Mortal Kombat-samlingen ute nu

Robot
Mortal Kombat-samlingen ute nu

Arkadklassikerna Mortal Kombat 1, 2 och 3 finns nu att ladda ner på XBLA och pc. Kolla in den nostalgi- och blod-drypande trailern.

#mortal-kombat-arcade-kollection


Medlem
Mortal Kombat-samlingen ute nu

Tips till alla är att inte köpa det förren det kommer en patch. Online är typ helt ospelbart.

Medlem

Dessutom släpptes ju Mortal Kombat 2 när PS3 kom. Den var buggig som fan, så jag vet inte om jag ska köpa eller inte. Ibland är nostalgiska minnen härliga tills man spelar spelen och tänker. WTF. Var detta verkligen roligt?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Medlem
Skrivet av warh0g:

Dessutom släpptes ju Mortal Kombat 2 när PS3 kom. Den var buggig som fan, så jag vet inte om jag ska köpa eller inte. Ibland är nostalgiska minnen härliga tills man spelar spelen och tänker. WTF. Var detta verkligen roligt?

Alla ska vara rakt från arkadversionerna, och det var inte den tidigare PS3-versionen av MK2. Så, gör som jag, köp!
MK2 -> MK -> UMK3 -> MK9, där är min serie.

Edit: Känner ni för lite "intern" FZ-fighting i MK-serien, så är det bara att lägga till akira_1974_ på PS3


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag spelade MK2 i helgen, det var galet stelt, hoppas inte de övriga titlarna är likadana


signatur

Game long and prosper

Medlem

synd går det inte går att tanka digitalt via steam, hmm är det endast butik som gäller?


signatur

// FeeAC

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av warh0g:

Dessutom släpptes ju Mortal Kombat 2 när PS3 kom. Den var buggig som fan, så jag vet inte om jag ska köpa eller inte. Ibland är nostalgiska minnen härliga tills man spelar spelen och tänker. WTF. Var detta verkligen roligt?

Alla ska vara rakt från arkadversionerna, och det var inte den tidigare PS3-versionen av MK2. Så, gör som jag, köp!
MK2 -> MK -> UMK3 -> MK9, där är min serie.

Edit: Känner ni för lite "intern" FZ-fighting i MK-serien, så är det bara att lägga till akira_1974_ på PS3

Hmm, får kanske bli ett köp ändå! Jag minns när jag stod i kö på någon leksaksmässa i Solna för att testa Mortal Kombat på SNES, back in the days!

MK3 har jag nött som en tok på PC, sålde tyvärr det för en massa år sedan.


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar