Första teasern från Scrolls

Robot
Första teasern från Scrolls

Mojangs nästa titel efter Minecraft har fått mycket uppmärksamhet på sistone (speciellt från Bethesda). Nu visar vi den första teasern från Scrolls.

#nyhetstips, #scrolls, #bethesda


Medlem
Första teasern från Scrolls

Det ser rätt bra ut får se hur det ser ut senare mot releasen om jag köper det eller inte

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Det ser rätt bra ut får se hur det ser ut senare mot releasen om jag köper det eller inte

Såg vi samma Teaser? Jag tror du misstog den för Deus Ex: HR reklamen i början, grabben.
Teasern såg ut som skit och gav ingen insyn i spelet. Ska mycket till innan jag blir imponerad av en trailer animerad av en treåring...

Medlem

"Coming Eventually" ger lite Blizzard vibbar

Medlem

Jag har höga förväntningar på detta spelet

Medlem

Men hahaha, sämsta "teasern" ever! Bättre att inte släppa nått alls än det där ju..

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Det ser rätt bra ut får se hur det ser ut senare mot releasen om jag köper det eller inte

Såg vi samma Teaser? Jag tror du misstog den för Deus Ex: HR reklamen i början, grabben.
Teasern såg ut som skit och gav ingen insyn i spelet. Ska mycket till innan jag blir imponerad av en trailer animerad av en treåring...

OMG, en treåring? Jävlar, den treåringen skulle jag vilja träffa. SJUKT duktig talangfull liten kille om man i tre års ålder kan måla det jag såg i trailern

Medlem

Kanske blir ok, men kommer ju inte precis bli någon Minecraft-succé...

Medlem

Riktigt trist teaser.

Ser bra ut. Tycker mycket mer om det här nya, tecknade art-stuket jämfört med det mer realistiska som visats upp i tidigare Skyrim-trailers.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ser bra ut. Tycker mycket mer om det här nya, tecknade art-stuket jämfört med det mer realistiska som visats upp i tidigare Skyrim-trailers.

Glocalnet är lågt, men det där var fan lägre!

Medlem

Där försvann 48+ sekunder utav mitt liv.....


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

känns som folk missuppfattat var en teaser innebär

Medlem
Skrivet av Qale:

känns som folk missuppfattat var en teaser innebär

Som vanligt då


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Såg ut precis som "Skyrim", fy tusan, nu blir det bråk

Nej, det var inget kul alls, har Bethseda sett detta kan de vara lugna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vänta lite nu, detta gjort av Bethesda eller Mojang? Man blir så förvirrad med titeln alltså! /sarkasm


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Sådana här stillbildskollage (får man väl kalla det) kan vara vackra. Den här var rätt meningslös, inte vacker, inte ful, gjorde mig inte intresserad av spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

...vore bättre de la all energi på att komma ur beta stadiet på minecraft istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om man tittar på de gamplayklipp som finns så ser Scrolls ut som ett 8bit Zelda i 3D...

Inte alls imponerad. Vill jag ha fantasy i första person spelar jag (ironiskt nog) Elder Scrolls...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Är det här nån slags filmsekvens från skyrim?

1
Skriv svar