Tre filmer från nya Warhammer

Robot
Tre filmer från nya Warhammer

Lär dig allt du inte visste att du ville veta om det antågande Warhammer 40,000: Space Marine.

#warhammer-40000-space-marine


Medlem
Tre filmer från nya Warhammer

Provade demot... blev inte imponerad... Men, så är det väl så att konsolspelare har lägre krav och köper det här...


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.Alla säger att demot är så bra så får se till att tanka den nu. Återkommer med svar.

Inaktiv

Jag var skeptisk, trots att jag är ett enormt stort fan av Warhammer. Men demot var rätt kul, även om jag aldrig skulle köpa hela spelet så kan jag väll förstå att buttonbashers gör det =P

Medlem

Kameran är för nära gubben så det är svårt att se vart man behöver meleea. Kameran skulle vara högre i vinkel nedåt när man hoppar med jumppack... Får se hur det blir storymässigt men det blev enformigt rätt snabbt... iofs var God of War också enformigt.

Inaktiv

Log mig igenom båda banorna av demot. Startade om och spelade igenom det igen. Kraften i vapnen och känslan av att "kötta" är helt fantastisk. Pre-order på studs. D2D "ger bort spelet plus att de skickar med Darksiders på köpet.


signatur

The world is not enough - the PC is!

Medlem

Älskar 40k till grund och bott... men detta var inget WOHOO DETTA ÄR AWSOME! Utan väldigt mediokert, imo.

Inaktiv

Demot var grymt som fan. Säger iofs det som en WH40k-nörd så det kanske inte intresserar andra så mycket. Men gillar man universumet så kommer man nog älska Space Marine.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

OOOOO jag vad jag vill spela spelet nu! ^^ preorder köpte spelet på Steam så jag fick spela demot innan det kom för alla och det är väl skit isamma, men fan ångra mig inte en millisekund att jag gjorde de, grymt som fan multiplayer och singleplayer för den delen tror jag att det blir, helt enkelt awsome lir..

Medlem

Uppskattade faktiskt demot - om än inte till den grad som Totalbiscuit: http://www.youtube.com/watch?v=nb50aAFiOpM

Medlem

Laddade hem demon från Steam. fantastiskt roligt spel, har verkligen Warhammer känslan,

Och till alla er som måste av någon outgrundlig anledning jämföra detta med Gears of war säger jag bara: GoW har inget att sätta emot The Emperor's Finest!

Medlem

Undra vad dessa grabbar gör när krigen är över


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Undra vad dessa grabbar gör när krigen är över

Kriget är aldrig över

Medlem

Äsch! De har bara tagit första Dawn of War och zoomat in lite. Några nya cut scenes och vips, ett nytt spel.

Bild från en skirmish jag nyss avslutade:
[ia=29251]


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

update: Demon var helt ok. Roligt gameplay, såg rätt bra ut och flöt på helt ok. Lite kort dock, och verkar rätt begränsat. Men ser lovande dock.

Medlem

Vill bara påpeka att visst för er som testar demot och säger a det är inte så skoj eller något annat negativt om just det ni testat.. Glöm nu inte bort vad som kommer bli äg i detta spel.. Multiplayer madness!

Även om t,ex nu detta liknar GOW så , Space marines var först dom har funnits i 20 år ^^ , men detta tror jag för mig ialla fall kan ta kronan ifrån roligt multiplayer när det gäller 3rd person view action ^^

Medlem

Demot är tok tufft. Givet köp för den som gillar 3e persons action spel

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Äsch! De har bara tagit första Dawn of War och zoomat in lite. Några nya cut scenes och vips, ett nytt spel.

Bild från en skirmish jag nyss avslutade:
[ia=29251]

Inte så konstigt eftersom de använder Essence-motorn.

Grymt imponerad av vad Relic lyckats göra med just den motorn, som från början varit en renodlad RTS-motor. (DoW-> CoH-> DoW2 inkl. expansioner.)

Faktiskt ett väldans kul spel, mest p.g.a. att de lyckas fånga Space Marine-känslan riktigt bra, som en WH40k-fan ser det onekligen lovande ut. Demot var riktigt trevligt, om än inte 10/10-material.
Med en del RPG-moment och annat smått och gott (metakampanj á la DoW-expansionerna hade varit småmysigt) kan det bli förvånansvärt bra.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Roten:

Provade demot... blev inte imponerad... Men, så är det väl så att konsolspelare har lägre krav och köper det här...

Grafiken va inget att skryta med nej men gameplay va ju sjukt kul ju. Bokat o klart för slaktande till day1

Medlem

Jag blev verkligen positivt överraskad av demot. Grymt röj och galet kul. Blir definitivt ett köp. Är ju så billigt numera ändå. Går alltid att få tag på PC-spel, DL eller ej, för under 300 kr.

Medlem

hade nog lite för höga förväntingar...mina mele swings hamnar alt som oftast i tomma luften åt fel håll....men men det kanske mer är jag som suger? med alla andra goa titlar som har kommit/ ska komma så har jag svårt att motivera mig att köpa sm.
now playing:
borderlands(var rea på steam,goty ed.), bastiion, homm6(beta), aoe online, dicipels 3 och om jag får lite tid över nötter jag torchligt i väntan på numer 2...så jag har jävligt svårt att motivera ett köp.

Death to the false emperor!!

1
Skriv svar