Foruminlägg är det

Avstängd
Foruminlägg är det

Jag vet inte med säkerhet, jag kan gissa. Det kan finnas ett liv efter döden. Det livet är att man kommer till helvetet och nej jag tror inte att himlen finns. Ingen kommer till himlen eftersom himlen inte finns. Jag vet inte hur det är i helvetet. Dom här spelen om Doom ger en ganska detaljerad bild av helvetet. Därför tror jag att helvetet är ungefär eller lite som i spelen om Doom. Fast första spelet i serien och andra delen i serien har en handling som hör ihop med varandra. Tredje delen har inte en handling som hör ihop med första och andra delen i serien. Därför är dom separata. Därför tror jag att helvetet är som i en, vissa eller alla delar av spelserien Doom. Om man kombinerar alla spelen med varandra i serien får man en ganska bra förklaring på hur helvetet är. Om det inte går kan man få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på enskilda spel. Om det inte går kan man få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på flera spel men inte alla. Man kan kanske få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på alla spel.

#blogg


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Foruminlägg är det

Sen kan man börja diskutera personliga helveten.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar