Playstation 3

Medlem
Playstation 3

I morgon blir det byte till den mörka sidan. Eller den ljusa, beroende på vem man frågar gissar jag. Ett köp av en 320GB Playstation 3 Slim blir det i alla fall.

Ska hitta ett beggat spel också och sen ska jag faktiskt vara sjukskriven från jobbet. Är helt galet förkyld nu... blir värre och värre.

Önska mig lycka till. I morgon gäller det, en snabb vända till stan och sen hem och kurera i soffan.

// Manuel

#blogg

Playstation 3

Glöm inte köpa ny barnvagn med, de ska var dyra har jag hört


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Barnvagn införskaffad redan ju... igår blev det dessutom dubbelt upp av bilbarnstol. En liten och en lite större för då hon blir några år. Mycket pengar som springer iväg men som tur var är svärföräldrarna snälla och köper bilbarnsstolarna i julklapp.

Medlem

Welcome to the dark side of the force!

Ja, jag säger att Ps3 är den mörka sidan på ett positivt sätt. Har alltid föredragit siths framför jedis

Medlem

Funderar på att köpa red dead redemption.. det borde hålla mig sysselsatt i några timmar framöver. Jag gillade ju Fallout-serien och det här känns hyggligt likt i sin öppna spelstil. Förutom cowboysen då.

"Red Dead" är ett helt fantastiskt spel och ett absolut måste! Sen ska du givetvis skaffa L.A. Noire också, så har du två klockrena titlar att feberyra om.

Medlem

Red Dead Redemption
LittleBigPlanet 2
L.A Noire
Batman: Arkham Asylum

Där har du några klockrena spel. Akta så du inte glömmer bort när människan föds bara.

Medlem

Jag lär inte missa det ftw!
Batman och Red Dead redemption lever farligt i morgon. Blir nog bara ett av dem till en början iofs... men jag ser fram mot att vara hemma hela dagen och kurera tillsammans med min nya vän.
När öppnar Elgiganten egentligen?? Nattöppet??

Gå till PS2 backen och leta fram Dragon Quest VIII: Journey of the cursed king.
Bästa spelet till PS3!
Xbox rule!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Haha! Du känner inte min käre bror lika väl som jag, TiT. Han skulle hellre binda fast sin tunga bakom en lastbil och hoppa ner i ett stim av pirayor än att spela Dragon Quest... Det är – milt uttryckt – inte hans typ av spel, tyvärr.

Medlem

Uncharted, beskrivning är överflödig.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Medlem

Traveller, plus att han kan inte spela PS2 spel på sin PS3 SLIM ändå


signatur
MFZ
Medlem

uncharted 1 & 2 .. bäst på ps3 imho.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Uncharted ... snörvel ... ska jag ... snörvel ... kolla på.

wtf är inte slim-versionen bakåtkompatibel? Nä nu köper jag Nintendo 8bit istället... :/

1
Skriv svar