Fråga kring The Elder Scrolls Oblivion GOTY begnad

Medlem
Fråga kring The Elder Scrolls Oblivion GOTY begnad

Hej FZ! Har nu tänkt ta itu med The elder scrolls serien och tänkte börja med oblivion och sedan skyrim. Det är så att jag bestämt mig för att köpa den begnad så jag undrar då följande. När man köper GOTY-utgåvan av oblivion får man då en kod för att hämta hem expansionerna på PSN eller medföljer detpå skivan eller är det nedladdningsbart obegränsade gånger via sitt konto när man väl satt in skivan och börja spela. Hur fungerar det? Vore ytterst tacksam för snabba svar.

Hälssningar JD och tack på förhand.

Medlem
Skrivet av laxan96:

Hej FZ! Har nu tänkt ta itu med The elder scrolls serien och tänkte börja med oblivion och sedan skyrim. Det är så att jag bestämt mig för att köpa den begnad så jag undrar då följande. När man köper GOTY-utgåvan av oblivion får man då en kod för att hämta hem expansionerna på PSN eller medföljer detpå skivan eller är det nedladdningsbart obegränsade gånger via sitt konto när man väl satt in skivan och börja spela. Hur fungerar det? Vore ytterst tacksam för snabba svar.

Hälssningar JD och tack på förhand.

GOTY utgåvan till PC funkar så att man hittar de nya grejerna i vanliga världen I spelet. Å det är väl det som är grejen med GOTY versioner av spel. Och så tror jag fallet är på PS3 versionen är oxå.
Är den svår att hitta ny? för annars är väl inte priset så högt på dem nu.
Hur som borde GOTY versionen vara den samma för alla plattformar. Och vad jag sett på GOTY versionerna står det inget om att man får med nedladdningsbara koder etc. Det brukar alltid stå i beskrivningen på spel om det är så det funkar.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av laxan96:

Hej FZ! Har nu tänkt ta itu med The elder scrolls serien och tänkte börja med oblivion och sedan skyrim. Det är så att jag bestämt mig för att köpa den begnad så jag undrar då följande. När man köper GOTY-utgåvan av oblivion får man då en kod för att hämta hem expansionerna på PSN eller medföljer detpå skivan eller är det nedladdningsbart obegränsade gånger via sitt konto när man väl satt in skivan och börja spela. Hur fungerar det? Vore ytterst tacksam för snabba svar.

Hälssningar JD och tack på förhand.

GOTY utgåvan till PC funkar så att man hittar de nya grejerna i vanliga världen I spelet. Å det är väl det som är grejen med GOTY versioner av spel. Och så tror jag fallet är på PS3 versionen är oxå.
Är den svår att hitta ny? för annars är väl inte priset så högt på dem nu.
Hur som borde GOTY versionen vara den samma för alla plattformar. Och vad jag sett på GOTY versionerna står det inget om att man får med nedladdningsbara koder etc. Det brukar alltid stå i beskrivningen på spel om det är så det funkar.

Tack så jätte mycket för ditt svar då vet jag. Jo det stämmer att dom inte är alls dyra nya men det är bara i Sverige tyvärr. Här på Teneriffa (i Spanien) så är det alltid dyrt med spel. exempelvis kostar fortfarande Crysis 2 fullpris.

Tack för ditt svar och då är tråden avslutad om ingen annan hade något på tungan.

Medlem

Det enda tips jag kan ge är att skippa PS3-versionen och köpa spelet på Steam istället, där brukar det vara bra pris. PC-versionen ger dig möjlighet att använda mods som kan göra att spelet faktiskt är värt att spela.

1
Skriv svar