Medlem
Behöver ny skärm

Vad ska man skaffa för skärm om man ska ha den till film och spel? Har haft en Samsung SyncMaster 206BW sen tidernas begynnelse men jag tänkte nu uppgradera mig. Sitter och tittar på en Samsung B2430H. Något att hänga i julgranen?

Medlem

http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm/monitor-25-tum-och... <-- köpte den här själv sist. riktigt bra skärm, är en samsungpanel i den med.
Har även en bild-i-bild funktion ifall du vill koppla tvn eller nåt annat till den.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag köpte en LG IPS231P förra veckan, och den funkar jättebra till allting. IPS-panelen är grym, och jag märker inga eftersläpningar i CS, eller något annat spel. Kan rekommenderas!

Medlem

Man hittar alltid nåt fel om man söker på recensioner. Verkar luta åt BenQ. Har iofs aldrig gillat dom. Tack iaf för tipsen

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Man hittar alltid nåt fel om man söker på recensioner. Verkar luta åt BenQ. Har iofs aldrig gillat dom. Tack iaf för tipsen

Ja, ingen skärm är perfekt, eller det är isåfall perfekt för enskilda individer med precis som behoven som skärmen erbjuder. Kolla vad du behöver (Skärmstorlek, input, snabbhet etc.), sortera på prisjakt.nu och kolla sen vilka du har att välja mellan.

1
Skriv svar