Missa inte lanseringsrullen från Dead Island

Robot
Missa inte lanseringsrullen från Dead Island

Våld, död och misär i överflöd i senaste Dead Island-klippet. Men FZ skymtar ändå en strimma hopp hos de överlevande på den zombie-invaderade ön.

#dead-island


Medlem
Missa inte lanseringsrullen från Dead Island

Men kan detta spel slå Left 4 Dead 2?

Jag spelade igenom alla kampanjer sen så la jag ner det.. Hoppas detta blir bättre

Medlem

Dom skulle ha jobbat mer på att behålla den hopplösa känslan som man fick från den hyllade trailern. Kan inte hjälpa att jag nu istället får en känsla av billig shooter utan djup. Jag hoppas att jag har fel för jag väntar fortfarande på det perfekta zombiespelet.

Medlem

Måste testa ett demo före jag inhandlar detta, får en känsla av konsolsjuka. Återstår att se.

Medlem

Det är fortfarande fantastisk musik

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Dom skulle ha jobbat mer på att behålla den hopplösa känslan som man fick från den hyllade trailern. Kan inte hjälpa att jag nu istället får en känsla av billig shooter utan djup. Jag hoppas att jag har fel för jag väntar fortfarande på det perfekta zombiespelet.

Jag känner precis samma sak. Förhoppningsvis så har det sett ut som det gjort på tidigare trailers eftersom dom verkar spela på den lättaste svårighetsgraden.

Jag hoppas verkligen att hoppet känns tjaa...hopplöst (hah) om man spelar på den svåraste svårighetsgraden, då blir det garanterat ett köp!


signatur

Game long and prosper

Medlem

0:59 Woot finns det magic spells? :/


signatur

Rwa?

Medlem

Förhandsbokar på måndag!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

0:59 Woot finns det magic spells? :/

Neee zombie i vatten + elektricitet, ja du fattar.

Edit: Haha, spells, hur fan kunde du dra den slutsatsen =)?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av Annanaz:

0:59 Woot finns det magic spells? :/

Neee zombie i vatten + elektricitet, ja du fattar.

Problemet är att om man pausar på 1:00, så står zombien inte i vatten, dessutom kom elen efter att karaktären gjorde en rörelse med sin hand (typ som ett spell)
Hoppas för bövelen att du har rätt dock, vill inte få detta spel förstört, väntat på´t i flera år.


signatur

Rwa?

Inaktiv

Vääldigt skeptisk efter el grejen. Demo innan köp.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

0:59 Woot finns det magic spells? :/

Nope. Om du kollar riktigt noga kan du se att han kastar något på zombien som får den att bli elektrifierad.

Medlem
Skrivet av MagicBandit:

Vääldigt skeptisk efter el grejen. Demo innan köp.

Dom har nåt batteri eller nåt som strömför spetsen på kniven (som man bygger ihop själv) så när man slår zombien *ZAP* inget magiskt eller nåt.

hoppas själv det blir bra

Medlem
Skrivet av marcus95:
Skrivet av Annanaz:

0:59 Woot finns det magic spells? :/

Nope. Om du kollar riktigt noga kan du se att han kastar något på zombien som får den att bli elektrifierad.

Det är ett vapen, jag är ganska säker på att jag sett vapnet under ett tidigare gameplay klipp. Det ska nog vara en elektrisk machete eller något liknande om jag minns rätt. Så du kan pusta ut, det finns inga magier i spelet som tur är


signatur

Game long and prosper

Medlem

Aningen plastig grafik för att verkligen ge en skräck-känsla, annars diggar jag spelet hårt! MER FPS-RPG TILL FOLKET!

Medlem

Försvann killen som gjorde första rejält hyllade trailern till Hollywood eller? Har inte känt igen känslan från den första i nån av uppföljarna, tyvärr.

Tror dock spelet blir riktigt kul då jag gillar genren rejält.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Men kan detta spel slå Left 4 Dead 2?

Jag spelade igenom alla kampanjer sen så la jag ner det.. Hoppas detta blir bättre

Om man kan spela zombie mot människor i MP kanske det kan bli lika kul som l4d.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förbokade redan 1 månad sen, tror mycket stort på det här spelet men har blivit lite skeptisk nu på senaste tiden då jag hört att det inte alls är 100% open world men kanske är skitsnack? det får vi se den 9e september tror ändå spelet kommer rocka

Skägg.
10 Chambers

Har spelet massor i veckan, ska skriva recension idag så att den är klar till embargolyftet på måndag.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har spelet massor i veckan, ska skriva recension idag så att den är klar till embargolyftet på måndag.

Oooh... nom nom nom.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nyfiken. Har ju förbokat men är lite halv osäker om det är bra eller inte


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Skägg.
10 Chambers

Ordräknaren stod precis på 666...


signatur
Medlem

För mycket action. Gud vad jag saknar Resident Evil 2.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ordräknaren stod precis på 666...

Kommer du att stanna vid 1337?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ordräknaren stod precis på 666...

Kommer du att stanna vid 1337?

Snudd på, 1312 just nu och ska ha in lite mer om coop


signatur
Medlem

får fortfarande gåshud av den där musiken

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har spelet massor i veckan, ska skriva recension idag så att den är klar till embargolyftet på måndag.

Kan knappt vänta! Är rätt taggad på spelet men vill läsa en recension först. Får du säga om du gillar spelet nu (ett bra eller dåligt räcker) eller måste vi vänta till recensionen?


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har spelet massor i veckan, ska skriva recension idag så att den är klar till embargolyftet på måndag.

Kan knappt vänta! Är rätt taggad på spelet men vill läsa en recension först. Får du säga om du gillar spelet nu (ett bra eller dåligt räcker) eller måste vi vänta till recensionen?

Måste tyvärr vänta, det är så embargon funkar.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har spelet massor i veckan, ska skriva recension idag så att den är klar till embargolyftet på måndag.

Kan knappt vänta! Är rätt taggad på spelet men vill läsa en recension först. Får du säga om du gillar spelet nu (ett bra eller dåligt räcker) eller måste vi vänta till recensionen?

Måste tyvärr vänta, det är så embargon funkar.

http://www.youtube.com/watch?v=vpLmL-7TpYU

?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har spelet massor i veckan, ska skriva recension idag så att den är klar till embargolyftet på måndag.

Kan knappt vänta! Är rätt taggad på spelet men vill läsa en recension först. Får du säga om du gillar spelet nu (ett bra eller dåligt räcker) eller måste vi vänta till recensionen?

Måste tyvärr vänta, det är så embargon funkar.

http://www.youtube.com/watch?v=vpLmL-7TpYU

?

Haha, precis


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar