The unspeakable

Redaktör
Ponny
The unspeakable

... fy fan. Jag gillar inte att gnälla om diverse åkommor, men nu har det värsta hänt. Jag har fått ont i halsen. En liten lätt irritation från igår tog fart under kvällen och rev och skar mig i halsen under natten. En lång dag med halstabletter och "fulglass" (jättebillig och artificiell coop-glass) väntar.

Men eftersom jag faktiskt inte gillar att gnälla, så slutar jag nu. Punkt. Istället bjuder jag på banal, men ack så fascinerande och läskig, fakta.

[ia=29320; large]
Rekord är till för att slås.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
The unspeakable

Du själv som ska slå det eller?

Är nog enklare för en man att få många bebisar än en kvinna, dock inte med samma kvinna förmodligen.


signatur
Redaktör
Ponny

Jag tänkte snarare att en kvinna skulle ta sig an uppdraget, för det är då det blir utmanande på riktigt!


signatur

En Bamseponny av folket

Jag kan se det framför mig, den ryska kvinnan som nämndes går fram längs gatan med magen släpandes en meter bakom. (åh fy fan)
-You visualized it!, you cannot Un-visualize it!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Det finns människor som inte haft sex 69 gånger ens, jag är impregnerad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dagens lögn:

Skrivet av walter_iego:

Det finns människor som inte haft sex 69 gånger ens, jag är impregnerad.

Skrivet av Siken:

Dagens lögn:

Skrivet av walter_iego:

Det finns människor som inte haft sex 69 gånger ens, jag är impregnerad.

Elaborate please...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Intressant att hon aldrig fött bara ett enda barn..

Skrivet av Siken:

Intressant att hon aldrig fött bara ett enda barn..

Du är en aspirerande surrealist märker jag, läst mitt inlägg ikväll om "Den intellektuella leken"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar