Rykte: Epic Mickey 2 under utveckling?

Robot
Rykte: Epic Mickey 2 under utveckling?

Co-op-mekanik, potentiella undertitlar och flera boxförslag sägs ha sipprat ut från Disney.

#epic-mickey


Medlem
Rykte: Epic Mickey 2 under utveckling?

Om det kommer till PS3 som det sägs så är det ett givet köp. Var länge sen man spelade ett Disneyspel.

Medlem

Epic mickey är ett riktigt underskattat spel! Det enda riktigt negativa med det var att kameran var dåligt programmerad. En uppföljare är klart önskvärd!

Medlem

Måste säga att andra bilden från vänster när dom ritar en tvåa är snyggast


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Måste säga att andra bilden från vänster när dom ritar en tvåa är snyggast

Ja, den påminner mest om ettans omslag. Själv så skulle jag gärna se att de skulle gå mer åt ettans konstbilder såsom denna: http://www.gameinformer.com/mag/mickey.aspx

Medlem
Skrivet av Jozo:

Epic mickey är ett riktigt underskattat spel! Det enda riktigt negativa med det var att kameran var dåligt programmerad. En uppföljare är klart önskvärd!

Alla gamma äventyrs spel hade dålig kamera, det hör till liksom.


signatur

Rwa?

Medlem

Jaa gärna för mig, till oss PS3:are

Box fyra ser bra ut, men trist att första bara kom till Wii...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av FZ:

Co-op i split screen mellan Musse Pigg och Oswald The Lucky Rabbit (som ska kunna "flyga som en helikopter") ska vara en viktig nyhet i spelmekaniken.

Var inte det så som Tails från Sonic tog sig fram?
Nyskapande värre


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Bra att det kommer till andra format än Wii, titeln känns alldeles för kvalitativ för att kunna sälja bra där tyvärr.

Inaktiv

disneyspelen till megadriven va rätt okej ..och hade snyggare grafik än andra spel .. sen har det ballat ur

Medlem

Hmmm... jag tror inte att jag spelat ett Disneyspel. Kan inte komma på något just nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

om det går att spela det med barnen vore det bra, typ som man kan med Lego-spelen när det oftast räcker att en person gör saker för att komma vidare.


signatur
1
Skriv svar