14 minuter läckt gameplay från Borderlands 2

Robot
14 minuter läckt gameplay från Borderlands 2

Vi visar upp 14 sprängfyllda och 100 procent läckta minuter från Gearbox kommande storspel.

#duke-nukem-forever, #gearbox, #borderlands-2


Moderator | Testpilot
14 minuter läckt gameplay från Borderlands 2

LOOKS AWESOME!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

We... are going... to play the SHIT OUT OF THIS GAME!!
High-fives all around!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag gillade inte Borderlands1 :/

hoppas på förbättring.

inK
Medlem

Awsome!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Field of viewn... 50? *suck*

Medlem

FoVen suger som vanligt. Nåväl kommer väl en advanced configurator till den också, eller så löser dom själva en fov scaler. ettans fov var så brutalt äcklig,.

Medlem

Ser precis ut som ettan och FoV får mig att bli lite yr fortfarande..

Medlem

Inte för att gnälla över realism.... Men någon borde påpeka att de kanske ska flytta upp mynningen till minigun addonen lite, för det såg minst sagt roande ut.

Hoppas 2an är bättre än ettan, kunde verkligen inte komma in i ettan. Tror det berodde på avsaknaden av en vettig story.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Ser precis ut som ettan och FoV får mig att bli lite yr fortfarande..

Tyckte också det påminde för mkt om ettan, så jag vet fortfarande inte om man är sugen på köpa det.

Medlem

hoppas bara att det är mkt mer variation bland fienderna

Medlem
Skrivet av zauii89:

Field of viewn... 50? *suck*

Tyvärr verkar utvecklare ha en fetish för låg fov.

I första spelet kan man dock "ändra" den, men vapnet och händerna är fortfarande lika nära och när man springer blir man bara mer yr än med standardinställningen

Skrivet av Typhor:

hoppas bara att det är mkt mer variation bland fienderna

Jag tror att det är bättre variation i ettan än vad du vill minnas. Räknar man alla olika så blir det nog minst lika många som i andra spel. Jag tycker i alla fall att 20+ st räcker bra.

En sak jag undrar är varför de inte har kvar de gamla karaktärerna och bygger vidare på dem med nya abilities och liknande.

Medlem

Ser ut som en DLC till första spelet. Byt motor!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Jag tror att det är bättre variation i ettan än vad du vill minnas. Räknar man alla olika så blir det nog minst lika många som i andra spel. Jag tycker i alla fall att 20+ st räcker bra..

i så fall har jag alzheimers för jag spelade det här om dagen :S

Medlem

galet najs!
... hoppas att man fortfarande kan hacka Field Of View

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av v1lle3:

Jag tror att det är bättre variation i ettan än vad du vill minnas. Räknar man alla olika så blir det nog minst lika många som i andra spel. Jag tycker i alla fall att 20+ st räcker bra..

i så fall har jag alzheimers för jag spelade det här om dagen :S

Nej, det behöver du inte ha. Det kan ju vara så att du har högre krav än mig, helt enkelt

Medlem

Ser ut som ett tråkigt spray n pray spel.

Ish
Medlem

"Läckt".. Om det inte var utvecklarna som själva gjorde det medvetet för att hypa upp spelet så måste man ju dra slutsatsen att spelutvecklare är extremt opålitliga.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Lirade nys genom Borderlands , passa på att köpa det när det var rea på steam. Inte världens bästa story drivna spel direkt men man kan ju hoppas på 2an blir bättre. Annars bryr jag mig inte det var ett fullt underhållande spel, men om jag kommer köpa 2an till nypris låter jag vara osakt. tills jag vet mer.

Medlem

Spelar man inte detta med ett par polare utan random folk online så är det inte så skoj..

All about the COOP... COOP like a baws!

Medlem

Låg fov är oftast pga att spelen designas för TV spelande alltså man sitter långt ifrån TV'n då ser den FOVen normal ut medans på en datorskärm så blir det ganska skumt. Förhoppningsvis följer fler spel efter Deus Ex Human Revolution där man kan välja fov själv.

Men Borderlands 1 hade konsoll har jag för mig så på PC kunde man tweaka fov etc ändå.

Spelet ser awesome ut, men hoppas verkligen de har lagt lite mer tid på skillträden så man faktiskt har lite olika saker att se fram emot istället för samma skill genom hela spelet och små bonusar till olika vapen. Gillar att de olika vapentillverkarna har fått olika fokus nu med så det blir mer skillnad på vapnena.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Ish:

"Läckt".. Om det inte var utvecklarna som själva gjorde det medvetet för att hypa upp spelet så måste man ju dra slutsatsen att spelutvecklare är extremt opålitliga.

Det skulle ju kunna vara så att de visade upp det för några utvalda, men att en av dessa då filmade utan tillåtelse. Fast då håller de dålig koll på folket som kommer in.

Skägg.
10 Chambers

Samma demo som jag fick i Tyskland. Det var visningen med mest kamera-noja, vi ombads till och med att vända linserna åt ett annat håll, någon måste ha lyckats ändå.


signatur
Medlem

9:25 med två kulsprutor såg kul ut. Annars kändes det som mer av samma. Jag kommer hoppa över.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Ish
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Samma demo som jag fick i Tyskland. Det var visningen med mest kamera-noja, vi ombads till och med att vända linserna åt ett annat håll, någon måste ha lyckats ändå.

Jag kan ju tycka, att vill man inte att folk ska filma så ser man till att det inte finns några kameror i rummet. Om det nu var en likadan visning du fick så är det alltså någon som fått äran att bli inbjuden (antagligen någon gaming relaterad tidning/hemsida), och brutit mot något slags terms of agreement eller NDA, eller vad det nu kan tänkas heta i sammanhanget.

Jag klagar inte på vad jag få se, men att folk ska svina på det här viset.. Allt för ett scoop antar jag. Troligt är, att de lägger upp det på ett slags "dummy konto" på youtube för att inte kunna hållas ansvariga som företag. "Nej det var inte vi".. Det blir ett fall där det är uppenbart att någon filmat, men de som gjort det vill inte ta skulden. Allt för ett scoop. Det är lite lågt måste jag säga. Det sjukaste av allt är att finns det tillgängligt på internet så kommer ju alla andra [gamingsidor] att lägga upp det också, och då blir det helt plötsligt inte så exklusivt längre.

Men nog med moral! Jag tycker det delvis verkar vara mer av samma där det var bra, och nytt där det saknades lite. Kommer definitivt skaffa detta förr eller senare. Jag gillade specifikt "milliions of guns".


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Paddington:

9:25 med två kulsprutor såg kul ut. Annars kändes det som mer av samma. Jag kommer hoppa över.

Tycker inte att man ska ge någon bedömning av hur spelet kommer vara som helhet bara för att man sätt en kort film filmad med mobilkamera.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ish:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Samma demo som jag fick i Tyskland. Det var visningen med mest kamera-noja, vi ombads till och med att vända linserna åt ett annat håll, någon måste ha lyckats ändå.

Jag kan ju tycka, att vill man inte att folk ska filma så ser man till att det inte finns några kameror i rummet. Om det nu var en likadan visning du fick så är det alltså någon som fått äran att bli inbjuden (antagligen någon gaming relaterad tidning/hemsida), och brutit mot något slags terms of agreement eller NDA, eller vad det nu kan tänkas heta i sammanhanget.

Jag klagar inte på vad jag få se, men att folk ska svina på det här viset.. Allt för ett scoop antar jag. Troligt är, att de lägger upp det på ett slags "dummy konto" på youtube för att inte kunna hållas ansvariga som företag. "Nej det var inte vi".. Det blir ett fall där det är uppenbart att någon filmat, men de som gjort det vill inte ta skulden. Allt för ett scoop. Det är lite lågt måste jag säga. Det sjukaste av allt är att finns det tillgängligt på internet så kommer ju alla andra [gamingsidor] att lägga upp det också, och då blir det helt plötsligt inte så exklusivt längre.

Men nog med moral! Jag tycker det delvis verkar vara mer av samma där det var bra, och nytt där det saknades lite. Kommer definitivt skaffa detta förr eller senare. Jag gillade specifikt "milliions of guns".

Skrevs inte på några NDA inför visningen så på det planet går personen fri. Samtidigt som risken för att åka fast är minimal så finns det ju en chans att man skadar sin relation till utgivaren ganska brutalt.


signatur
Medlem
Skrivet av Paddington:

9:25 med två kulsprutor såg kul ut. Annars kändes det som mer av samma. Jag kommer hoppa över.

"Mer av samma" är enligt mig ett vinnande koncept

Läste först "14 minuter läckt gameplay från Bordtennis 2" ...

Medlem

2:33

oh lol.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar