så har man helt enkelt gjort en miss som kommer att kosta. Sen kan fanbois säga vad dom vill. Fakta är fakta.

Sen behövs det något nytt och bättre under ytan också... och där verkar det inte finnas någonting i SWTOR. Det är nästan som om man stulit koden från WOW. Inget nytänkande alls. "Varför fixa något som fungerar?". Tänker man så så hade vi fortfarande spelat PacMan. Kanske i 1080, men fortfarande PacMan...

Ge oss något som känns nytt och fräsht, BioWare.

Medlem

När Spelet tillkännagavs så var jag woho ! , när jag hade sett de första trailers så var det fortfarande woho, när jag såg de första gameplay så vart det lite woho ? när jag läste om deras system (raid) och sett mer animationer så börjar det bli nä vill inte ha någon wow kopia ala starwars. Men jag kommer ge det en chans när det kommer en trial lite senare.

Medlem

Vart får du Jul ifrån?

Medlem

Spelet verkar vara kul , men dom dåliga animationerna och Johnny Bravo-Jedis förstör det för mig


signatur

Mjölk är inte gott

Medlem

Tycker dom skulle spunnit vidare på sandbox idén som dom hade i SWG. Men det är ju bara jag. Jag ser helt enkelt inte charmen i ett mmo där man bara springer runt och slaktar saker, får en ny level, och letar efter ny gear. Men jag verkar vara rätt ensam om det.

Medlem

Miljöerna och storleken kommer nog locka många endå.. Även om man gillat ett MMO tex WoW när man spelat det i 5år så borde man ju tröttna förr eller senare..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Vänta lite nu, snor dom "when its done" från blizzard? SUCCESS!

Medlem
Skrivet av Dralle:

Vänta lite nu, snor dom "when its done" från blizzard? SUCCESS!

Snarare från 3D Realms...

Inaktiv

Detta blir väl Star Wars: Galaxies 2.0.

Det börjar ganska bra, men patchar/expansionspack förstör spelet allt eftersom.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar