Deus Ex 3 trippeltoppar Speltoppen

Medlem

Kan vara ett av de bästa spelen som jag lirat igenom på länge. Jag körde på näst svåraste och måste medge att jag kämpade ett tag för att komma vidare. Det som var så sjukt roligt var att hacka säkerhetsdatorer och ta över Turrets/Robotar. Sen bar jag på min turret som mejjade ner motståndet hahaha. <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Fantastiskt spel! När man startar spelet och får ståpäls redan av menymusiken, då anar man vilket höjdarspel det är! Har nyss lämnat Detroit och är supernöjd med spelet så här långt!

Medlem

Absolut värt det, fantastiskt spel!

Medlem

Snabbfråga: är det DRM eller online-aktivering eller något annat meck när man köper Deus Ex?

Medlem

Underbart spel.

Medlem
Skrivet av hewra:

Snabbfråga: är det DRM eller online-aktivering eller något annat meck när man köper Deus Ex?

Inte mer än Steam självt vad jag vet.

Medlem

För en gångs skull köpte jag spelet i butik, dels för att det var billigare, men framför allt för att man fick med DLC via "nordic edition".

Jag tror många, som mig, var mer intresserade av "Explosive mission pack" och "Tactical enhancement pack", i stället för lite junk i "Team fortress 2", som var vad som erbjöds på Steam.

Det kan ha bidragit till att det sålt bra på PC, dock ligger det ju på 2:a plats på steams topplista ändå..

Sen är det bara att skriva in en nyckel i steam och ladda ner spelet, plus en nyckel för att låsa upp extramaterialet ( Inget att ladda ner btw )
Lite sorgligt och inte speciellt miljövänligt egentligen, eftersom jag har inte tagit DVD:n ur förpackningen.

På PC är det ju tjusigare grafik samt några DX11 funktioner och ordentliga kontroller dessutom

Framför allt säljer det ju bra för att det är ett bra och välgjort spel, oavsett vilket format man spelar det på.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv

Ni måste och förstå hur många spel det gäller också.. sänker man priset på Mario Kart på webhallen/komplett så kommer det såklart att sälja 500 st kanske.. det räcker för att gå top.

Medlem

jeflans bra spel detta, äntligen ett spel man kan respektera !

Medlem

Grand Theft Auto IV (PC) sålde visst bara mätbart i Europa (700 000 ex), så kanske bara PC inte är död som spelmaskin endast i Europa. Men ändras nog med Windows 8 och dess integration med 360.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar