MLG-resultat från natten

Robot
MLG-resultat från natten

Hur går det för svenskarna på andra sidan atlanten?


Medlem
MLG-resultat från natten

Naniwa vann dock mot Huk under natten.

Medlem

Tack för rapporten. Mina ögonlock svek mig efter SjoWs matcher mot nada.

Medlem

Jinro vann mot Gerbil och möter i nästa runda Tri_Master (vilket jag antar är samma som TriMaster, från Complexity Gaming).

Medlem

Går matcherna att se såhär i efterhand någonstans?

en bra youtube-länk, någon?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Varför dök TLO inte upp?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jyu
Medlem

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Medlem
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

Medlem

vunnit en voucher?! Jag fick ingeeen.. noooooooooooooooooooo


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

Håller med Cane helt och hållet. Coca, Nestea, MC, Boxer, MVP, MarineKing är bara några av de som borde vara bättre (och som visat grymt bra resultat).


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

lol, och vilken utanför korea skulle vara bättre än honom. och att han inte skulle vara top5zerg visar din kunskap rätt bra

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

lol, och vilken utanför korea skulle vara bättre än honom. och att han inte skulle vara top5zerg visar din kunskap rätt bra

Huk, Sheth, Ret, Naniwa, qxc och thorzain är bara några som jag snabbt kom på som nog är bättre än Idra.

Det är väldigt tveksamt om Idra ens är top10 foreigner just nu.

edit: top5 foreign zerg är han med ganska god säkerhet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Varför dök TLO inte upp?

Vad jag hörde när jag tittade så enligt Day9 så tittade han på en annan match och dök då inte upp på sin egen som jag förstod det, rätta mig om någon vet något mer.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Tybalt:

Varför dök TLO inte upp?

Vad jag hörde när jag tittade så enligt Day9 så tittade han på en annan match och dök då inte upp på sin egen som jag förstod det, rätta mig om någon vet något mer.

Det stämmer. Han tittade på den andra öppningsmatchen mellan Idra och Bomber.

Denna videon visar honom och Liquid Tyler, innan den matchen börjar. TLO utan en tanke på att han ska spela själv. http://www.youtube.com/watch?v=1bs5LU0Q-no&feature=player_emb...

Antagligen har det varit någon misskommunikation mellan MLG och TLO, eller något i den stilen.

Skrivet av Dunder:

Går matcherna att se såhär i efterhand någonstans?

en bra youtube-länk, någon?

http://pro.majorleaguegaming.com/live/sc2_red

Du kan flytta runt i timelinen som du själv önskar och se alla matcher etc.

Jyu
Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

Det är inte speciellt svårt att se att Idra's självförtroende finns knappt. Han är en humör spelare, han spelar otroligt stabilt när han är på top, det är däremot synd att hans lägsta nivå är såpass dålig.

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

lol, och vilken utanför korea skulle vara bättre än honom. och att han inte skulle vara top5zerg visar din kunskap rätt bra

Kommer från rätt person...

Sen, Dimaga, Ret, Sheth, Nerchio och Stephano.

Medlem

SJOW FIGHTING!
riktigt bra match mellan han och bomber, sen nollade han idra
tydligen så sa bomber efter sin match med sjow att hans tvt låg på code s nivå

Medlem
Skrivet av White Moose:
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

lol, och vilken utanför korea skulle vara bättre än honom. och att han inte skulle vara top5zerg visar din kunskap rätt bra

Huk, Sheth, Ret, Naniwa, qxc och thorzain är bara några som jag snabbt kom på som nog är bättre än Idra.

Det är väldigt tveksamt om Idra ens är top10 foreigner just nu.

edit: top5 foreign zerg är han med ganska god säkerhet.

att ta med qxc och sheth på den listan visar ju prov på god kunskap. och du kommer på dessa saker genom exakt vad?

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

lol, och vilken utanför korea skulle vara bättre än honom. och att han inte skulle vara top5zerg visar din kunskap rätt bra

Kommer från rätt person...

Sen, Dimaga, Ret, Sheth, Nerchio och Stephano.

aha det gör det? bevis?

och du får fram dom här namnen genom att kasta tärning?

Medlem

Tråkigt att TLO missade sin matchtid.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av White Moose:
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Jyu:

Idra spelar verkligen inte som han borde. Anser fortfarande att om Idra spelar på sin högsta nivå, så är han definitivt top 5 i världen.

Lååååångt ifrån top 5, han är inte ens top 5 foregiener eller top 5 foreign zerg för den delen. Så ta det lugnt med fanboyandet

lol, och vilken utanför korea skulle vara bättre än honom. och att han inte skulle vara top5zerg visar din kunskap rätt bra

Huk, Sheth, Ret, Naniwa, qxc och thorzain är bara några som jag snabbt kom på som nog är bättre än Idra.

Det är väldigt tveksamt om Idra ens är top10 foreigner just nu.

edit: top5 foreign zerg är han med ganska god säkerhet.

att ta med qxc och sheth på den listan visar ju prov på god kunskap. och du kommer på dessa saker genom exakt vad?

Med tanke på dina kommentarer verkar det vara du som inte har någon kunskap.

Sheth, vann mot Idra i NA Blizzcon Qualifier. tex.
qxc, för han gjorde en all-kill mot MVP (inte spelaren) t.ex.

Dock är du ju en enorm Idra Fanboy, så vad man än säger så kommer du säga att man ej har någon kunskap..

Medlem

Riktigt trevligt att kolla på.

Vore ännu bättre om ni kunde skriva vilka svenskar som är med nästa gång, så att man kan välja kanal och match efter det


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Riktigt trevligt att kolla på.

Vore ännu bättre om ni kunde skriva vilka svenskar som är med nästa gång, så att man kan välja kanal och match efter det

Svenskarna var i kursiv text. Och ang idra så tror jag nog också att han faktiskt kan vara topp 5.. Men hans jäkla humör och seriöst idiotiska val han gör ibland förstör totalt för honom.. Så fruktansvärt less blir man på det.. Första kartan mot Noblesse var ju helt fantastisk Men sen blev han 5 år igen och lyckades förstöra allt tack vare sitt humör. Börjar seriöst bli less på att se hans matcher nu eftersom han konstant gör sådant här.

Medlem
Skrivet av conthox:

Riktigt trevligt att kolla på.

Vore ännu bättre om ni kunde skriva vilka svenskar som är med nästa gång, så att man kan välja kanal och match efter det

Annars är det Naniwa, Sjow, Haypr0 och även Jinro är fortfarande med i open bracket

Medlem
Skrivet av Stuff:

Svenskarna var i kursiv text.

Vardå?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Stuff:

Svenskarna var i kursiv text.

Vardå?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110825/starcraft-2-eliten...

Medlem

Ah, där, missade den av någon anledning, tack


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Naniwa <3 Med det egot kan man vinna, bara morrow som saknas, men lite mer kaxighet mor koreaner behövs. Känns som spelare är helt irrationellt rädda för koreaner bara för dom är koreaner.

1
Skriv svar