Spindelmannen berättar om Spindelmannen

Robot
Spindelmannen berättar om Spindelmannen

Rösten bakom Spider-Man 2099 berättar om nya Edge of Time och den sällsamma tidsresan mellan The Amazing Spider-Man och den futuristiska varianten spelet ser ut att bli.

#spider-man-edge-of-time


Medlem
Spindelmannen berättar om Spindelmannen

Skitspel...

Medlem

Tyckte Shattered Dimensions var förvånansvärt bra och hoppas att det här spelet blir minst lika bra.

Medlem
Skrivet av Jackson97:

Tyckte Shattered Dimensions var förvånansvärt bra och hoppas att det här spelet blir minst lika bra.

Håller med, Shattered Dimensions tog en annan väg och blev faktiskt bättre än vad jag förväntade mig - så denna titeln håller jag ett öga på.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Nice, de har röstskådespelaren från Spectactular Spider-man (den andra snubben då).
http://www.youtube.com/watch?v=PX5zwNNuEZs

Jag gillar Spidey men enda spelet jag har lirat var Web of Shadows och det var inte så jävla bra tbh...

Moderator | Testpilot
Skrivet av DarkZide8:

Nice, de har röstskådespelaren från Spectactular Spider-man (den andra snubben då).
http://www.youtube.com/watch?v=PX5zwNNuEZs

Jag gillar Spidey men enda spelet jag har lirat var Web of Shadows och det var inte så jävla bra tbh...

Web of shadows är ju SKITKUL att bara svinga runt i


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av DarkZide8:

Nice, de har röstskådespelaren från Spectactular Spider-man (den andra snubben då).
http://www.youtube.com/watch?v=PX5zwNNuEZs

Jag gillar Spidey men enda spelet jag har lirat var Web of Shadows och det var inte så jävla bra tbh...

Web of shadows är ju SKITKUL att bara svinga runt i

Jo men sen råkar man döda någon och man bara "Wait... Spidey would NEVER KILL SOMEBODY!" men det skiter spelet i och bara "5 black points for you!". Sen var det buggigt som fan etc Jag tyckte det var helt okej, men inte så jättebra helt enkelt. Prototype lyckades mycket bättre med samma koncept typ. Smaken är som baken helt enkelt

Medlem

Spider-Man: Edge of Time
Release: H2 1970...

Moderator | Testpilot
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av DarkZide8:

Nice, de har röstskådespelaren från Spectactular Spider-man (den andra snubben då).
http://www.youtube.com/watch?v=PX5zwNNuEZs

Jag gillar Spidey men enda spelet jag har lirat var Web of Shadows och det var inte så jävla bra tbh...

Web of shadows är ju SKITKUL att bara svinga runt i

Jo men sen råkar man döda någon och man bara "Wait... Spidey would NEVER KILL SOMEBODY!" men det skiter spelet i och bara "5 black points for you!". Sen var det buggigt som fan etc Jag tyckte det var helt okej, men inte så jättebra helt enkelt. Prototype lyckades mycket bättre med samma koncept typ. Smaken är som baken helt enkelt

Vadå skulle han aldrig göra? DU GJORDE DET SJÄLV. Sedan kan han göra det grund av symbioten. Även fast han inte använder den finns den ändå där eller hur?

Sedan är Prototype ett mycket bättre spel indeed yes.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av StenSaxWTF:

Spider-Man: Edge of Time
Release: H2 1970...

[sings]Let's do the time-warp again![/sings]

Jag önskar att dom skulle knacka ihop ett sandlådelir alá Spiderman 2 igen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av StenSaxWTF:

Spider-Man: Edge of Time
Release: H2 1970...

[sings]Let's do the time-warp again![/sings]

Jag önskar att dom skulle knacka ihop ett sandlådelir alá Spiderman 2 igen.

Har aldrig fattat vad som gjort Spiderman 2 så bra, ni menar väll inte spelet baserat på filmen? FÖR DET SPELET TILL PC ÄR SKIIIIIIIT


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av StenSaxWTF:

Spider-Man: Edge of Time
Release: H2 1970...

[sings]Let's do the time-warp again![/sings]

Jag önskar att dom skulle knacka ihop ett sandlådelir alá Spiderman 2 igen.

Har aldrig fattat vad som gjort Spiderman 2 så bra, ni menar väll inte spelet baserat på filmen? FÖR DET SPELET TILL PC ÄR SKIIIIIIIT

Jo, spelet baserat på filmen - fast inte till PC utan till GC (om det nu är någon direkt skillnad på versionerna). Det jag gillade med det spelet var att nät-svinga runt i NY. Fighterna var väl mediokra men nätsvingandet var nice.

1
Skriv svar