FZ hotade ta bort mitt konto!

Medlem
FZ hotade ta bort mitt konto!

Så nu är jag här. Underhåll mig. Ge mig en sammanfattning av de senaste 5 åren.

Medlem
Medlem

Gnälliga PC fanboys som skyller allt på konsoler, svält, krig, översvämmningar, you name it, det måste vara konsolernas fel. Beuuueeeuuuuu.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

kan du förklara Rubrikens namn äru snäll?


signatur

Rwa?

Medlem

Jag antar att dom "hotade" med att ta bort hans konto för att det varit inaktivt i flera år.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Gnälliga PC fanboys som skyller allt på konsoler, svält, krig, översvämmningar, you name it, det måste vara konsolernas fel. Beuuueeeuuuuu.

... Tänk lite, vi pc spelare får alltid sunkiga portar, medan konsol får guld, dessutom blir våra kära PC exklusiva spel konsol spel, vilket gör att dem blir nerdummade etc.
Titta ex på CS:GO kolla hur menyn ser ut för att köpa vapen, så exremt nerdummad för att passa konsolerna.

Sen är det också så att alla konsol spelare whinear lika mycket när ett pc spel portas till konsol.
á la (a lá?) Draggon age.
Dessutom så har ju konsolerna sölat ner utvecklingen något enormt.
Om du titta på ett spel från 2000 och ett annat från 2004 så är skillnaden grafik mässigt ganska stor.
Tar du PC exlusiva Crysis från 2007 och sedan Crysis 2 (som gjordes i främsta fall för konsol) som kom ut i år så är skillnaden inte lika stor som som föregående exempel.
Sen om detta är ett sammanträffande eller om det helt enkelt är Konsolernas fel vet ja inte.
Kan bara spekulera.


signatur

Rwa?

Medlem

Vad hade TS tänkt att vi skulle diskutera?
Tråd låst.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar