Robot
Borderlands 2

Efter det lilla sidoprojektet Duke Nukem Forever är nu Gearbox tillbaka på banan för uppföljaren till 2009 års succé. Vi mötte Borderlands 2 i Tyskland.

#borderlands, #gearbox-software, #borderlands-2


Medlem
Borderlands 2

Cel-shading är så jävla rätt. Bara det får en ju att längta

Medlem

Vill. Ha. Spelet. Nu. inte om 3 år eller va det nu var. vittu det är ju färdigt om dom fixar videos på spelet till töntpressen . lägg upp skiten ist.

Medlem

Grafiken gör mig bara sugen på en uppföljare till XIII!

Medlem

Kommer garanterat bli riktigt bra! Älskade första borderlands.

Har de nämnt nått om när de tänker släppa det ?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Grafiken gör mig bara sugen på en uppföljare till XIII!

Ja tack!


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Kommer garanterat bli riktigt bra! Älskade första borderlands.

Har de nämnt nått om när de tänker släppa det ?

Tidigast april 2012 och senast mars 2013 har jag hört. (nått om nått budgetår, vet inte vilken modell dom följer där, alla länder verkar ha lite olika)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Cladrius:

Kommer garanterat bli riktigt bra! Älskade första borderlands.

Har de nämnt nått om när de tänker släppa det ?

Tidigast april 2012 och senast mars 2013 har jag hört. (nått om nått budgetår, vet inte vilken modell dom följer där, alla länder verkar ha lite olika)

Ok, ja den som väntar på nått gott...

Medlem

Looking good!

Medlem

Hoppas det är bättre än första spelet i alla fall. Men det ska ju inte vara så svårt!

Medlem

Är lite sugen på att få reda lite om navigationen i spelet. Tyckte att det absolut största irritationsmomentet i ettan var att man fasen aldrig riktigt visste vart man skulle. Waypointen pekade mot ett ställe, men sedan kunde det vara typ tre instancer man skulle igenom för att komma dit. Bättre och mer detaljerad worldmap och navigation tack!

Medlem
Skrivet av kendo:
Skrivet av Jozo:

Grafiken gör mig bara sugen på en uppföljare till XIII!

Ja tack!

+1


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

"Någon borde ringa facket"
Hahaha!

Medlem

Nästa lanspel ja!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Första spelet var rätt trevligt, enda som drog ner det var hela det onödiga diablo aktiga loot systemet.

Medlem

Har precis börjat spela 1an, igen, tröttnade när jag lirade det på ps3an och tycker nog att det är snäppet roligare på PC. En polerad 2a känns inte alls dumt!

Medlem
Skrivet av KHRiG:

Har precis börjat spela 1an, igen, tröttnade när jag lirade det på ps3an och tycker nog att det är snäppet roligare på PC. En polerad 2a känns inte alls dumt!

Tips: ta hem ett prog som heter Borderlands Config Editor, så kan man tweaka bort konsollsjukan från pcporten (Fov, toggleaim/ crouch och mousesmoothing framförallt) på ett enkelt sätt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hit me! Jag är redo.

Tack för välpackad info, och återigen, lysande bildtexter!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av KHRiG:

Har precis börjat spela 1an, igen, tröttnade när jag lirade det på ps3an och tycker nog att det är snäppet roligare på PC. En polerad 2a känns inte alls dumt!

Tips: ta hem ett prog som heter Borderlands Config Editor, så kan man tweaka bort konsollsjukan från pcporten (Fov, toggleaim/ crouch och mousesmoothing framförallt) på ett enkelt sätt.

Tackar! Ska testa detta!

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Cel-shading är så jävla rätt. Bara det får en ju att längta

Fast det är ju inte cel-shaded då... bara en svart outline. INTE samma sak.

Medlem

Låter ju lovande, tyckte själv att 4 spelars co op var fantastiskt roligt och hoppas verkligen 2an levererar!
"Att lära honom en permanent, dödlig läxa har blivit ditt livs mål." klockren mening

Medlem
Skrivet av Polisen:

Fast det är ju inte cel-shaded då... bara en svart outline. INTE samma sak.

Läs vad jag skrev igen. Jag sa inte att det var cel-shading, jag sa att jag gillar cel-shading. Och detta har ett stuk som påminner mycket om det, vilket gör att jag blir intresserad. Det var samma i första spelet.

Medlem

Spelade 7 timmar Borderlands med mina polare igår, riktigt bra spel om man bara vill "kötta" och ha roligt

Medlem

Jag gillar borderlands och kommer att hålla koll på tvåan. Spelet har visa brister som även spelmakarna själva uppmärksammat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra recension Calle, verkade spelet riktigt roligt under den "lilla" tid du fick spela?

Minns att 1:an var grymt kul iaf.

Medlem

Finns nedsatt med 70% på Ångnätverket nu.. Har köpt DLC paketet och ska se om det är all the whizz and bangs som alla säger


signatur
Medlem
Skrivet av Friberg:

"Någon borde ringa facket"
Hahaha!

+1! Calles bildtexter är så träffsäkra att jag brukar läsa dem först i hans recensioner.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Oj vad jag längtar efter det här!! Galet snyggt!

Inaktiv

när jag läste om första borderlands för några år sen fick jag intrycket att det va en blek kopia av fallout 3

Medlem

Man kan tro det, men det är ett helt eget spel, åtminstone om man spelar i co-op. Att spela ensam är inte så fantastiskt, men om man är två eller fler blir det skitkul.

1
Skriv svar