FZ bjuder på achievements-listan för Forza 4

Robot
FZ bjuder på achievements-listan för Forza 4

Kinect krävs för att du ska kunna ta alla achievements, sadpandacrying.gif.

#forza-motorsport-4


Medlem
FZ bjuder på achievements-listan för Forza 4

även om jag har kinect, löjligt för dom som vill ha achivements och kan inte få dom för att du inte köpt tillbehör.

Vad är nästa att du måste köra microsoft ratten till 360 för kunna spela spelet?

Medlem

Look Ma, No Porsche!: Play Need for Speed to drive a Porsche (666)

Medlem

Jag hittade bara en 5g achievement för Kinect i listan, ser jag rätt? Visserligen synd om man nu skulle få 995, men det är ju inte hela världen, annars tycker jag listan ser jävligt bra ut faktiskt. Jag blev även speciellt hypad av:
Star in a Reasonably Priced Car: Complete a lap around the TopGear Test Track while driving a KIA cee'd (10)

Medlem
Skrivet av Natrium:

även om jag har kinect, löjligt för dom som vill ha achivements och kan inte få dom för att du inte köpt tillbehör.

Vad är nästa att du måste köra microsoft ratten till 360 för kunna spela spelet?

Lite dumt ja. Tydligen måste man också ha Forza 3 för att få Forza faithful-achievementen. :/

Medlem

Ja, snart ger de väl bonusar bara för att man äger ett visst spel. Typ som om de skulle ge dig en hatt i TF2 för att du äger Forza. Ja, jag vet, det låter galet. ... Eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja men herregud tack för Kinectjävlet. Undrar om unicorngrejen blir lätt att klara av.

Medlem

Finns det ngn lista på alla bilar som kommer finnas i spelet? (ja jag har googlat)

Medlem

Kinect-achievement va lite oschyst för oss som inte har Kinect, men å andra sidan så är ju inte 5 poäng nånting att gråta över Listan för övrigt ser helt okej ut. Det mesta var väl ganska väntat.

Inaktiv

vad är poängen med achievments ? orka.. har aldrig brytt mig om dom för fem öre

KoP
Medlem
Skrivet av riktigninja:

vad är poängen med achievments ? orka.. har aldrig brytt mig om dom för fem öre

Penismätar grej för vissa.

1
Skriv svar