Gearbox utlovar realistiskt Brothers in Arms

Robot
Gearbox utlovar realistiskt Brothers in Arms

Insisterar på att de inte glömt seriens rötter, trots den helflippade snedtändningen känd som Brothers in Arms Furious 4.

#gearbox


Medlem
Gearbox utlovar realistiskt Brothers in Arms

Bra det, avstår nog 4an.

Medlem

Instämmer kommer nog göra det samma....

Medlem

4an kommer jag inte röra. Förstår verkligen inte meningen med det.

Medlem
Skrivet av Friberg:

4an kommer jag inte röra. Förstår verkligen inte meningen med det.

Meningen är att det inte ska vara någon mening. Till skillnad mot föregångarna

Medlem

Kommer också nog att avstå från Furious 4 då det verkar bli ett spel som inte tilltalar mig. Detta däremot är väldigt trevliga nyheter även om jag fortfarande håller på med Road to Hill 30 (tack vare sjukt långa laddningstider har jag lagt detta spel på is ett tag). Förhoppningsvis kommer jag ha kört klart samtliga spel i serien innan denna del kommer.

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Friberg:

4an kommer jag inte röra. Förstår verkligen inte meningen med det.

Meningen är att det inte ska vara någon mening. Till skillnad mot föregångarna

Alltså slöseri med utvecklingstid och pengar. Jao...

Medlem

Ehm, alltså jao detta var ju känt ganska länge men folk blev ju helt till sig och trodde att gearbox gjorde Furious 4 istället för Brothers in Arms: Ardenner Offensiven vilket inte stämmer, den riktiga uppföljaren var alltid planerad och i produktion.

Det var skönt att höra, trodde de hade förätit sig på koks. De kallar väl det "Brothers In Arms", för att någon hotat dem till livet...

Tarantino kommer säkert gilla pastischen på hans film.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Amen vafan va detta för skräp nudå?
Hoppas att detta blir en storflopp för Ubisoft/Gearbox

Inaktiv

Det här spelet känns som ett rimligt sidoprojekt när de samtidigt jobbar med Borderlands 2. Två oseriösa flugor i en smäll.

Medlem

Brothers in arms med inglourious basterds tema möter borderlands var mina fösta tankar när jag såg furious 4, kommer nog kanske testa detta men väntar nog tills de går ner i pris i så fall. men de slutar nog med att jag köper nåt annat ändå..

Medlem

Vilka kukar som förstår något som var så fint och seriöst...

Medlem

kul att skämta med nazisterna pga vad dom gjorde synd bara att varken britterna eller amerikanarna fick sitt straff för alla krigsförbrytelser dom stod för -.-"

förjävligt o göra såna här spel... allt ska vara så jäkla rått nu förtiden

Medlem

Varför kallar dom bara inte det här spelet för Inglorious Basterds: The Game?
Ser fram emot den "riktiga" uppföljare till BIA


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir inget köp av detta, spelar då hellre Tetris på en gammal svartvit husvagns TV =/

1
Skriv svar