Skräddarsy dina vapen i Battlefield 3

Robot
Skräddarsy dina vapen i Battlefield 3

Dice utlovar tusentals sätt att skräddarsy vapenarsenalen i Battlefield 3. Det ska alltid finnas något att göra!

#battlefield-3, #dice


Medlem
Skräddarsy dina vapen i Battlefield 3

Bara de inte har sånt skit som i CoD där man kan välja mellan hundra olika färger på sitt vapen.

Medlem

Det är alltid kul att pyssla med sin arsenal. Men vad är det officiella releasedatumet egentligen???
I artikeln står det 28 oktober, i spelinformationsrutan står det 27 oktober.

Inne i Bad Company 2 menyn står det 25 oktober.
My mind is full of fuck!


signatur

Game long and prosper

Medlem

US: Oct 25 - EU/World: Oct 27

Medlem

Bra att ni reder ut datumen där :)! MEN FAN VAD TASKIGT MOT OSS SVENSKAR! DICE LIGGER I SVERIGE, MEN VI FÅR SPELET SIST AV ALLA!? TACK SÅ JÄTTEMYCKET EA! TACK FÖR DEN.....
Sry men tycker bara det är jävligt skumt XD


signatur

cags

Medlem

Äntligen ett spel där man kan vara lite realistisk med vilka addons man vill slänga på vapnet, och inte tvingas välja mellan två (Läs: CoD)

Medlem

Bara möjlighet finns att ha standardvapnen vid klanlir osv. Då ska man inte kunna låsa upp massa saker.

Medlem

Vad är en framstock? Är det svengelskan som har smitit ur sin mörka bur igen?

Medlem

Jag som var med i alphan tyckte inte den var nåt speciellt. Visst bättre än bc2 mer att skräddarsy.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Bara de inte har sånt skit som i CoD där man kan välja mellan hundra olika färger på sitt vapen.

Nej, det handlar om att man kan välja mellan Iron Sights, RDS, lasersikte, tyngre pipa, olika ammo osv. iallafall var det så i alphan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

inK
Medlem

Jag funderar seriöst på att köpa konserverad mat så att det räcker flera år framöver, sätta alla mina räkningar på autogiro för att sedan cementera in mig i lägenheten direkt efter spelsläppet. Allt för att kunna spela i stort sett hela tiden, det här spelet kan inte misslyckas!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Dice är inte utgivarna, så dom har inte något med release att göra

Medlem

Måtte det bara vara uppgraderingar som är av användning. Och inte "Du har nått lvl 17 och kan nu måla om ditt vapen i rosa och grönt". Men jag tror inte DICE är så enfaldiga.

Medlem

Men så jävla helvetes drygt att behöva spela 3 miljoner timmar för att få tillgång till ett roligt vapen
SLUTA FÖRSTÖRA BATTLEFIELD-SERIEN!

Medlem
Skrivet av Schnabel:

Men så jävla helvetes drygt att behöva spela 3 miljoner timmar för att få tillgång till ett roligt vapen
SLUTA FÖRSTÖRA BATTLEFIELD-SERIEN!

"Sluta förstöra"? De har väl nästan alltid haft upplåsningar. Tycker det har fungerat finfint.

Inaktiv
Skrivet av inK:

Jag funderar seriöst på att köpa konserverad mat så att det räcker flera år framöver, sätta alla mina räkningar på autogiro för att sedan cementera in mig i lägenheten direkt efter spelsläppet. Allt för att kunna spela i stort sett hela tiden, det här spelet kan inte misslyckas!

Skulle nog många vilja göra.. var det inte du som hade högsta level på Bc2 eller något sånt?

Medlem

Det här är kanske en dum fråga, men för mig som egentligen bara spelar spel i SP; finns möjligheten till att skräddarsy vapnen där också?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Så man kan välja till ficklampa, betyder det att det kanske kan finnas nattbanor? Men inget tidigare BF-spel har väl haft nattbanor?

Medlem
Skrivet av Schnabel:

Men så jävla helvetes drygt att behöva spela 3 miljoner timmar för att få tillgång till ett roligt vapen
SLUTA FÖRSTÖRA BATTLEFIELD-SERIEN!

Eh? De har väl snarare gått IFRÅN "3 miljoner timmar"-tänket... BF2 hade mycket drygare ranks och unlocks än vad BC1 / 2 hade.

Medlem

Awsm, dock känns ficklampa onödigt i sådana här spel, då det i princip ger dig lite enklare att hitta i mörkret, men fiender kan se dig på ganska långt avstånd.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av gamer_:

Så man kan välja till ficklampa, betyder det att det kanske kan finnas nattbanor? Men inget tidigare BF-spel har väl haft nattbanor?

