Robot
Bodycount

Räkna med bråk i detta kroppsnedbrytarspel av simplaste sort. Mitt i allt röj vill vi utfärda sömnvarning.

#black, #bodycount


Medlem
Bodycount

Skräp

Medlem

kändes väntat


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Medlem

jäklar, black som var riktigt bra.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dumlen: Ja, Black var en pärla

Medlem
Moderator | Testpilot

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?

tröst poäng kanske

Medlem

Codemasters aka Consolemasters har gjort det igen! Det räckte tydligen inte med Operation Flashpoint 2, samt 3 tydligen!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?

Om jag inte minns fel så är 0-ikonen bara för spel som inte fungerar överhuvudtaget.

Medlem

Det förtjänar inte en tröstpoäng enligt recensionen eller plus -och minus anledningarna.


signatur

Trust is for fools...

Skrivet av Insomniac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?

Om jag inte minns fel så är 0-ikonen bara för spel som inte fungerar överhuvudtaget.

Korrekt! Men det finns faktiskt ett spel som trotsade FZ-begränsningarna! Klicka på egen risk...

Medlem

Bra grejer! Redan när det var konsolexklusivt så var det ett givet fail. God jul.

Medlem

Om ingenting är positivt skall spelet ha lägsta betyg. Är så jävla trött på hur spelbranchen alltid ger för höga betyg. Idag är ju spel i princip skräp när de får 7/10...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Om ingenting är positivt skall spelet ha lägsta betyg. Är så jävla trött på hur spelbranchen alltid ger för höga betyg. Idag är ju spel i princip skräp när de får 7/10...

Håller helt med dig, spel vid 7/10 är B spel, får dem 6 är dem Värdelösa, så i princip finns det bara 3 betyg som e positiva.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Reize:

Om ingenting är positivt skall spelet ha lägsta betyg. Är så jävla trött på hur spelbranchen alltid ger för höga betyg. Idag är ju spel i princip skräp när de får 7/10...

Haha, att man ens orkar bli arg över en sån skitsak, får det en etta så är det minst lika onödigt att införskaffa skiten som om det skulle få lägsta betyget, skit samma, skräp som skräp.

För övrigt så har jag knappt ens hört talas om det här spelet, verkar fett kul.

Medlem
Skrivet av Reize:

Om ingenting är positivt skall spelet ha lägsta betyg. Är så jävla trött på hur spelbranchen alltid ger för höga betyg. Idag är ju spel i princip skräp när de får 7/10...

+1 på detta. Röstar på att betyget ändras till 0 om stackarn som fick skriva recensionen inte kunde hitta något som helst av värde.

Spelet är ju uppenbarligen inte bara dåligt.

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?

Om jag inte minns fel så är 0-ikonen bara för spel som inte fungerar överhuvudtaget.

Korrekt! Men det finns faktiskt ett spel som trotsade FZ-begränsningarna! Klicka på egen risk...

Så kan det gå när dämonredaktören är på semester!


signatur
Flakmonkey

Trist att läsa, gillade ju verkligen Black när det begav sig och det här verkar ju vara sämre på i princip alla former trots fem år, ny teknik och samma team som ju boder blivit aningen skarpare... Men men :/

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?

Om jag inte minns fel så är 0-ikonen bara för spel som inte fungerar överhuvudtaget.

Korrekt! Men det finns faktiskt ett spel som trotsade FZ-begränsningarna! Klicka på egen risk...

Men du, ska vi lana det?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

haha skön kommentar på plus sidan :D. Men man tycker ju att ett etablerat företag som codemasters borde ha lite hårdare filter på sina spel.

Medlem

Namnet på titeln drar ju inte upp förhoppningarna direkt.

Medlem

Näe det där var en riktigt orättvis recension. AIn är inget vidare men det finns värre. Bandesignen är ju för sjutton bättre än CoD och liknande. Ja det vill säga man har ju faktiskt flera vägar att välja på om man vill. Eller blir det för svårt då? Det är en helt ordinär shooter där saker faktiskt går sönder som man skjuter = roligt. Rättvist betyg 6 av 10... Jaha precis det den har på metacritic just nu. Power-ups.en ja de är däremot helt och hållet malplacerade inklusive ljudet när tar dem.

Såg på snuttarna att det var P.K.V...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag orkade inte ens spela igenom demot men det är ju inget ospelbart spel, det är bara överflödigt och trist. Så jag tycker ni var onödigt hårda Lol


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

FZ tells it like it is


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om det är så dåligt, varför inte ge det sämsta betyget som går?

Nja, det är faktiskt är inte HELT ospelbart. Bara väldigt, väldigt meningslöst.

Medlem
Skrivet av Takachimaya:

Näe det där var en riktigt orättvis recension. AIn är inget vidare men det finns värre. Bandesignen är ju för sjutton bättre än CoD och liknande. Ja det vill säga man har ju faktiskt flera vägar att välja på om man vill. Eller blir det för svårt då? Det är en helt ordinär shooter där saker faktiskt går sönder som man skjuter = roligt. Rättvist betyg 6 av 10... Jaha precis det den har på metacritic just nu. Power-ups.en ja de är däremot helt och hållet malplacerade inklusive ljudet när tar dem.

Jag blir bara så trött på utvecklare som släpper en ogenomtänkt, ful och korkad produkt och hoppas att det ska sälja bara för att det ser ut lite som CoD på bilderna på baksidan. Jag hade inte det minsta kul med Bodycount, det kan helt enkelt inte bestämma sig för vad det vill göra, och det ger inte spelaren en enda anledning att spela det - allt är bara meningslöst och korkat rakt igenom. Vill man riva hus rekommenderar jag det mycket bättre Red Faction: Armaggeddon, som dessutom har en begriplig story!

Medlem

Hahaha! Jag bara älskar sågningar.


signatur

Miner, don´t shoot!

12
Skriv svar