Deus Ex första DLC bekräftat

Robot
Deus Ex första DLC bekräftat

Vi visste att det skulle komma och nu vet vi när det kommer och vad det innehåller. Läs den första informationen om The Missing Link här.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Deus Ex första DLC bekräftat

åh fyfan va gött!! Jag som ville ha mer


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv

Spontanköpte faktiskt Deus Ex:HR tidigare idag. Ska bli intressant och se om det är något att ha. DLC är alltid välkommet om man inte kan få nog.


signatur

War never changes.

Medlem

va synd att man inte kunde spela om spelet med sina uppgraderingar och vapen som man slutade med =(
får se om detta blir kul då istället

Medlem

mer Deus Ex åt folket!

Medlem

ARG:en är i och för sig inte klar än, den fortsatte igår ;p

Medlem

Mediokert/bra spel, men vad köpta och lättlurade ni är :)... En månad efter release, kom igen...


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Mediokert/bra spel, men vad köpta och lättlurade ni är :)... En månad efter release, kom igen...

Vad är din poäng? Du tror väl ändå inte att det är så att utvecklarna sitter upp till releasedagen och lägger in grejer i spelet? Nä, de flesta spel "låses" ett bra jäkla tag innan det släpps, och utvecklarna går över till testning och en sista buggstädning. Inget mer content läggs till efter denna punkt. Under denna period kan andra delar av teamet sätta igång att jobba med DLC.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Golvis:

Mediokert/bra spel, men vad köpta och lättlurade ni är :)... En månad efter release, kom igen...

Vad är din poäng? Du tror väl ändå inte att det är så att utvecklarna sitter upp till releasedagen och lägger in grejer i spelet? Nä, de flesta spel "låses" ett bra jäkla tag innan det släpps, och utvecklarna går över till testning och en sista buggstädning. Inget mer content läggs till efter denna punkt. Under denna period kan andra delar av teamet sätta igång att jobba med DLC.

True dat.

Medlem

Ja detta blev man nyfiken på. Vet ju vart i spelet detta sker, och är lite nyfiken hur det kommer utspela sig. Tänkte aldrig att det kunde skett något under den tid som man "skippar" så att säga.

Ja nyfiken blev man, så detta kommer med stor sannolikhet att införskaffas. Skall bara orka spela klart sista biten. Av någon anledning inte blivit av.

Bar jag som tycker spelet blir lite väl långrandigt efter ett tag? Alltså, det är sjukt bra story och med alla datorer man kan hacka och få ytterligare info om saker och ting, gör storyn helt jävla underbar att följa. Men det är också det enda som får mig att slita vidare. Får väl försöka tvinga mig att spela klart sista banan, vilken jag iaf tror mig vara på nu

Medlem

Nya miljöer? Har de valt en annan färg än gul?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

*gäsp* När ska DLC dö ut så vi får vårt kära modverktyg tillbaka.....önsketänkande

Medlem

Avinstallerade precis Deus Ex efter att ha klarat spelet på 22 timmar, jag stressade inte genom spelet och gjorde alla utom ett sidouppdrag... Inte fan tänker jag installera spelet igen och spela om det bara för DLC:n... Nä nu är Deus ex klart.

Medlem

Att fly uppdrag är skoj, bara man inte stressas för mycket.

Medlem

Najs! Alltid trevligt med mer innehåll. Hoppas att det inte ska kosta för mycket bara. (Gratis är väl för mycket att hoppas på nuförtiden...)

Medlem

DAAUUUS ÄCKSS FTW!


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem

MER KUNARKH HÄX


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Nice, kommer det att kosta?


signatur

Game long and prosper

Testpilot
Skrivet av MaXMC:

Avinstallerade precis Deus Ex efter att ha klarat spelet på 22 timmar, jag stressade inte genom spelet och gjorde alla utom ett sidouppdrag... Inte fan tänker jag installera spelet igen och spela om det bara för DLC:n... Nä nu är Deus ex klart.

Beror på vad man menar med stressa , 22h är ju inte stress men jag tog tex. 53timmar på mig och missade ett sidouppdrag ofrivilligt då huvudstory uppdraget låste detta.

okej spel men väldans synd att smyga är enda alternativet (ger överlägset mest exp). Detta drar ner spelet tycker jag. Ingen dlc för mig.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Golvis:

Mediokert/bra spel, men vad köpta och lättlurade ni är :)... En månad efter release, kom igen...

Vad är din poäng? Du tror väl ändå inte att det är så att utvecklarna sitter upp till releasedagen och lägger in grejer i spelet? Nä, de flesta spel "låses" ett bra jäkla tag innan det släpps, och utvecklarna går över till testning och en sista buggstädning. Inget mer content läggs till efter denna punkt. Under denna period kan andra delar av teamet sätta igång att jobba med DLC.

True dat.

Det handlar inte om att spelet inte känns fullt eller att de låser spelet jadda jadda, jag är bara helt enkelt jävligt trött på DLC-hysterin.


signatur

Retro.

1
Skriv svar