Sök till The Secret World-betan

Robot
Sök till The Secret World-betan

Bekanta dig med den hemliga världen i betan som börjar nu och pågår ända fram till premiären.

#funcom, #the-secret-world


Medlem
Sök till The Secret World-betan

Dåligt länkat som vanligt

http://secretwar.thesecretworld.com/

Redaktör

Glömde länken, fixat.


signatur
Medlem

Dååååligt att det krävs facebook. Våga vägra

Medlem

Nice. Tack för the heads up!

Medlem

"Registration requires the use of facebook connect due to the social networking features in the upcoming phase two of the secret war experience."

Nehe, skit it då.

Moderator | Testpilot

Vars reggar man sig? Ser bara en trailer, tre länkar till andra trailers samt ett "personality test".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kommer hela spelet kräva facebook eller bara betan? Sug hur som helst iaf
Våga vägra fb

Moderator | Testpilot

Nu lyckades jag iallafall få allt och funka, tog testat och blev en "Dragon".

Ingen aning vad skillnaden är men.. What the hell.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skitsvårt att välja. Men tog Illuminati till slut. Dåligt att Facebook krävs... har klarat mig fint utan det hittills.

Medlem

Ännu en gång blir man begränsad pga att man inte gått med i FaceBook, kass.

Medlem

Illuminati all the way!

Medlem

Ugh, snart behöver man facebook till allt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker spelet verkar väldigt intressant

Medlem

Våga vägra fb.

Medlem

Allt kräver Facebook.. *suck*

Medlem

Jag har hört rykten här i tråden om att det krävs facebook för att registrera sig. Kan någon bekräfta det?

Medlem

Tog testet att par gånger för att vara säker på mina val.. Illuminati var gång... I guess Illuminati it is. Fuskade mig igenom för att få nosa på de andra också fast verkade inte lika intressanta. Vet fortfarande typ ingenting av spelet, detta blir en överraskning för mig.

För att registrera dig till betan krävs Facebook, ja. För att spela - nej. Troligen inte.

Medlem

Templars 4 ever. Jag är förvånad att det fortfarande finns en sån faction, med tanke på Utöya-massakern...

Medlem

whats the fuss about? tar ju bara en minut att fixa fb eller så kan ni skippa det hela, sluta gnäll här hur ni är väljer att göra

Dashiva

Svar ja, du behöver facebook för att registrera dig till betan.

Medlem
Medlem
Skrivet av wrajjt:

Templars 4 ever. Jag är förvånad att det fortfarande finns en sån faction, med tanke på Utöya-massakern...

Blev Templar enligt testet, valde illuminati, vill inte någon ska tro jag stödjer breivik ... xD

Medlem

Bara att göra ett fakekonto på FB...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av snipah:

whats the fuss about? tar ju bara en minut att fixa fb eller så kan ni skippa det hela, sluta gnäll här hur ni är väljer att göra

Dashiva

Svar ja, du behöver facebook för att registrera dig till betan.

Tycker det är du som gnäller. Alla kanske inte har behovet av att synas och visa hur duktig man är när man har diskat, städat eller rört på sig i 5 minuter. Allt bara för att andra ska tycka att man är duktig. omg!!

Blev förvånad och positivt överaskad att jag inte är den enda som vågat vägra skiten

Medlem
Skrivet av Horniak:

Tycker det är du som gnäller. Alla kanske inte har behovet av att synas och visa hur duktig man är när man har diskat, städat eller rört på sig i 5 minuter. Allt bara för att andra ska tycka att man är duktig. omg!!

Det är ju faktiskt helt upp till dig själv hur du gör med det eller hur?

Medlem

Neeeej! FaceBook! Jag var väldigt sugen på att prova, men inte så sugen att jag skaffar "SpaceBook" för att spela. Fight the power!... eller något i den stilen.

Medlem

Korkat av er att inte ha facebook som är en av de bästa sakerna med internet.

Medlem

så man måste ha facebook för skiten? aldrig i livet med andra ord.

Medlem
Skrivet av snipah:
Skrivet av Horniak:

Tycker det är du som gnäller. Alla kanske inte har behovet av att synas och visa hur duktig man är när man har diskat, städat eller rört på sig i 5 minuter. Allt bara för att andra ska tycka att man är duktig. omg!!

Det är ju faktiskt helt upp till dig själv hur du gör med det eller hur?

Ja visst är det så, frugan har den där skiten. gilla hit och gilla dit. Tycker dock det är lite väl att man ska behöva ha det för att kunna ställa upp i betan.

Mycket värre än när folk klagar på att man behöver steam eller origin för att spela ett spel.

Medlem

Som andra har sagt "Det är väl upp till dig vad man gör på Failbook"

Jag har många polare från EvE som har gjort "fake-konton" dvs bild från eve och ingen personlig information. (antar att största anledningen till att folk inte skaffar failbook är pga, Personlig info och sen självfallet mindre smågrejjer)

Jag klarade mig utan fail-book i några år, sen skaffade jag väl en för 1-2 år sen^^

Oh och jag blev Illuminati (hade tippat på Templars) så vi får väl köra med Illuminati och se

123
Skriv svar