Todd Howard pratar om Skyrim

Robot
Todd Howard pratar om Skyrim

I en lång intervju med Gamerlive tv berättar mannen bakom Elder Scrolls V: Skyrim om sitt kommande mastodont-rollspel.

#elder-scrolls-v-skyrim-2, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Todd Howard pratar om Skyrim

Nästan mer hype än BF3 kring detta..

Medlem

inte på sweclockers. hälften såg mest fram emomt BF3, femtedel mor skyrim. alla andra spel under 5 procent ungefär

Medlem

Det känns mer och mer som att att mitt köp av Bf3 kommer att dröjas... Skyrim, Skyward sword, Uncharted 3, Batman AC och AC: Revelations lär nog gå före i mitt fall!

Medlem

BF & Skyrim kommer hålla mig ockuperad hela vintern

Fan va det ser nice ut... Massa nördar under ett tak.. Får ta och besöka nån av dessa mässorna nästa år

Medlem

verkar som reportern itne vet ett skit om vad han pratar om

Medlem

Todd Howard vet inte ett skit om vad han pratar om, rent generellt bara

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Todd Howard vet inte ett skit om vad han pratar om, rent generellt bara

Todd Howard talar ur egen erfarenhet, är ödmjuk, saknar hype och spekulerar inte.

Så, nej. Fel.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av HataMoto_:

Todd Howard vet inte ett skit om vad han pratar om, rent generellt bara

Todd Howard talar ur egen erfarenhet, är ödmjuk, saknar hype och spekulerar inte.

Så, nej. Fel.

Tvärtom.. Han yrar å är allmänt inte med på vad som händer

Medlem

den här var ju ganska onödig att lägga upp. ^^

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av HataMoto_:

Todd Howard vet inte ett skit om vad han pratar om, rent generellt bara

Todd Howard talar ur egen erfarenhet, är ödmjuk, saknar hype och spekulerar inte.

Så, nej. Fel.

Jag menade alltså att i princip allt som kommer ur hans mun är fail ... ungefär som företaget han representerar

Medlem

Tror Dark Souls är med i den tävlingen också.

Medlem
Skrivet av emil2796:

den här var ju ganska onödig att lägga upp. ^^

mm gav ju inte direkt något nytt...

Medlem
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av HataMoto_:

Todd Howard vet inte ett skit om vad han pratar om, rent generellt bara

Todd Howard talar ur egen erfarenhet, är ödmjuk, saknar hype och spekulerar inte.

Så, nej. Fel.

Jag menade alltså att i princip allt som kommer ur hans mun är fail ... ungefär som företaget han representerar

Ungefär som ditt bidrag i denna tråd.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad mycket intervjuaren bryr sig om vad Todd säger... ^^

Medlem

Är grymt taggad inför detta spel. lite roligt dock att varje gång jag hör om Skyrim så tänker jag "tänk om Reality pump hade samma resurser som Bethesda" Det är aldrig lätt att lämna Antaloor och Two Worlds 3 kan inte komma tidigt nog

Medlem
Skrivet av Typhor:

Är grymt taggad inför detta spel. lite roligt dock att varje gång jag hör om Skyrim så tänker jag "tänk om Reality pump hade samma resurser som Bethesda" Det är aldrig lätt att lämna Antaloor och Two Worlds 3 kan inte komma tidigt nog

Jag som tycker Two Worlds-serien är de keffaste rollspelen i den här generationen av spel.

Medlem

Mycket tråkigheter bland inläggen här.
Ser fram emot spelet! Visst, jag avskyr Oblivion, inte helt och hållet men det var för mycket jag inte orkade med helt enkelt, fast jag hoppas att Skyrim lyckas fånga mig som Morrowind gjorde. Inte på samma sätt som Morrowind såklart.

Har förhandsbokat spelet i alla fall. En sak som får mig att vilja och nästan tvinga mig att spela det är för att det är ett av de få sandbox fantasy spelen som är nya. Öppen värld, svärd, pilbågar, magi, stealth, lite allt möjligt, och first person(som för mig gör mycket för just det här). De flesta jag prövat har inte riktigt fallit mig i smaken, och varit Third person, vilket dödar inlevelsen rejält för min del.

Inaktiv

Ser framemot det här extremt mycket! BF3, Skyrim och Batman: AC, vintern är räddad.

