Don't mess with Texas.

Medlem
Don't mess with Texas.

Så står det på min kaffemugg. Från Fredriks senaste resa till Dallas. Senaste året har jag även fått en Hollywood-mugg från L.A. och en Las Vegas-mugg. I like muggs.

Känner mest för att uppdatera livet. Egentligen har det inte hänt så mycket, jag sitter och försöker att programmera i Gamemaker. Givetvis stöter man på nya konundrum, men om man inte ger sig så försvinner knutarna. Igår insåg jag att min första (och enda i princip) egentillverkade kod behövdes göra om. Tower Defence-spelet jag gör hade tydligen bara en enda fiende, evah. Så jag måste nog göra om hela koden idag. Wack wack. Kaffet har i skrivande stund tagit slut, och måste därmed fyllas på, som sig bör.

Henning har inte kräkt eller kissat på töntiga platser på två dagar nu. Detta innebär att han förtjänar lite extra klappningar. Klara är ett monster varje morgon och försöker att brottas med mina ben när jag sover. Hoppi är Hoppi.

Vi kommer även att äta pizza idag, for your information. Sedan påbörja ett nytt spel. För våran Xbox (Xbawks bingg) 360 dog igår.

#blogg

Don't mess with Texas.

Hmmm. Kanske Fredriks långsamma viktminskning har något med all pizza att göra??

Älskar Ironin med din kaffemugg

Perplex! Vad anses vara en "töntig plats". Inte under köksbordet va? för då står vi i två olika läger i den frågan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Henning kissar på ostbågar.

Skrivet av Siken:

Henning kissar på ostbågar.

I fallet här hemma så är frågan om Ostbågen skulle gå med på en sån handling. Det har gått så långt att jag tror den kan röra sig självmant.
-I am not touching that thing!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Förstår fortfarande inte varför du gillar att ligga under köksbordet, but hey, jag accepterar alla. Typ.

Fredriks långa viktminskning har att göra med pizza, godis, chips och allt gott som livet erbjuder. Livet erbjuder gott - och hjärtattacker, problematiskt.

Tror det handlar om en ny syn på tillvaron, till en början var det så. Nu är köksbordet och ostbågen en säkerhet, en oförändlig konstant i en annars galen värld.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hur många katter har du?
Crazy Catman?

Medlem

Crazy catman stämmer nog, fast vi har tre stycken. I mitt barndomshem hade vi vid ett tillfälle 13 stycken, that was crazy.

1
Skriv svar