Joru .. BF 2 hade ett tillägg som hette special ops ... Massa nattbanor .. Nightvision , Enterhakar . linbanor man kunde skjuta ut : ).

Bra tillägg i mina ögon ..


signatur

Kan ej skriva åäö

inK
Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av inK:

Jag funderar seriöst på att köpa konserverad mat så att det räcker flera år framöver, sätta alla mina räkningar på autogiro för att sedan cementera in mig i lägenheten direkt efter spelsläppet. Allt för att kunna spela i stort sett hela tiden, det här spelet kan inte misslyckas!

Skulle nog många vilja göra.. var det inte du som hade högsta level på Bc2 eller något sånt?

Jodå, det stämmer fint. Men det är jag väl knappast ensam om? Flertalet av de jag spelar med är rank 50.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv
Skrivet av inK:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av inK:

Jag funderar seriöst på att köpa konserverad mat så att det räcker flera år framöver, sätta alla mina räkningar på autogiro för att sedan cementera in mig i lägenheten direkt efter spelsläppet. Allt för att kunna spela i stort sett hela tiden, det här spelet kan inte misslyckas!

Skulle nog många vilja göra.. var det inte du som hade högsta level på Bc2 eller något sånt?

Jodå, det stämmer fint. Men det är jag väl knappast ensam om? Flertalet av de jag spelar med är rank 50.

Fyfan.. då vet jag vem som kommer top fraga i Bf3 sen då

Medlem

Spelet varar längre om man inte låser upp allt första veckan. Ibland e det inte lika roligt att spela om man låst upp allt o inte har nåt att kämpa för. Sen e det väl bra om man kan måla sitt vapen i rosa eller grönt? Det är väl upp till var och en att göra det eller ej. Eller blåvitt vapen, det hade Glenn Strömberg tyckt om.

Medlem

Låter det inte såhär inför alla fps-spel nuförtiden? typ Brink, CoD etc? Absolut ingen nackdel dock, trots att det bara brukar vara ett par kombinationer som faktiskt är användbara.
Det man sett hittills av tillbehören så verkar bipoden och lasersikte som ett par roliga tillbehör!

Medlem

Tur att man inte kan måla sina vapen, ser inte det framför mig hur en hårdnackad taliban skulle vilja måla sin AK i alla regnbågens färger.

Medlem
Skrivet av gamer_:

Så man kan välja till ficklampa, betyder det att det kanske kan finnas nattbanor? Men inget tidigare BF-spel har väl haft nattbanor?

Kan vara så att det är mörkt i källare/gångar etc. Ljuset bländar motståndaren så det finns en ren taktisk fördel förutom att du ser bättre. Har fienden dessutom night vision goggles så lär han definitivt inte se nåt:) ingenting med ficklampor talar egentligen för nattbanor, man skulle synas 3 mil bort. Night vision är isådanafall bättre.

Inaktiv

Orka...


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av MiRV:

Vad är en framstock? Är det svengelskan som har smitit ur sin mörka bur igen?

Stocken är huvuddelen av ett gevär, vilket är den del som dels pipan/-orna och mekanismen vilar i, och dels den del som tar emot rekylen. Den främre delen (framför mekanismen) kallas förstock eller framstock, den bakre kallas bakstock eller kolv.

Normalt ligger dock inte pipan dikt an mot förstocken, eftersom träets växlingar efter temperatur och luftfuktighet då skulle påverka träffbilden. Detta gäller naturligtvis inte m16 etc. som har överväldigande få delar i trä.

Det verkar dock som att herr skribenten själv inte vet vad en framstock är, eftersom han får det att låta som att man kan låsa upp den. Det som menas är nog ett extra pistolgrepp för den främre handen.

Medlem
Skrivet av Robbefloff:
Skrivet av MiRV:

Vad är en framstock? Är det svengelskan som har smitit ur sin mörka bur igen?

Stocken är huvuddelen av ett gevär, vilket är den del som dels pipan/-orna och mekanismen vilar i, och dels den del som tar emot rekylen. Den främre delen (framför mekanismen) kallas förstock eller framstock, den bakre kallas bakstock eller kolv.

Normalt ligger dock inte pipan dikt an mot förstocken, eftersom träets växlingar efter temperatur och luftfuktighet då skulle påverka träffbilden. Detta gäller naturligtvis inte m16 etc. som har överväldigande få delar i trä.

Det verkar dock som att herr skribenten själv inte vet vad en framstock är, eftersom han får det att låta som att man kan låsa upp den. Det som menas är nog ett extra pistolgrepp för den främre handen.

Tackar för informationen! Framstock/förstock är alltså det svenska ordet för engelskans Handguard?

12
Skriv svar