Så ser den officiella FemShep ut

Medlem

Hon ser för ung ut....Min shepard ser ut att vara minst 5 år äldre. Passar rollen bättre!

Medlem
Skrivet av m0rfar:
Skrivet av john2376:

Den starka rymdkvinnan är bara hittepå, som vulcans och cylons, kvinnor har en svagare uppsättning muskler än män, och klarar inte hälften så mycket som män gör.

Intressant iakttagelse, förklara gärna lite mer ingående, gärna med länkar till undersökningar.

Citat:

Tänkte också det, eller snarare i stil av denna bild/tolkning av henne: http://media.giantbomb.com/uploads/0/5874/619325-
591985_sarah_kerrigan_by_shiramune_super_super.jpg

Tack, kan vi inte få en bild där MaleShep också står och skrevar och håller en fallos mellan benen?

Citat:

Wow! Dom lyckades få henne att se lätt retarderad ut

Precis som MaleShep sett ut i ME1 och ME2 med andra ord. Jämlikt!

Du är medveten om att den där bilden är en fan-made bild på Sarah Kerrigan från Starcraft va? Kan inte vara lätt att vara så tokarg att man inte ens kan läsa länkar.

Medlem

Ser helt ok ut. Men detta påverkar inte mig eftersom jag ändå spelar som manlig Shephard. Kör bara genom som kvinnlig en gång, för att se historien från det perspektivet... och för att få ta del av en bra skådespeleri, någon som saknas hos den manliga.

Medlem

omg the beast is walking on fz web page!!

[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

bah..ser helt okaj ut, inte för mycket krut på tutar...men var hon tvungen att se så sur ut?

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Du är medveten om att den där bilden är en fan-made bild på Sarah Kerrigan från Starcraft va? Kan inte vara lätt att vara så tokarg att man inte ens kan läsa länkar.

Ja, jo, jag är medveten om det, det stod ju i texten i inlägget. Jag reagerade mest över företeelsen som sådan. Men som sagt, inte lätt när man är tokarg, vilket inte berodde på detta :).

Medlem

Ooh REDHEAD


signatur

Meep!

Medlem

Att dom bara inte behåll orginal FemShep. Fast den nya looken är snygg imo, galen men snygg.


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Kamikazeb:
Skrivet av john2376:

Den starka rymdkvinnan är bara hittepå, som vulcans och cylons, kvinnor har en svagare uppsättning muskler än män, och klarar inte hälften så mycket som män gör.
Fyfan att BioWare ska sätta Femshep på cover av samlarutgåvan... Jag förväntade mig att det skulle vara ett stort "N7" eller badass Shepard som cover likt bilderna från E3, inte någon goth neddrogad kvinna med otroligt bitchigt utseende.

Måste verkligen vara jobbigt att vara dig!

Jag är iaf inte någon som älskar att leka kvinna på datorn.

OnT: Varför ser hon ut som Kelly från ME2 ? kunde man inte ritat en ny version av femshep eller förfinat vad de hade redan?...


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Citat:

Wow! Dom lyckades få henne att se lätt retarderad ut

Precis som MaleShep sett ut i ME1 och ME2 med andra ord. Jämlikt![/quote]

Tycker han sett helt OK faktiskt!

12
Skriv svar