Nu är det klart – Batman: Arkham City är ett GfWL-spel

Robot
Nu är det klart – Batman: Arkham City är ett GfWL-spel

Efter motstridiga uppgifter bekräftar nu Warner Bros. att deras Batman-lir ÄR en Games for Windows Live-titel till pc.

#batman-arkham-city, #warner-bros, #microsoft


Medlem
Nu är det klart – Batman: Arkham City är ett GfWL-spel

PREPOSTEROUS!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

aldrig mer GfWL

Förbereder öronpropparna!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

MFZ
Medlem

vem orkar bry sig, det är ju inte som att gnäll kommer förinta gfwl


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

varför hatar alla games for windows?

Medlem

Nooo! Jobbiga inloggningar och offline-profiler som är omöjliga att flytta vid ominstallationer.

Medlem

Unleash the hate!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Medlem
Medlem

bryr mig inte spelet ska ägas ialla fall och det stör mig inte minsta lilla att det är GfLW

Medlem

FFFFFFFFFFFFUUUUUUUU


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kunde inte bry mig mindre. Batman är något skitspel som inte intresserar mig det minsta.

(btw, alla som skriver " vad är det för fel med gfwl/ varför hatar folk gfwl så mycket" är troll)

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Kunde inte bry mig mindre. Batman är något skitspel som inte intresserar mig det minsta.

(btw, alla som skriver " vad är det för fel med gfwl/ varför hatar folk gfwl så mycket" är troll)

Vad är det för fel på gfwl??

Och jag frågar ärligt för jag har bulletstorm som jag köpte genom steam som använder Gfwl och absolut inte något problem alls, Kanske bror det på att jag redan har en live gold gamertag jag använder?

Medlem

yes, o wait...bah not a game breaker....spelade bara föregångaren 19timar, jag köper så mycket spel att jag inte hinner spela klart nått.....ska vara über bra om jag spelar igenom det....blir nog snik varianten dvs vänta tills nån rea.

Medlem

Aldrig riktigt förstått heller vad som är så dåligt med GFWL förutom att det totalt rövknullar Piratscenen. Aldrig haft några problem med det då jag kört original spel(GoW,DoW2+exp,bulletstorm,Arkham Asylum,Dead Rising 2 och många fler).

Medlem

dagens i-lands problem


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

jag har inte haft några problem med GFWL... men jag får se om jag skaffar det till ps3 eller till PC

Medlem

Jag har aldrig haft problem med GfWL... har ni någon anledning att hata det eller är jag nu automatiskt märkt som "troll"?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Kunde inte bry mig mindre. Batman är något skitspel som inte intresserar mig det minsta.

(btw, alla som skriver " vad är det för fel med gfwl/ varför hatar folk gfwl så mycket" är troll)

Om du nu inte kunde bry dig mindre varför ens kommentera?

OnT: Orka bry sig om games for windows live skiten så länge man kan spela spelet bryr jag mig inte

(btw alla som skriver "jag kunde inte bry mig mindre batman är ett skitspel" är troll)

Inaktiv

För helvete....


signatur

Allah är stor men jag har större

Moderator | Testpilot

Var på väg att skälla ut alla PC kids men kom på att jag sitter på en PC själv.

Detta tjafs med att man ska ha diverse program för att kunna installera och spela ett spel.. Varför lacka ur? Folk här har säkert så bra datorer och kan fixa det så att programmet är bara igång och synligt så länge ni spelar spelet och då möjligen stänger av programmet efteråt.

Är det så jobbigt? Tar det mycket på datorn? Ni är bara jävligt lata. Om det är så jobbigt så håll er till ett ställe så slipper ni detta "beskymmer".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Det är ett helt onödigt bloatware som inte tillför något alls.
Jag kommer därför att skaffa ps3 versionen då jag ej vill stödja microsofts korståg mot PC-spelandet.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Tråkigt som fan. Men hellre det än Origin. Men det är väl nästan som att välja mellan pest eller kolera.

Medlem

Games for Windows är lika stelbent som en lyktstolpe. Ett misslyckat försök som gick från att vara amibitöst till katastrofalt. Som tex, om jag klickar i att jag vill ha automatiskt inloggning, för att jag inte orkar skriva mitt lösenord varje gång jag ska spela. Då blir det plötsligt en auto inloggning på min hotmail också, varför då om jag får fråga?? Nä, usch!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Icewind:

Aldrig riktigt förstått heller vad som är så dåligt med GFWL förutom att det totalt rövknullar Piratscenen. Aldrig haft några problem med det då jag kört original spel(GoW,DoW2+exp,bulletstorm,Arkham Asylum,Dead Rising 2 och många fler).

Jasså... Du menar dom som kan spela utan gfwl på releasedagen? Vilka rövknullar vilka, undrar jag.

Medlem

GFWL, I-landsproblem mycket

Nåväl, detta påverkar inte mig som spelar på PS3 - men tråkigt för dem som spelar på PCn.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Darknessviking:

varför hatar alla games for windows?

För att hacka på nåt antar jag?

Är inget fel på GFWL... isåfall är STEAM sämre... men det älskar folk.

Konstigt eller hur? Ironi i högsta klass.

Jag tror jag kommer använda min speciella GFWL-knapp "ESC"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar