Nytt Project Zero bekräftat

Robot
Nytt Project Zero bekräftat

Spelserien, som går ut på plåta osaliga andar med din kamera, får en fortsättning. Den här gången får du fotografera på riktigt, typ.


Medlem
Nytt Project Zero bekräftat

"Project Zero är en skräckserie som kommit lite i skymundan för de stora skräckbjässarna. Till skillnad från de flesta andra titlar innehåller spelen inga vapen. Du får istället förlita dig till din kamera, som har kraften att förgöra onda andar."

Men då är ju kameran ett vapen eller hur? Väldigt nice spelserie, jag älskar Fatal Frame 1 - 3, fyran var inte så jäkla mycket att hänga i granen men var ändå ganska okej. Det kan nog bli kul det där, men fortfarande inget jag känner för punga ut pengar för en 3DS eller så. Hade hellre velat ha Fatal Frame 5 till PS3/Xbox360

Medlem

Har bara spelat ettan själv, men jäklar vad jag satt på helspänn typ hela tiden

Trodde att det handlade om ett nytt spel till PS3/360, men tyvärr icke så..

Medlem

ååååååh, jag trodde ju det kom ett nytt till ps3/360. aja, antar att detta kommer bli coolt.

Ah, sophisticated horror.
Fast spel som Gal Gun skrämmer mig mycket mer, "lets popularize forced sexual content, its okay its only a game"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

aldrig blivit så skrämd i mitt liv som project zero 1 ... i flera timmar i sträck dessutom, man kan aldrig slappna av i det spelet ... nu vankas det popcorn och en rerun!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

1
Skriv svar