Skyrim får plats på en skiva

Robot
Skyrim får plats på en skiva

Bethesda avslöjar att hela Skyrim-riket får plats på en Xbox 360-skiva.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #rockstar, #la-noire


Medlem
Skyrim får plats på en skiva

På bekostnad av lågupplösa texturer, blir PC för min del.

Medlem

tycker det låter som väldigt mycket återanvändning om det bara tar en skiva


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Och hur många skivor till PC?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Och hur många skivor till PC?

1 dvd som endast innehåller en torrent fil för hela spelet eller kanske 0 och bara en länk till den


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Blir nog över Steam, skönt att ha allt på ett och samma ställe. Lite dyrt men va fan...

Medlem
Inaktiv
Medlem

Man spelar ju naturligtvis på PC, får vara hur stort som helst!


signatur

Meep!

Medlem

Köper det på Mediamarkt när det kommerut , jäkligt låga priser på spel. Köpte Deus Ex Human Revolution for 333kr dagen det kom ut

" I Can see Skyrim now, the rain is gone"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

PC är helt enkelt bara the gamer best friend

Medlem

spel ska avnjutas i soffan med ett par kalla öl


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

spel ska avnjutas i soffan med ett par kalla öl

Nog för att jag gillar PC-spel men..
+1

Medlem

http://www.fz.se/forum/allmant-snack/paminnelse-har-du-respek...

Ta en titt på denna kanske innan det går för långt? Och låt folk tycka som dom vill vafan!

Medlem
Skrivet av sjunnenbo:

http://www.fz.se/forum/allmant-snack/paminnelse-har-du-respek...

Ta en titt på denna kanske innan det går för långt? Och låt folk tycka som dom vill vafan!

Det verkar vara rätt så svårt att låta folk tycka att konsolerna är roligare att spela på här omkring...

Medlem

Tröttnar aldrig på att läsa pc vs konsol tjafset. Herregud

Medlem

Jag spelar sedan Halo: CE hellre i soffan, via konsol, än vid en PC. Tycker att folk har rätt att tycka om precis vad de vill, och att det är rent utav paetiskt att tracka ned någon för att de enbart uttrycker sin åsik.

Jävligt lågt...

Nu lägger vi ner de personliga påhoppen och beter oss som folk, okej? Man är ingen tönt eller ungjävel oavsett om man tänker spela Mojangs... f'låt, #Bethesdas, senaste på pc eller till konsol.

Medlem
Skrivet av Whe112:

Jag spelar sedan Halo: CE hellre i soffan, via konsol, än vid en PC. Tycker att folk har rätt att tycka om precis vad de vill, och att det är rent utav paetiskt att tracka ned någon för att de enbart uttrycker sin åsik.

Jävligt lågt...

Exakt! +1

Och jag föredrar att lira på pc men det är upp till mig, Svårare än så här är det inte

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Nu lägger vi ner de personliga påhoppen och beter oss som folk, okej? Man är ingen tönt eller ungjävel oavsett om man tänker spela Mojangs... f'låt, #Bethesdas, senaste på pc eller till konsol.

jag ber om ursäkt..
men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Om skyrim blir lika mod-vänligt som oblivion, morrowind och fallout 3 + new vegas så är det en dunder tabbe att köpa detta spelet till konsol.

Modsen som gjorts till alla ovan nämnda spel förlänger spelen och höjer värdet något oerhört.

Bara en sådan sak som att mod communityn hanterar buggar snabbare än bethesda är guld värt, men det är trots allt det lilla i sammanhanget.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

jag ber om ursäkt..
men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna

Så sant som det är sagt :\

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

spel ska avnjutas i soffan med ett par kalla öl

Jag tar mina spel utan droger, tack.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Sebastian Lind:

Nu lägger vi ner de personliga påhoppen och beter oss som folk, okej? Man är ingen tönt eller ungjävel oavsett om man tänker spela Mojangs... f'låt, #Bethesdas, senaste på pc eller till konsol.

jag ber om ursäkt..
men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna

Äh du är ju själv inne i var och varannan nyhet och gnatar om att spel "skall" spelas på konsol. Du är inte ett dugg bättre själv. Sen sitter du och snyftar efter att modsen avbrutit... det är rätt töntigt faktiskt *flax flax*

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Sebastian Lind:

Nu lägger vi ner de personliga påhoppen och beter oss som folk, okej? Man är ingen tönt eller ungjävel oavsett om man tänker spela Mojangs... f'låt, #Bethesdas, senaste på pc eller till konsol.

jag ber om ursäkt..
men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna

Äh du är ju själv inne i var och varannan nyhet och gnatar om att spel "skall" spelas på konsol. Du är inte ett dugg bättre själv. Sen sitter du och snyftar efter att modsen avbrutit... det är rätt töntigt faktiskt *flax flax*

varje nyhet med konsol relaterat få mycket skit, då behövs det en motpart.
snyfta efter modsen? det har aldrig hänt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Sebastian Lind:

Nu lägger vi ner de personliga påhoppen och beter oss som folk, okej? Man är ingen tönt eller ungjävel oavsett om man tänker spela Mojangs... f'låt, #Bethesdas, senaste på pc eller till konsol.

jag ber om ursäkt..
men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna

Äh du är ju själv inne i var och varannan nyhet och gnatar om att spel "skall" spelas på konsol. Du är inte ett dugg bättre själv. Sen sitter du och snyftar efter att modsen avbrutit... det är rätt töntigt faktiskt *flax flax*

varje nyhet med konsol relaterat få mycket skit, då behövs det en motpart.
snyfta efter modsen? det har aldrig hänt

Höhö, kolla senaste nyheterna om Portal 2 som sålt bättre på PC, Hard Reset och The Witcher 2, där har vi gamar som hackar på oss som tycker om att spela på PC.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Sebastian Lind:

Nu lägger vi ner de personliga påhoppen och beter oss som folk, okej? Man är ingen tönt eller ungjävel oavsett om man tänker spela Mojangs... f'låt, #Bethesdas, senaste på pc eller till konsol.

jag ber om ursäkt..
men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna

Äh du är ju själv inne i var och varannan nyhet och gnatar om att spel "skall" spelas på konsol. Du är inte ett dugg bättre själv. Sen sitter du och snyftar efter att modsen avbrutit... det är rätt töntigt faktiskt *flax flax*

varje nyhet med konsol relaterat få mycket skit, då behövs det en motpart.
snyfta efter modsen? det har aldrig hänt

Aja inte hela världen men "men så snabbt man nämner konsol så kommer gamarna :p" lät lite som snyft för mig iaf när du själv varit en av de första som drog upp att det bör liras på konsol.
Tänk nu efter lite?

Medlem

Fattar inte varför det skulle vara oroande? skiter i om ett spel är på en 1 skiva eller 42 skivor. Så länge jag kan njuta av de så är jag nöjd.

Medlem

Hmm 1 skiva, hur mycket rymmer en skiva till den däringa krysslådan?
Blir säkert fint med en sådan skiva till konsol, men till pc förväntar jag mig lite tyngre media.


signatur

Retro.

12
Skriv svar