Ny trailer från Final Fantasy XIII-2

Robot
Ny trailer från Final Fantasy XIII-2

Mycket story, en del gameplay, nya miljöer och en liten moogle är några av bitarna som väntar er i den senaste trailern från Final Fantasy XIII-2.

#square-enix, #final-fantasy-xiii-2


Medlem
Ny trailer från Final Fantasy XIII-2

Måste dom slänga in fler tonåringar med känsloproblem. Gief lite mer hardcore grudgy män som gnäller och är allmänt badass.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Måste dom slänga in fler tonåringar med känsloproblem. Gief lite mer hardcore grudgy män som gnäller och är allmänt badass.

+1

Medlem
Skrivet av QueloR:

Måste dom slänga in fler tonåringar med känsloproblem. Gief lite mer hardcore grudgy män som gnäller och är allmänt badass.

Tacka vet jag Barret!

Jag hänger tyvärr inte med längre i alla de här olika varianterna av FF. Är detta nu del 2 av del 13?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Final Fantasy XIII-2 för dig som inte vill spela dina spel.

Medlem

Dags att lägga ner nu Square enix innan det blir för pinsamt, XIII var så jävla dåligt så att ni gör en uppföljare till skiten är helt fullkomligt idiotiskt.

zsm
Medlem
Skrivet av Cane:

Dags att lägga ner nu Square enix innan det blir för pinsamt, XIII var så jävla dåligt så att ni gör en uppföljare till skiten är helt fullkomligt idiotiskt.

När du säger att FF13 var "så jävla dåligt", vad exakt syftar du på? Spelet har fått förhållandevis bra recenssioner, eller tar jag miste helt?

Medlem

Jag har aldrig varit lojal (fan på engelska) mot Final Fantasy serien fast jag tycker de mest populära delarna (de med Cecil the Dark Knight, Kefka och Locke) var rätt bra. Final Fantasy VII har jag heller aldrig kört. Kommer skaffa det på PC dock om det kommer ut i en HD version på STEAM!

Jag kommer ihåg när varje nytt Final Fantasy var en STOR händelse. Super Play (gammal speltidning som inte håller måttet längre) hade nya Final Fantasy på omslaget och 10 sidor i tidningen. Kommer ihåg en av delarna som utannonserades på nåt E3. 10 sidor i tidningen och jag ringde o klagade för jag var inte intresserad av Final Fantasy

Har också känt att efter del 10 så är folks reaktion mer "jaha...." istället för "NYTT FINAL FANTASY!! OMG!!!" som det var för VI och VII.

Hur som helst, nuförtiden med alla spinoffs, prequels o sånt så tycker jag bara det e för mycket....liksom, hur många Final Fantasy hade de under utveckling förr i tiden? ETT! Idag..? TRE(!) Final Fantasy har blivit en dussinvara. Magin i Final Fantasy har försvunnit.

Ingen förlust för mig visserligen men jag undrar vad Final Fantasy fans känner nuförtiden.

Inaktiv

Säkert lika tråkig som ff-14


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Medlem

En uppföljare till spelet med den längsta tutorial leveln någonsin? Nej tack, jag lärde mig från del 1.

1
Skriv svar