Medlem

Har blandade känslor om detta spel. Hatkärlek kanske?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vilken äcklig reporter som inte visar respekt för kungen.


signatur

Memento Mori

Ish
Medlem

Hård konkurrens? Njaa..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Dålig intervju, gör om gör rätt.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Typhor:

Är grymt taggad inför detta spel. lite roligt dock att varje gång jag hör om Skyrim så tänker jag "tänk om Reality pump hade samma resurser som Bethesda" Det är aldrig lätt att lämna Antaloor och Two Worlds 3 kan inte komma tidigt nog

Jag som tycker Two Worlds-serien är de keffaste rollspelen i den här generationen av spel.

risen
ego draconis

där har du riktiga stolpskott med 0 inlevelsekänsla

Medlem

Jag ser fram emot detta så extremt mycket! Dark Elf Vampire Thief/Murder är min första character, som vanligt

Jag hoppas verkligen pilbågen blir ett bättre vapen i Skyrim, vilket jag absolut inte betvivlar dock...

Medlem

Vem fan bryr sig om BF3? Skyrim kommer äga allt som någonsin funnits.

Medlem
Skrivet av purjo:

Vem fan bryr sig om BF3? Skyrim kommer äga allt som någonsin funnits.

Jag håller mycket på BF3 då det är svenskutvecklat, men jag ser inte att någon annan titel ska slå Skyrim närmsta halvåret...

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av HataMoto_:

Todd Howard vet inte ett skit om vad han pratar om, rent generellt bara

Todd Howard talar ur egen erfarenhet, är ödmjuk, saknar hype och spekulerar inte.

Så, nej. Fel.

Jag menade alltså att i princip allt som kommer ur hans mun är fail ... ungefär som företaget han representerar

Ungefär som ditt bidrag i denna tråd.

jag gillar inte Todd Howard nej, men det var förstås bara min åsikt ... sen fanns det inga krav på att ett inlägg måste osa av positivitet eller?

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Typhor:

Är grymt taggad inför detta spel. lite roligt dock att varje gång jag hör om Skyrim så tänker jag "tänk om Reality pump hade samma resurser som Bethesda" Det är aldrig lätt att lämna Antaloor och Two Worlds 3 kan inte komma tidigt nog

Jag som tycker Two Worlds-serien är de keffaste rollspelen i den här generationen av spel.

risen
ego draconis

där har du riktiga stolpskott med 0 inlevelsekänsla

Kan hålla med om att Risen kändes helt fel när jag testade det - jag som formligen älskade Gothic 3 (MED COMMUNITY PATCHEN!) blev lite besviken. Men jag hade inte sett fram emot det särskilt mycket - det hade jag dock till Arcania, som gjorde mig massivt besviken.

Har inte testat Ego Draconis. Men ärligt talat - Two Worlds (1) måste ju vara det keffaste RPG't någonsin? Goblinernas röster görs ju av polska programmerare? Och ansiktsanimationerna? Och alla andra keffa grejer? Och alla creatures ser ju ut som att dom har kromosomfel? Etc.

Men första gången jag lirade det så gillade jag det faktiskt. Andra försöket att spela var ett skämt - fattade inte att det var samma spel.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Typhor:

Är grymt taggad inför detta spel. lite roligt dock att varje gång jag hör om Skyrim så tänker jag "tänk om Reality pump hade samma resurser som Bethesda" Det är aldrig lätt att lämna Antaloor och Two Worlds 3 kan inte komma tidigt nog

Jag som tycker Two Worlds-serien är de keffaste rollspelen i den här generationen av spel.

risen
ego draconis

där har du riktiga stolpskott med 0 inlevelsekänsla

Kan hålla med om att Risen kändes helt fel när jag testade det - jag som formligen älskade Gothic 3 (MED COMMUNITY PATCHEN!) blev lite besviken. Men jag hade inte sett fram emot det särskilt mycket - det hade jag dock till Arcania, som gjorde mig massivt besviken.

Har inte testat Ego Draconis. Men ärligt talat - Two Worlds (1) måste ju vara det keffaste RPG't någonsin? Goblinernas röster görs ju av polska programmerare? Och ansiktsanimationerna? Och alla andra keffa grejer? Och alla creatures ser ju ut som att dom har kromosomfel? Etc.

Men första gången jag lirade det så gillade jag det faktiskt. Andra försöket att spela var ett skämt - fattade inte att det var samma spel.

ettan hade extremt många brister, värdelöst röstskådespeleri, dåliga ansiktsanimationer, animationer över huvud taget, MEN tvåan är en stor stor förbättring av ettan. röstskådespeleriet är nu, inte perfekt, men helt ok. och värdlen är fantastiskt mysig! kanske inte riktigt rätt ord att använda men iaf det har en skön känsla och många quests är faktiskt förvånansvärt välskrivna. spelet har en mörk humor som jag bara älskar som i en quest då man stöter på ett orc spöke (som gillar lador :s) och han har inget med någotr att göra! förutom att han drömt att han haft sex med någon som man trodde var den som gav en questen... Det går inte att beskriva alla sköna tokigheter som de klämt in i tvåan

12
Skriv svar