De flesta skaffar Xbox Live i butik

Medlem
Skrivet av fatalbert541:
Skrivet av Blazing_Angel:

Hur blir du medlem på Xbox Live?

-Har en modern speldator med internet, mycket bättre! :).

This

Medlem

Hade ett xbox en gång.. Försökte fixa live via konsolen, men det ville inte funka alls, så jag drog till Gamestop. 110% lättare!

Medlem

Vettiga människor köper PS3 eller PC.

Medlem

Jag köper det billigt på tradera. Sparar väl drygt 100-200 kr om man köper årsmedlemskap där...

Medlem

KJöper det alltid på nätet, kostar aldrig mer än 350/kr är, som högst.
Å andra sidan köper min polare på webhallen, betalar nästan det dubbla och får vänta någon dag innan det levereras...Det är ju fritt fram, billigt och snabb leverans eller dyrt och segt?
De flesta är helt enkelt inte så insatta...

Medlem

Köper via xboxen varje år, o brukar alltid får bra erbjudanden om man inte har automatiskförnyelse. Fick årets live för 479 kr sedan om jag skulle säga upp det så är de ju inte så jobbigt att ringa eller vad man nu än gör för att säga upp det

Medlem

3) Har inte varit Gold-member på flera år, inget jag direkt saknar när det man kan köra online på PC:n.

När det går att skaffa tillfällig Gold spontant i enbart några dar när man känner för det, till exempel över helgen, så ska jag fundera på det.

Medlem

enda anledningen att jag köper det i butik att det är ett satas otyg att säga upp det när man vill ha ett uppehåll om man betalar med kort

Medlem

Inte särskilt märkligt. Är snarare förvånad att det inte är ännu fler som köper i butik. Man vill väl ha kontroll över sina pengar?

Inaktiv

Det bara rullar på per automatik genom Live och jag märker inte ens att dom drar årsavgiften eller hur mycket den ligger på.


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv

ok, dags att stämma i bäcken - fysiska återförsäljare är ett ganska brett ord här. Då väldigt många (även i sverige) köper sina medlemskap över nätet, framförallt ebay, där man kommer undan med ca halva kostnaden mot boxens egen. Detta lär ha räknats in i "fysiska butiker"

Anledningen till att många köper utanför konsolen - det är helt enkelt billigare.

Medlem

Ungarna snor pengar från morsan så de kan köpa xbox live

Medlem

jag har både xbox och ps3, men självklart spelar jag inte på xbox mer en vissa exklusiva titlar och då offline såklart! Online spelar jag på ps3 Men det är endå gulligt att det finns folk som betalar för det andra gör gratis. För utan er skulle ju playstation ha monopol och det hadde ju varit hemskt så tack alla er som betalar MS!! =D

Medlem

Var förbi Webhallen och köpte nytt live 12månaders för 469kr.
nu när Visa tagit bort sitt skydd ifall du tappar kortet eller blir bestulen, så det är ägaren som är skyldig att spärra kortet ifall det missbrukas av nån som skimmar ditt kort eller liknande. Kort känns fett osäkert att ta fram speciellt med att de är så otroligt enkla att kopiera magnetremsan på kortet använder samma teknologi som kassett band från 60talet

försöker använda plast så lite som möjligt, jag har råd att använda cash och i detta fall blir det billigare

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

MS drar pengar varje månad för mig. Så bekvämt så

Jag kan dra pengar från dig varje månad också.. vore väldigt bekvämt för mig


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av amphix:

Det bara rullar på per automatik genom Live och jag märker inte ens att dom drar årsavgiften eller hur mycket den ligger på.

Låter väldigt bekvämt och bra.. för MS


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Hur blir du medlem på Xbox Live?

-Har en modern speldator med internet, mycket bättre! :).

kan man inte ha båda?

själv kör jag xboxlive via visa, no problems


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Småbarn har inte internet bank eller kreditkort.

hur lyckas alla barn lira counterstrike?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av RobbazSweC:

Småbarn har inte internet bank eller kreditkort.

hur lyckas alla barn lira counterstrike?

Dom köper spelet på game!?
Va trodde du?

Medlem

Jag brukar köpa på www.livekoder.com får koden levererat direkt efter betalningen.

12
Skriv svar