Nytt Rollercoaster Tycoon utannonserat

Robot
Nytt Rollercoaster Tycoon utannonserat

Levererar digitala nöjesparker i full 3D via Nintendo 3DS.

#atari, #n-space, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Nytt Rollercoaster Tycoon utannonserat

vill ha ett nytt RT till pc NU!


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Men till PC!!!!

Medlem

Vill bara fullt instämma i de två tidigare kommentarerna! Hade skitkul med ettan som liten.

Medlem

Najs, blir säkert ett köp

/ LordDaimos

Medlem

JAG VILL HA NYTT ROLLERCOASTER TILL PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

EVIL!

Medlem

Kommer så väl ihåg första RT, satan va kul det var! Synd att detta inte kommer till PC...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Exakt samma sak hände här!

Tragiskt att dem ska flytta roliga titlar till konsoller som är ÄNNU sämre än xbox och PS3, istället för till PC.....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av TruB:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

EVIL!

Mwahahahahahaha! Åh, jag är så ond att jag inte kan få nog av mig själv.

Moderator | Testpilot

Sebastian.. Ta dig i ******...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skriv att det är till DS i rubriken.

Medlem

lysande av mr Ond där precis som alla andra tänkte jag nu j'''' ska här städas spyor igen...men men

Medlem

Vill också ha ett nytt RCT till PC, dock med isometrisk grafik tack. Eller ett med 3D där man kan aktivera pixelgrafik, tycker om den mer än den "cartooniga" grafiken. Alternativt extremt realistisk grafik.

EDIT: Ser ut som att jag kanske får ta och skaffa ett 3DS trots allt, ska nog dock vänta på att lite fler spel utannonseras och så vill jag ju se prissänkningen här i sverige också

Medlem

Oerhört trevligt men köpa det? Njää.

Medlem

.... DS... alltså, tror jag kan komma på 2-3 titlar jag kan tänka mig spela på den. och då enbart om jag skall resa långt osv.

som folk sagt. ge oss ett nytt nöjsefält-sim till PC!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

Verkligen! Fasen så besviken jag blev!

Medlem

Haha, som det roller coaster-fan jag är har jag redan tidigare läst om detta, så jag blev inte lurad av Sebastians rubrik.
Faktum är att jag brukar se om det är Sebastian som skrivit artikeln, om så är fallet så förväntar jag mig ingenting annat än sensationalism.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

EVIL!

Mwahahahahahaha! Åh, jag är så ond att jag inte kan få nog av mig själv.

Hang him! HANG HIM!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

EVIL!

Mwahahahahahaha! Åh, jag är så ond att jag inte kan få nog av mig själv.

Hang him! HANG HIM!

Hang him twice!

Inaktiv

Jaha, alltså en nyhet icke värd FZ egentligen, ett bra spel till en liten telefonliknande apparat med skärmar.
Har haft en väldigt liknande apparat som 3DS, den hette "Nintendo Advance", har inte sett nintendo utveckla för mycket på produkterna i det området de senaste 10 åren precis...


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Bilden ser ju lockande ut...

Skrivet av TruB:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krillelille:

När jag såg rubriken så blev jag euforisk, när jag läste att det var till 3DS dysforisk....

Rubriken är vald med omsorg, för att orsaka så mycket smärta som möjligt. Min onda plan har lyckats!

EVIL!

Mwahahahahahaha! Åh, jag är så ond att jag inte kan få nog av mig själv.

Hang him! HANG HIM!

Hang him twice!

Fin låt om att hänga folk.

1
Skriv svar