Se Modern Warfare 3 live

Robot
Se Modern Warfare 3 live

Vi liveströmmar det stora multiplayeravslöjandet från Call of Duty-festen i Los Angeles.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Se Modern Warfare 3 live

Den som hatar mest i kommentarerna vinner!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Förstår inte allt hat emot Call of Duty om jag ska vara ärlig! Visst jag kan hålla med om att Black Ops eller World at war inte var världens bästa spel, men oavsett det så var Call of Duty 4 Modern Warfare det roligaste FPS spelet jag lirat, på andra plats kommer Modern Warfare 2 utan tveka även fast det inte fanns dedikerade servrar.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Den som hatar mest i kommentarerna vinner!

Borde kanske se presentationen först?

Skrivet av fall:

Förstår inte allt hat emot Call of Duty om jag ska vara ärlig! Visst jag kan hålla med om att Black Ops eller World at war inte var världens bästa spel, men oavsett det så var Call of Duty 4 Modern Warfare det roligaste FPS spelet jag lirat, på andra plats kommer Modern Warfare 2 utan tveka även fast det inte fanns dedikerade servrar.

Finns en patch som ger dedis (och lite annat kul)

Medlem
Skrivet av fall:

Förstår inte allt hat emot Call of Duty om jag ska vara ärlig! Visst jag kan hålla med om att Black Ops eller World at war inte var världens bästa spel, men oavsett det så var Call of Duty 4 Modern Warfare det roligaste FPS spelet jag lirat, på andra plats kommer Modern Warfare 2 utan tveka även fast det inte fanns dedikerade servrar.

Det är inte för att de är dåliga spel folk hatar dem. Utan för att det är samma spel i ny förpackning varje år.

Medlem

Fotboll på TVn och detta + några virre. Skål då!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av fall:

Förstår inte allt hat emot Call of Duty om jag ska vara ärlig! Visst jag kan hålla med om att Black Ops eller World at war inte var världens bästa spel, men oavsett det så var Call of Duty 4 Modern Warfare det roligaste FPS spelet jag lirat, på andra plats kommer Modern Warfare 2 utan tveka även fast det inte fanns dedikerade servrar.

Det är inte för att de är dåliga spel folk hatar dem. Utan för att det är samma spel i ny förpackning varje år.

fast mw2 och BO är just inte världens bästa spel heller. det är otroligt obalanserat och irriterande

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Den som hatar mest i kommentarerna vinner!

Fram med popcornen, snart blir det flame war!

OT: satan vad folk det är då

Inaktiv
Skrivet av Thane:
Skrivet av fall:

Förstår inte allt hat emot Call of Duty om jag ska vara ärlig! Visst jag kan hålla med om att Black Ops eller World at war inte var världens bästa spel, men oavsett det så var Call of Duty 4 Modern Warfare det roligaste FPS spelet jag lirat, på andra plats kommer Modern Warfare 2 utan tveka även fast det inte fanns dedikerade servrar.

Det är inte för att de är dåliga spel folk hatar dem. Utan för att det är samma spel i ny förpackning varje år.

Så för att ett spel använder samma spelmotor som föregående spel så är det samma spel?

Inaktiv

Gillar hur det bara sitter fjortonåringar eller douchebags i publiken. Kamera mannen spannade även in Mamman. Vilken jävla Milf hunter


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av xetal:
Skrivet av StrongBad:

Den som hatar mest i kommentarerna vinner!

Borde kanske se presentationen först?

Det var sarkasm.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det är läskigt att det redan nu är över 48k som tittar ><

Medlem

@fall
Nej, för att det gör exakt samma sak varje år är det samma spel. I grunden finns det ingenting fel med att göra en uppföljare precis så som folk vill ha den men jag hatar verkligen faktumet att den influerar hela spelbranschen. Medveten om att du inte svarade till mig men ändå.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Gillar hur det bara sitter fjortonåringar eller douchebags i publiken. Kamera mannen spannade även in Mamman. Vilken jävla Milf hunter

Haha.

Skrivet av Proximately:

@fall
Nej, för att det gör exakt samma sak varje år är det samma spel. I grunden finns det ingenting fel med att göra en uppföljare precis så som folk vill ha den men jag hatar verkligen faktumet att den influerar hela spelbranschen. Medveten om att du inte svarade till mig men ändå.

För mig har den ultimata uppföljaren till ett spel ny story (naturligtvis), samma motor/grafik, lite nya vapen och npc:er/fiender.

Jag är intresserad av singleplayer i MW3, men inte MP.
Det kommer väl ta en evighet för priset att sjunka, dock.

Medlem

Jävlar vad det är krigspropaganda. Sluta jiddra om "support the troops" hela tiden, och visa spelet istället.

Medlem
Skrivet av hewra:

Jävlar vad det är krigspropaganda. Sluta jiddra om "support the troops" hela tiden, och visa spelet istället.

Det borde stå "don't support the troops"
Krig borde bara finnas i spel.

Skrivet av totte1015:

Kommer MW3 ha Riot shield?

De kommer nog att ha kvar det mesta från 2:an. Riot shield visades ju i gameplayen, så jag gissar att den är med.

Medlem

Kommer MW3 ha Riot shield?

Moderator | Testpilot

Fanmade filmen var iaf rätt bra. Epic realism.. meh.

Men att det är lätt att spela men svårt att bemästra, amen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

World premiere my ass. Såg den idag på morgonen.

Jag gillade "kryptonitskölden" och att soldaten har skygglappar med text om han utrustning, awesome! (Ironi) Det här spelet är vad det är.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Jag hoppas verkligen att det inte var allt dom tänkte visa när det gäller Multiplayer för annars har jag slösat en timme av mitt liv...

Medlem

blää!
Geif Bf 3 ist.

EDIT:

Roligt att de måste fixa ett tv program, och massa kring aktiviteter för att kunna få publiken att klappa, de får ju inte fram det via spelupplevelse direkt..Hur skulle det vara om de faktiskt skulle kunna leverera ett bra spel istället. Enda bra de gjort är cod 2 som inte behöver moddas sönder för att kunna spela matcher på det.

Medlem

"floating dogtags", så dom gillade Crysis 2...

Medlem

Kan dem sluta klappa åt sig själva? "fuck yeah, we are so gooood man, *clap clap*"

Medlem

Roligt att se mer dom visar så sjunker tittarna dom går inte upp dom går ner XD


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

grattis till dom i publiken ni betalade en biljett för att höra reklam om en jeep.


signatur

God is dead

Moderator | Testpilot
Skrivet av Angust:

grattis till dom i publiken ni betalade en biljett för att höra reklam om en jeep.

Sedan fick ALLIHOPA ett ex av "Hardend edition".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Var det någon som hann snappa upp det som var sagt om Noobtube? Kom precis hit och såg en frusen bild på "Noobtube".

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Var det någon som hann snappa upp det som var sagt om Noobtube? Kom precis hit och såg en frusen bild på "Noobtube".

Via CoD Elite kommer det göras något som heter Call of Duty TV, och det är som jag förstått olika typer av avsnitt av producerat innehåll. Bland annat ifrån Hollywood-folk. En av dem kommer heta Noob Tube och kommer vara producerat av skådespelaren Will Arnett. Jag antar att det är matchinnehåll som de sitter och analyserar och snackar över.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det som fick mig att tänka mest i live sändningen.
Dom skulle ta bort perken last stand. alla i publiken YAAAAAAAAAAAAAY!
Varför tar dom inte bara och moddar om i mw2 och tar bort perken?

Mw3 ser ut som att det är exakt samma motor. andra banor och dom har ändrat på lite saker.
Allt som finns med i mw3 hade dom kunnat patcha in i Mw2.. Man köper typ ett spel man redan har

123
Skriv svar