Vilse i tv-djungeln!

Medlem
Vilse i tv-djungeln!

Nu ligger det till såhär, jag sitter med en 32" LCD tc (Philips) och vill "uppgradera".

Dels är tvn för liten.... och dels... ja den är för liten helt enkelt.

Jag vill ha:
Större tv, för bra film och spelupplevelse, och den behöver inte vara zomfgjätteplatt.

Jag kollar på abnormala mängder film som jag streamar ifrån datorn men spelar också endel PS3.
Eftersom jag inte är det minsta insatt i tv teknik så vet jag inte vad jag ska köpa. ¨Några tips? (Mer skrytfunktioner=Bättre)

Budget: Typ 10k (Mindre är ju såklart välkomnande)

Hur är det med plasma idag? Något att satsa på? (De är ju stora till ett bra pris)
Typ denna: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=617658#extra


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag letade runt rätt länge men bestämde mig till slut för en Sony KDL46EX500. Den är jag nöjd med, vet dock inte om den säljs längre, är 2010-års modell. Massa prat om inputlagg på den, men jag lirade igenom GOW3 och kan garantera att du inte kommer märka något. Lite sådär betraktningsvinkel som vanligt med LCD. Jag köpte en tjock-LCD med flit för att få något mindre sunkiga högtalare och eftersom LED för ett halvår sen fortfarande hade massa barnsjukdomar och oftast blanka skärmar, vilket inte alls skulle funkat i min lägenhet.

Jag var inne på en Panasonic G20 ett tag men fegade ur på en LCD.

Medlem

Okej de blev en sony LED med 3d och penisförlängande funktioner.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar