Grammatikkontroll och andra liknande program

Avstängd
Grammatikkontroll och andra liknande program

Jag är ute efter ett program som har grammatik kontroll. Jag vill ha ett program som kan kontrollera grammatiken när man skriver. Jag vill ha ett program som fungerar som ett program som har grammatik kontroll. Jag är ute efter ett program som gör att grammatiken blir kontrollerad när jag skriver så att jag har ett program som kontrollerar grammatiken. Jag vill också ha stavningskontroll och allt annat sånt. Jag vill också har stavningskontroll och allt annat sådant. Vad ska jag göra för att få tag på allt det här? Vad ska jag göra för att få tag på det här?


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem

Microsoft Word? Google Översätt?

Medlem

Inte för att vara otrevlig, men det du behöver är en svenskkurs för att lära dig konstruera begripliga meningar.

-sättet du uttrycker dig på är som en Chatbot/postbot eller en väldigt mysko Googleöversättning med tanke på din meningsbyggnad och konstiga upprepningar.

Detta är på inget sätt menat som en förolämpning, om du nu är en riktig person och tar illa vid dig ber jag uppriktigt om ursäkt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

var en till sådan här post för någon dag sedan som
ÖVERDRIVET förklarade vad dem letar efter.
Tror som sagt det är en bot.
Konstigt dock att den har så många inlägg utan att blivit upptäckt?

EDIT: kollade lite snabbt på TS sida, resten av hans forum inlägg var "normala"
Kan det vara något virus/bot som skriver med andras inloggningar.


signatur

Rwa?

1
Skriv svar