Se Modern Warfare 3-multiplayer ikväll

Medlem
Medlem
Skrivet av totte1015:

Exakt var kan jag hitta den absolut BILLIGASTE kopian av MW3?

Brittiska/amerikanska Amazon, brittiska Game/HMV


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Oliveeer:

Här finns annars lite gameplay från Multiplayern: http://www.youtube.com/watch?v=PaYrfe1S650

Vad fult det var. Brandbilen (?) @ 3.28 var ju pinsamt lågupplöst och kantig, visst såg Call of Duty 4 bättre ut när det kom?

Är inte så grafikkräsen.. men denna grafiken/fysiken fick mig att skratta gott


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Njaaaeee... Vet inte. Kanske om man har tråkigt så kan man sitta och skratta åt det med kompisarna på Xfire.

Medlem
Medlem

Gillar att man ser samma modeller från MW2, t ex bilen som exploderar. Copy/Paste much?

Deras "destructable enviroment" är inte direkt imponerande heller, grattis man kan skjuta sönder glasrutor...

Tror det var snäppet snyggare än MW2 iaf, så någonting har de uppgraderat iaf... detta skulle ha varit en expansion isället.. imho


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Oliveeer:

Här finns annars lite gameplay från Multiplayern: http://www.youtube.com/watch?v=PaYrfe1S650

AHA MW3....... jag trodde att det var MW2

Medlem

Egentligen är diskussionen MW3 vs BF3 skrattretande när man iallafall tänker efter. Om MW3 inte hade COD i titleln så skulle alla säga att det var en billig Cod kopia. Sen om jag ser den där j*vla noobtuben....


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

[quote=Hannu87]*gäsp*[/quo om du nu hatar call of duty varför kommenterar du varje gång det kommer en nyhet om det ...... hur orkar du ?????

12
Skriv svar