Någon som vet vad Retro Studios sysslar med?

Medlem
Någon som vet vad Retro Studios sysslar med?

Jag håller precis på och spelar igenom Donkey Kong country returns, och fy sjutton vad bra det är! Retro har gjort det igen. De är verkligen Nintendos "nya Rare".

Men jag undrar, som sagt i titeln om det är någon som vet vad de sysslar med för något just nu? Kommer det vara något till Wii, eller är de i full färd med att göra något till WiiU?

//Jozo

Medlem

enda jag vet är att dem hjälper till med Mario Kart 3ds till nintendo 3ds

jag hoppas dem gör ett nytt Metriod dock


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Själv hoppas jag att de håller på med något nytt IP. Säga vad man vill om Nintendo och deras serier, de är allihopa bra, men det vore inte dumt att få in några nya maskotar...

Medlem

Håller med! Retro är ett av mina favorite studios (Efter Naughty dog)

Lite off topic men... Nån som vet var man kan få tag på Metroid prime trilogy för ett bra pris ? Hittar det ingenstans =(


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Håller med! Retro är ett av mina favorite studios (Efter Naughty dog)

Lite off topic men... Nån som vet var man kan få tag på Metroid prime trilogy för ett bra pris ? Hittar det ingenstans =(

Jag vet inte var de har tagit vägen. De kan ju inte ha slutat upp med att tillverka dom redan? Eller?

Jag är i alla nöjd med mitt vrålsnygga exemplar som står i hyllan

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Apministern:

Håller med! Retro är ett av mina favorite studios (Efter Naughty dog)

Lite off topic men... Nån som vet var man kan få tag på Metroid prime trilogy för ett bra pris ? Hittar det ingenstans =(

Jag vet inte var de har tagit vägen. De kan ju inte ha slutat upp med att tillverka dom redan? Eller?

Jag är i alla nöjd med mitt vrålsnygga exemplar som står i hyllan

Med all rätt! Jag har hittat en på game för 500 kr men den var begagnad och jag vill ha en sprillans ny helst...!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det tar ungefär tre år mellan deras spel, men de är alltid bra. Föredrar det stark framför att få tre halvbra spel under samma tidsperiod.

Om de kunde få ut DKCR2 lite snabbt skulle jag dock döda för att höra musiken arrangerad...

Medlem

Ett nytt Donkey Kong hade ju inte varit helt fel. Det spelet var ju sinnessjukt bra!

1
Skriv svar