Titeln igår drog en massa views... Playstation 3

Medlem
Titeln igår drog en massa views... Playstation 3

Haha.. vilken rövare. Återanvändning av en titel, en helt fantastisk titel må jag säga. Dagen började med att jag vaknade och kände mig förvånansvärt pigg, med tanke på hur jag mådde igår kväll. Näsan kändes helt okej och huvudet lättare av all skön sömn.

Jag tänkte att lika gärna smida medan järnet är varmt och stack iväg ut på stan på Playstation 3-jakt. Lättare sagt än gjort visar det sig då 320GB-versionen är slut på både El-Giganten och Mediamarkt. Ett snabbt samtal till GAME inne i stan bekräftar dock att de precis fått in en sändning med maskiner och jag åker raskt vidare dit.

Kartongen i min hand och några grymma spel-deals senare står jag hemma med både Red Dead Redemption, Killzone 3 och Batman Arkham Asylum. Sweet!

Förkylningen kändes bättre genast och jag satte mig och testade Killzone. Ett fantastiskt kul spel, minst lika bra som jag minns 1an för många år sedan på PS2.

Nu så här på kvällskvisten kan jag tyvärr inte säga att förkylningen blivit ÄNNU bättre, snarare att det känns risigare framåt kvällen. Så i morgon blir jag hemma också, känns inte proffsigt att gå till jobbet som sjuksköterska när man själv är sjuk.

#blogg

Medlem
Titeln igår drog en massa views... Playstation 3

Du måste köpa mirrors edge. Jag tror att du kan få det för en hundring på Internet nu. Lätt värt det.

Medlem

Måste lära mig playstation store, är ju noob på det här.

Medlem

Vet inte om du skrev till mig där. Men ME finns inte på Store. Utan endast på skiva.

Medlem

Mirror's Edge ja, genast!

Medlem

Mirror's Edge, Heavenly Sword och Folklore är tre måsten till PS3.

Medlem

Genast en massa måsten... jag ska spela klart Killzone 3 först

Medlem

Portal 1 och Portal 2 har en tendens att ta död på några timmar.

Medlem

UNSHARTED!!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

portal har jag läst gott om... Nu börjar dessutom Unsharted-lobbyisten bli lite irriterad. Jag stod faktiskt och höll i unsharted 1an igår men fick en grym deal på de andra. 2 för 400:- och sen killzone för 199:- med köp av konsol. Svårt att stå emot.
Unsharted blir det eventuellt nästa gång, såg att de hade en duo-pack med 1&2

Medlem

Vafan är det som händer! Game är billigast på både RDR och Batman: Arkham asylum.

Uncharted 1 & 2 är spel som man också bör ha.
Sedan så rekommenderar jag även de tre ratchet & clank-spelen som finns ute till PS3 just nu. Verkar dock som ett av spelen inte finns att köpa på skiva längre. Men finns på store.

Medlem

ratchet & clank är inte det barnspel?? (säger han som gillar LEGO-spelen).

Uncharted var det ju ett jävla tjat om så jag vågar väl inte annat än att köpa det sen

GAME var faktiskt riktigt billiga. De höll med rabatten samma pris som el-giganten. Det är inte heller beggade spel utan nya ju, känns sååå värt det! Inte ofta man får en sån bra deal.

Medlem

btw ... klarade Killzone 3 idag. Nu ska jag spela Batman

Medlem

Uncharted är ett MÅSTE.

Medlem

Det är så märkligt med Unsharted. Jag har aldrig tidigare hört någon som pratat om det och nu helt plötsligt så är det ett jäkla liv... Jag SKA fixa det... kan man inte köpa ettan på ps-store?

Medlem

Ingen aning. Annars bör ettan vara relativt billig på tradera.

Medlem

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Tradera ja.. ska kolla blocket också.. men just nu ligger jag lågt. Måste spela klart batman och red dead först.

1
Skriv svar