Helgfest = orkslakt

Redaktör
Ponny
Helgfest = orkslakt

Det blev ett ganska enhälligt svar på spelet C. Inte mig emot, Call of Cthulhu verkar precis som Amnesia och Braid vara ett "one of a kind"-spel. Ikväll är det jag som bänkar mig fram datorn med en påse lördagsgodis och myser.

Men innan dess ska jag hinna med att springa veckans långpass, njuta av årets friidrottshöjdpunkt (damernas höjdhoppsfinal) och – inte minst – ta mig an Warhammer 40,000: Space Marine. Japp, nu har recensionskoden kommit och jag är verkligen peppad. Provspelningen i våras och testet för några veckor sedan gav mersmak. Nu är det dags att låta domen falla, recensionen dyker upp i början av nästa vecka.

[ia=29313; large]
Slakta orker – ett härligt helgnöje?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Helgfest = orkslakt

Stackars dig. Så mycket att göra, så lite tid.
Vet du vad? Jag kan recensera spelet åt dig!
Ger dig massa tid över till annat kul. Jag gör det dessutom gratis! Bara skicka det med taxi så är jag igång innan kvällen.. Ni har ju min adress.

Medlem

Det tråkiga är att Steams demo inte är tillgängligt här i england och jag är alldeles för lat för att leta mig till en annan hemsida...

Medlem

Förbokat! Det skall dödas orker på onsdag!


signatur

Videomupp

Medlem

Demot var extremt trevligt!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Manqs:

Stackars dig. Så mycket att göra, så lite tid.
Vet du vad? Jag kan recensera spelet åt dig!
Ger dig massa tid över till annat kul. Jag gör det dessutom gratis! Bara skicka det med taxi så är jag igång innan kvällen.. Ni har ju min adress.

Där tackar jag nej. Jag har istället skickat över en livs levande ork som kommer att väcka dig SOM frukost på sängen.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av BeeJac:

Det tråkiga är att Steams demo inte är tillgängligt här i england och jag är alldeles för lat för att leta mig till en annan hemsida...

Tur då att spelet släpps snart!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Manqs:

Stackars dig. Så mycket att göra, så lite tid.
Vet du vad? Jag kan recensera spelet åt dig!
Ger dig massa tid över till annat kul. Jag gör det dessutom gratis! Bara skicka det med taxi så är jag igång innan kvällen.. Ni har ju min adress.

Där tackar jag nej. Jag har istället skickat över en livs levande ork som kommer att väcka dig SOM frukost på sängen.

Jag tackar och bockar. Tror jag...

Skägg.
10 Chambers

Blev inte impad av demot, ska bli intressant att läsa domen.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Blev inte impad av demot, ska bli intressant att läsa domen.

Fick ner demot till Steam via en fullänk här i UK. Jag är väldigt kluven till spelet... Spelade båda banorna på "Hard" men det var bara efter andra banan med hopp-packning som jag fick känslan av att jag ville veta mer om vad som händer där demot slutar.

Ack och ve... Vet inte vad jag ska ta mig till?

1
Skriv svar