Läcker CG-lore från MMORPG-liret Tera

Robot
Läcker CG-lore från MMORPG-liret Tera

Släppdatumet har skjutits upp till våren 2012, så vila ögonen på läcker grafik så länge. Garanterat panda-fritt denna gången.

#tera


Medlem
Läcker CG-lore från MMORPG-liret Tera

ser ut som skit

Medlem
Medlem

vet inte hur ditt ser ut, men några fyra nyanser av brunt är det inte något prat om här!

Medlem

Så långt bort


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

68 meter långa vapen: Check.
Pandor: Check.

Näe detta spel känns bara för mycket.

Ser ut som ett typiskt koreanskt spel. Allt är överdrivet.

Medlem

Jag har testat den första "alpha" versionen som hade i EU.
Jag längat helt klart mest efter detta och Diablo 3.
Det var en otroligt fräsch fläkt med annat combatsystem och nytänkade av klasser.
Tex så är en av tank klasserna typ rogue..... Man evade-tankar helt enkelt. Ska bara på den!

Sen fick jag grymma Tron vibbar av soundtracket. Det kan omöjligt vara en slump.

Medlem

Man undrar ju lite vad som skall beta-testas när det har varit live i Sydkorea ett år ?
Undrar vilka saker detta skulle kunna ändra påeller vilka buggar hittas som inte redan upptäckts ? Möjligtvis språkfel men hur viktigt är det egentligen.

Men det är väl troligare att det är mer demokaraktär än beta-test

Medlem

random japs skräp MMO

Medlem
Skrivet av Camlin:

Man undrar ju lite vad som skall beta-testas när det har varit live i Sydkorea ett år ?
Undrar vilka saker detta skulle kunna ändra påeller vilka buggar hittas som inte redan upptäckts ? Möjligtvis språkfel men hur viktigt är det egentligen.

Men det är väl troligare att det är mer demokaraktär än beta-test

Tydligen översätter de allt i spelet plus en sedvanlig "västernfiering" för att dra upp på leveltempot osv....
Äterstår att se hur det hela slutar....
Själv är jag betydligt mer byfiken på Secret World......

Medlem

Har testat den koreanska betan och ser helt klar fram emot detta spel. Riktigt rolig och interaktiv combat, vackra miljöer och ett intressant endgame politiskt system.

Medlem

Fuck this art direction.

Medlem

heel plx! heel! wtf heeler u sux gg

Medlem

vare måndaskostnad på tera?

WRAR GW2 AHHH! OMGZOR!!!!!11!!11111


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av fakka:

Jag har testat den första "alpha" versionen som hade i EU.
Jag längat helt klart mest efter detta och Diablo 3.
Det var en otroligt fräsch fläkt med annat combatsystem och nytänkade av klasser.
Tex så är en av tank klasserna typ rogue..... Man evade-tankar helt enkelt. Ska bara på den!

Sen fick jag grymma Tron vibbar av soundtracket. Det kan omöjligt vara en slump.

Förutom att ca 4:a klasser eller så var speciellt bra på det, så kunde alla klasser i ragnarok online göra detta, knappast nyskapande.

Medlem

Detta sägs vara uppföljaren till Linage 2. Står skrivet lite här och där att ett gäng programmerare snodde koden från Lineage 3 när de fick sparken och startade då en egen studio. NCSoft hade tydligen svårt att bevisa att det egentligen var deras kod.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Detta sägs vara uppföljaren till Linage 2. Står skrivet lite här och där att ett gäng programmerare snodde koden från Lineage 3 när de fick sparken och startade då en egen studio. NCSoft hade tydligen svårt att bevisa att det egentligen var deras kod.

Det finns tydligen domstolsbestlut på att utvecklarna bakom spelet ska betala ca 1,7 mil dollars för det. Så det är ju inte helt fel att kalla spelet Lineage3 ^^

http://www.mmocrunch.com/2010/01/29/tera-developers-condemned...

Detta skulle gjort mig mer sugen om jag bara hade tid att spela ett lineage3. Spelade en hel för länge sen, tyckte L2 var kul, speciellt när man hade 2 chars(3 chars på 2 spelare)
Kommer i alla fall testa detta spel:)

Medlem

Ser ut som Dragon Age 2....
Otroligt fånigt med överdimensionerade vapen och.... pandor...?!? Haha?! Seriously..?

Medlem

Tera är ett av få nyskapande MMO numera.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Detta sägs vara uppföljaren till Linage 2. Står skrivet lite här och där att ett gäng programmerare snodde koden från Lineage 3 när de fick sparken och startade då en egen studio. NCSoft hade tydligen svårt att bevisa att det egentligen var deras kod.

Blue Hole Studios som gör TERA är föredetta Lineage 2 Core Development Team typ
Teamleadern fick sparken för "poor leadership skills" från Lineage 2 teamet av NCSoft, då sade så gott som hela resten av teamet upp sig och skapade Blue Hole Studios med den föredetta Teamleadern xD
"Poor Leadership Skills"....knappast!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Unreal engine?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Unreal engine?

Japp, Unreal Engine 3 använder det


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar